Мдам...добре, че доста от нещата по колите си ги правя сам. Ако по някаква причина опра до мастер, гледам да знае повече от мен по проблема
По темата : от бон до два. Зависи какви и кои ще са вложените части .
П.п. озадачи ме чак, че трябва капитален ремонт да се прави на 110к.с. , виждал съм в какво състояние са мотори на повече от 370 и 390к.км, при замерване на компресията показаха около и над 27 бара+-1 налягане. И това с калпави акумулатори и стартери.
Какво те насочи, че трябва и лагерите да се сменят? Защо смяташ, че и сегментите и тях са за смяна? Много лесно се установява дали проблема, за слаба компресия се дължи на сегменти или клапани. За лагерите е малко по-различно.
Прегрявана ли е била колата?
ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
samo_pechka написа:П.п. озадачи ме чак, че трябва капитален ремонт да се прави на 110к.с. , виждал съм в какво състояние са мотори на повече от 370 и 390к.км, при замерване на компресията показаха около и над 27 бара+-1 налягане. И това с калпави акумулатори и стартери.
Какво те насочи, че трябва и лагерите да се сменят? Защо смяташ, че и сегментите и тях са за смяна? Много лесно се установява дали проблема, за слаба компресия се дължи на сегменти или клапани. За лагерите е малко по-различно.
Прегрявана ли е била колата?
Все интересни въпроси,на които очаквам с нетърпение отговорите.
п.с. samo_pechka, може ли малко по-подробно да обясниш връзката м/у лагерите,прегряваната кола и ниската компресия? Няма да ти крада занаята ,просто да знам от обща култура.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
gergeto написа:samo_pechka написа: п.с. samo_pechka, може ли малко по-подробно да обясниш връзката м/у лагерите,прегряваната кола и ниската компресия? Няма да ти крада занаята ,просто да знам от обща култура.
Аз не виждам някъде да е написал че има връзка!
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
blade84 написа:Аз не виждам някъде да е написал че има връзка!
Не е споменал за връзка,но:
.samo_pechka написа: Защо смяташ, че и сегментите и тях са за смяна? Много лесно се установява дали проблема, за слаба компресия се дължи на сегменти или клапани. За лагерите е малко по-различно.
Прегрявана ли е била колата?
Това аз го разбирам :Ако причината за слабата компресия е в сегменти или клапани-това се установява много лесно.Но ако причината(за слабата компресия ) е в лагерите там се установява по-трудно...А за прегряваната кола ми е най-интересно какви може да са последствията,освен изгоряла гарнитура,изкривена глава...
Като цяло така разбирам поста на samo_pechka. Или нещо пропускам в словореда и замисъла?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Stivi написа:То да бяха само частите ! Каква файда и от най-скъпите части когато после някой си остави ръцете /и някоя гайка/ в мАторя ти
С твоята логика по въпроса,коментара ти не е меродавен.Стига спами.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Малко недоразумение стана с лагерите и "влиянието" към компресията. Питането ми към колегата с проблема беше как е установил, че трябва се сменят лагерите .
А за прегряването: последиците са комплексни , промазват се бутала, каналите на сегментите- и те. Лагерите: почти винаги и те пострадват. затова зададох прост въпрос : прегрявана ли е колата :) Установяването на проблем с тях е малко по-трудно , ако почне да не държи добро налягане маслото...ясно , ако е минимално трудно се хваща, но с времето винаги ще се влошава
Имайте в предвид, че не е задължително веднага да замине в същото време и гарнитурата .
А за прегряването: последиците са комплексни , промазват се бутала, каналите на сегментите- и те. Лагерите: почти винаги и те пострадват. затова зададох прост въпрос : прегрявана ли е колата :) Установяването на проблем с тях е малко по-трудно , ако почне да не държи добро налягане маслото...ясно , ако е минимално трудно се хваща, но с времето винаги ще се влошава
Имайте в предвид, че не е задължително веднага да замине в същото време и гарнитурата .
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Че се прави,прави се.Но вече нищо не е същото...Миналата седмица взех от ремонт Клиото,скъса ремък на 41000.Грубо 300 с труд.Преди това Опела за 25000 два пъти го отваряме - замина като безнадежден....
Проблема идва на първо място от скапаните части (от където и да ги вземеш !) ,както и от недостатъчните умения на повечето майстори.
Познавам само един читав майстор,който работи много компетентно а и най вече съвестно,и той вече отказва подобни тежки ремонти поради факта че частите са сурогати ,дънят се,и той поема в последствие негативите.
Миналата година купухме мотор втора ръка от катастрофирало Волво,понеже оригиналния се помля.За 300 го взехме.Работи като часовник ! Така че мислете дали да се хвърляте в авантюрата.
Проблема идва на първо място от скапаните части (от където и да ги вземеш !) ,както и от недостатъчните умения на повечето майстори.
Познавам само един читав майстор,който работи много компетентно а и най вече съвестно,и той вече отказва подобни тежки ремонти поради факта че частите са сурогати ,дънят се,и той поема в последствие негативите.
Миналата година купухме мотор втора ръка от катастрофирало Волво,понеже оригиналния се помля.За 300 го взехме.Работи като часовник ! Така че мислете дали да се хвърляте в авантюрата.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Росен2 написа:Че се прави,прави се.Но вече нищо не е същото...Миналата седмица взех от ремонт Клиото,скъса ремък на 41000.Грубо 300 с труд.Преди това Опела за 25000 два пъти го отваряме - замина като безнадежден....
Проблема идва на първо място от скапаните части (от където и да ги вземеш !) ,както и от недостатъчните умения на повечето майстори.
Познавам само един читав майстор,който работи много компетентно а и най вече съвестно,и той вече отказва подобни тежки ремонти поради факта че частите са сурогати ,дънят се,и той поема в последствие негативите.
Миналата година купухме мотор втора ръка от катастрофирало Волво,понежето го оригиналния се помля.За 300 го взехме.Работи като часовник ! Така че мислете дали да се хвърляте в авантюрата.
Един приятел така събра 3 двигателя и накрая дойде за бутала , за да си направи кола която да кара. Мотор на старо само като го отвориш и замериш. Останалото е прасе в чувал.
Читавия ремонт, по всички книжки дава 90 % от живота на новия двигател. Но си струва.
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Всеки решава сам за себе си.Дали ще купува китайски части за ремонт,който ще му струва колкото половината а я някои случаи и колкото цялата кола или ще си търси мотор от катастрофирала такава.
Твоят приятел е събрал 3 мотора и накрая е направил основен ремонт.
Мои познати пък всичките случиха с мотори втора ръка.
До сега няма един сдал багажа.Най скъпият от тях е 300 лева.
И да видиш пародия - Баш Майстора,дето прави на другите колите,предпочете да си купи за своя Сеат 1,9 тди втора ръка мотор,вместо да прави своя .......
Твоят приятел е събрал 3 мотора и накрая е направил основен ремонт.
Мои познати пък всичките случиха с мотори втора ръка.
До сега няма един сдал багажа.Най скъпият от тях е 300 лева.
И да видиш пародия - Баш Майстора,дето прави на другите колите,предпочете да си купи за своя Сеат 1,9 тди втора ръка мотор,вместо да прави своя .......
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Росен2 написа:И да видиш пародия - Баш Майстора,дето прави на другите колите,предпочете да си купи за своя Сеат 1,9 тди втора ръка мотор,вместо да прави своя .......
Разни хора,разни идеали...
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
И май не са ти прибирали колата заради несъответствие на номерата. Селски тарикатлъци.
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Еми може и селянин да съм,но вместо 1300 минах с 200.И още се кара.....Пък гражданите нека ги цакат с китайчета на стойност колкото колите им ! Те са играчи и мангизлии.Ние селяните все гледаме по тънко да минем.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Росен2 написа:Ние селяните все гледаме по тънко да минем.
Бъркаш нещата.
Има обекти,които продават истински части,масла и прочие...
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
Не те знам откъде си ,за да визирам тебе ,визирам начин на поведение ,същото като за минеш наляво от най дясна лента.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ауди а3 1.9ТДИ 110коня основен ремонт на двигател
fly_free написа:И май не са ти прибирали колата заради несъответствие на номерата. Селски тарикатлъци.
Защо да му прибират колата заради несъответствие??? Взимаш си мотор втора ръка с фактура и за 22лв си пререгистрираш автомобила с новия мотор в Кат без никакви проблеми където ти е кеф и без да се притесняваш за каквото и да било.