Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Независимо задно окачване се ползва при моторизациите над 120кс. и разбирасе 4motion.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Точно така, независимото задно окачване е спрямо конските сили. Мисля си, че този торсион не трябва да е чак толкова лош.
Возията я сравнявам с тази на фиестата и тя вози значително по-меко. Може би фиестата е много напред с материала, защото когато я купувах имах BMW E39 и като се качих от него във фиестата не усетих да ми друса повече. След това като тръгнах да ходя на тест драйв на различни марки коли бях учуден как всички возят като каруци и ми беше супер готино след тест драйва като се кача отново във фиестичката на мекичко.
Преди голфа имах Mercedes W211 E320 дизел, който возеше една идея по-меко от фиестата, но ударите по колелетата от разни неравности по пътя не бяха така глухи и стегнати както се усещат във фиестата и в новите коли.
Возията я сравнявам с тази на фиестата и тя вози значително по-меко. Може би фиестата е много напред с материала, защото когато я купувах имах BMW E39 и като се качих от него във фиестата не усетих да ми друса повече. След това като тръгнах да ходя на тест драйв на различни марки коли бях учуден как всички возят като каруци и ми беше супер готино след тест драйва като се кача отново във фиестичката на мекичко.
Преди голфа имах Mercedes W211 E320 дизел, който возеше една идея по-меко от фиестата, но ударите по колелетата от разни неравности по пътя не бяха така глухи и стегнати както се усещат във фиестата и в новите коли.
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Не ми прави много впечетление окачването, но ме дразни, че като гледах тестове на голф 7 преди да го взема, всички журналисти обясняваха колко е комфортна колата и просто се изненадах като покарах малко по околовръстното покрай Казичене в посока Ботевградско :)
И все пак, по другите форуми има случаи, в които са забравили да махнат транспортните ограничители на пружините, така че погледни за всеки случай :)
Кажи повече за оборудването на колата...
И все пак, по другите форуми има случаи, в които са забравили да махнат транспортните ограничители на пружините, така че погледни за всеки случай :)
Кажи повече за оборудването на колата...
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Може би е нормално по нашите пътища такава кола да друса по този начин. Мисля си дали да не спадна още малко гумите, пък майната му на разхода. За пример при фиестата налягането в гумите, което съм направил е 2.2 от пред и 2 от зад. Може от там да идва меката возия, а там дори го дават по табелка да е 2.1 от пред и 1.8 от зад.
Колата е Comfortline и като цяло е доста бедна от към екстри. Има пакета "КОМФОРТ", който включва климатроник, преден и заден парктроник, мултифункционален волан, автоматични фарове и чистачки, затъмняване на вътрешното огледало и спускане на дясното външно огледало, когато включа на задна. Освен този пакет имам аудио системата Composition Media, фарове за мъгла, които се включват в завой и фабрична аларма. Общо взето все неща, които повечето коли имат. Някакви глезотийки като изключим автоматика нямам.
Иначе ми хареса, че колата има делима задна седалка, заден подлакътник, хладилна жабка и някои други дребни, но хубави екстри, които явно са серийни, защото ги нямаше като екстра, пък други производители искат пари за тях.
Колата е Comfortline и като цяло е доста бедна от към екстри. Има пакета "КОМФОРТ", който включва климатроник, преден и заден парктроник, мултифункционален волан, автоматични фарове и чистачки, затъмняване на вътрешното огледало и спускане на дясното външно огледало, когато включа на задна. Освен този пакет имам аудио системата Composition Media, фарове за мъгла, които се включват в завой и фабрична аларма. Общо взето все неща, които повечето коли имат. Някакви глезотийки като изключим автоматика нямам.
Иначе ми хареса, че колата има делима задна седалка, заден подлакътник, хладилна жабка и някои други дребни, но хубави екстри, които явно са серийни, защото ги нямаше като екстра, пък други производители искат пари за тях.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Единственият способ да усетиш комфорта на една кола е като я покараш по родните пътища,така е.
В САЩ комфорта от возията на голф 3-ка и голф 7-ца, се различава само по шума в купето.
Карай си на заводските параметри колега,те не са случайно написани,защото не са имали работа инженерен състав.
В САЩ комфорта от возията на голф 3-ка и голф 7-ца, се различава само по шума в купето.
Карай си на заводските параметри колега,те не са случайно написани,защото не са имали работа инженерен състав.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Прав си и никога не бих си позволил да не спазвам предписанията на инженерите, но както казах - те сами са дали по-ниски стойности за по-добър комфорт, като са споменали в книжката, че само ще се увеличи разхода.
Има и друго - всичките тези удари от нашите пътища с по-твърди гуми си мисля, че се отразяват зле не само на пътниците, но и на колата. Сигурно в България колата ще се разхлопа и разтропа много по-бързо отколкото примерно в Германия.
Има и друго - всичките тези удари от нашите пътища с по-твърди гуми си мисля, че се отразяват зле не само на пътниците, но и на колата. Сигурно в България колата ще се разхлопа и разтропа много по-бързо отколкото примерно в Германия.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Да,многобройните дупки и неравности определено биха помогнали за разхлопване,ако такова би се получило в даден момент,но не е задължително.Въпрос на качествено изпълнение,надявам се да е хубава сглобката.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Е... направо ме хвърляш в тъча с тая Фиеста! Че Форд правят много балансирани окачвания е факт. От актуалната фиеста нямам наблюдения, но пък мога да кажа че Фокус 3 не е с нищо по-комфортен от Г7...
ПС: На 15ки карах предишния ми МК6, налягането 2.1 отпред, 2.0 отзад. Возеше чудесно, а това за разхода че ще се увеличи... така е, с 0,003л примерно.
ПС: На 15ки карах предишния ми МК6, налягането 2.1 отпред, 2.0 отзад. Возеше чудесно, а това за разхода че ще се увеличи... така е, с 0,003л примерно.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Нищо чудно всичко да е до налягането в гумите. Ти си карал с малко по-ниско налягане от мен и сигурно за това си бил доволен. И аз ще пробвам през уикенда и се надявам ако не по-добра возия то поне да го докарам до нивото на фиестата
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Да, налягането е изключително важно и се усеща много. Най-вече заради напълно лъжливите уреди по бензиностанциите. мен ми омръзна да карам с по половин бар сбъркано налягане и си купих читав уред.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
В събота и аз ще си поиграя. Имам от едно време една крачна помпа с манометър, на който през годините винаги съм вярвал. Пък и в крайна сметка дори да са малко по-меки най-много да вдигне леко разхода и по-бързо да съсипе гумите, но то пък за тази кола с този размер са направо без пари новите гуми така, че няма да е голям проблем.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Снайпериста е прав - окачванията са различни. 1,2 бензин и 1,6 дизел са с греда отзад /като щкода октавия и сеат леон/ 1,4 и 2,0 бензин, като и 2,0 дизел са с многораменно. Правихме сревнение с голфа на сина - 1,4 125 к.с. с 15-ки /силвър едишън/и леона на приятел със същия мотор и 17-ки джанти. Разликата е доста осезаема - окачване плюс джанти.
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
mukot написа:Снайпериста е прав - окачванията са различни. 1,2 бензин и 1,6 дизел са с греда отзад /като щкода октавия и сеат леон/ 1,4 и 2,0 бензин, като и 2,0 дизел са с многораменно. Правихме сревнение с голфа на сина - 1,4 125 к.с. с 15-ки /силвър едишън/и леона на приятел със същия мотор и 17-ки джанти. Разликата е доста осезаема - окачване плюс джанти.
Имам един въпрос? Многораменното окачване не е ли по-скъпи за поддръжка, ако изскочи нещо?
А иначе отностно комфорта, аз карам 6н2 със спортно окачване и 15-ки с 195/45, приятел кара същото, но със стандартно окачване и 14-ки 185/60/14, ами разликата е ОГРОМНА, но въпрос на вкус, мене клатещата, мека возия не ме кефи.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Преди дни юрках голфа по магистрала Тракия. Може да се каже, че ми хареса как стои на пътя нищо, че е с 15-ки на 2.2 бара. На право не се усещаше много скоростта, а в завоите около Вакарел добре държеше с 160 - 170 км/ч. Обаче при по-високата скорост двигателя става доста шумен.
Преди имах BMW E39 от 2003 и то се държеше една идея по-добре от голфа в завоите с висока скорост.
С повечко юркане и климатик от Пазарджик до София докарах средния разход на 7.7 по борд или според мен 8.2 - 8.3 реален.
Преди имах BMW E39 от 2003 и то се държеше една идея по-добре от голфа в завоите с висока скорост.
С повечко юркане и климатик от Пазарджик до София докарах средния разход на 7.7 по борд или според мен 8.2 - 8.3 реален.
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
бая юркане е било това е един добър, към висок зимен градски разход на този двигател
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта