Здравейте колеги ! Преди около месец зех тоя пасат б6. Като цяло е прилична кола драскотини тука там. 2010 година 2.0 дизел 110 коня. Икономична здрава нищо ново. Имам няколко въпроса: Например това че има 2 ел стъкла мога ли да си направя задните на ток също че тия ръчки ме вбесяват ? Искам да сложа рнс510 навигация плъг и плей ли е или трябва да се прави нещо по инсталацията. Треетото е дали мога да сложа спорт салон от пасат цц на тоя ? И последното нещо е на един от мигачите в стопа са му иззгоряли бая диоди има ли начин да се оправят или трябва да се сменя целия стоп ? Благодаря предварително.
B6 RLine
- VW_passatOR
- Мнения: 229
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP
Re: B6 RLine
Всичките тези ъпдейти ми звучат като сериозно ходене по мъките дори и да е възможна подмяната, но пък ти си зн може да си заслужава. На мен ми се наложи само за диодите на стоповете да проучвам дали се сменят тъй като ми беше изгорял единия на мигача. Приятел който се занимава с поправка на компютри и др електроника като го гледа ми каза че е възможно да се разпоят изгорелите и запоят новите но не можах да открия същите диоди. Та заради един диод на мигача смених целия стоп.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: B6 RLine
Привет колега,честито за придобивката.
Защо си го взел,след като толкова неща искаш да промениш.
Явно си е заслужавало компромиса ,който си направил.
По темата;Макар и произведен за Англия,такъв мотор не съм срещал и чувал,още повече за пасат 2010 г.
2.0 TDI 110 к.с.Конките сили ще са или 140 или 170.
Стоповете трябва да се сменят с нови.Може да си ,,играе,,някой който му разбира,но като време,труд ,игра,няма да ти излезе по-изгодно.
И във форума така си пише,сменяли ги с втора употреба-работещи.
Много безаварийни км
Защо си го взел,след като толкова неща искаш да промениш.
Явно си е заслужавало компромиса ,който си направил.
По темата;Макар и произведен за Англия,такъв мотор не съм срещал и чувал,още повече за пасат 2010 г.
2.0 TDI 110 к.с.Конките сили ще са или 140 или 170.
Стоповете трябва да се сменят с нови.Може да си ,,играе,,някой който му разбира,но като време,труд ,игра,няма да ти излезе по-изгодно.
И във форума така си пише,сменяли ги с втора употреба-работещи.
Много безаварийни км
Re: B6 RLine
от 2008 до 2010 CBDC 110hp
стоп алтернативен има около 100лв
стоп алтернативен има около 100лв
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пон 25 юли 2016 9:35, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта