Ти я попитай твоя майстор като ги знае нещата, от къде е сигурен че като ти сложи стара ГНП за 350лв от къде е сигурен че няма да протече утре, или пък "след време" и дали няма да има някой неподозиран проблем?
Аз бих, а и по нужда смених моите гарнитурки преди 2-3г. и ако все пак протече от друго (или от същото ) място, ще му мисля .
ПП и на запален мотор сигурно си тече, но от топлината бързо се изпарява.
Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено
CAB написа:Здравейте колеги,
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.
ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.
Кажи на твоя "майстор" да се застреля, щом те засилва за помпа.
На този пасат се сменят гарнитурите за 2 часа наи много, 26лв са гарнитурките комплекта
семеринга ако се сменя маи беше 10-на лв
останалото колкото ти вземат е за майстора
Реална цена за ремонта 120-150лв с всичко, останалото е изхвърляне
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN
narz21 написа:здравейте колеги и аз имах съштия проблем с моята кола, обаче тя и не искаше да пали сутрин и казаха че е от теча, сменихме о-прастените и сега няма теч но пак не пали сутрин,око някои има идея от какво може да е щте са много благодарен за помощта. Колеги мерси предварително
Вижте центровката, моя сега като се захлади (Англия 8 градуса сутрин) и сутрин започна да пали трудно,
бутнах помпата с 1.5мм в посока към главата и сега пали на точка.
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено
Ремонтен комплект за гнп продават във всяка голяма верига за авточасти. И не са скъпи. Скъпа е самата работа по подмяната.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Да повдигна темата!
Има ли колеги правили скоро упражнението- смяна на уплътнения на протекла ГНП ?
И по-важното: има ли доволни и от къде?
За София и околностите питам.
Моята скоро протече и не е добре за маркучите да я карам така дълго...
Има ли колеги правили скоро упражнението- смяна на уплътнения на протекла ГНП ?
И по-важното: има ли доволни и от къде?
За София и околностите питам.
Моята скоро протече и не е добре за маркучите да я карам така дълго...
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
s
Последна промяна от svere на Пон 17 окт 2016 7:17, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Сменяй ги всичките. Ще се разтечат другите. Щом почнаха да слагат био дизел се наблюдава това явление. Сега новите уплътнения държат повече. Нямат каучук като основа а силикон.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП
Здравей колега bobitur искаш да кажеш че се сменят всички в комплекта ли?Че аз първо смених тази най-отгоре(най-лесната)после се разтече тази под нея и о-пръстена отзад(на тръбичките) смених и тях.Засега няма течове,да очаквам ли пак да потече отнякъде,че като гледам има доста гарнитурки в комплекта.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Щом си сменил тази на високото налягане на тръбичките, стаанало след сваляне на помпата. И защо не ги смени всичките. Ремонтния комплект е с поне 15 бр.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Те тия са най-важните.
Но за да ги смениш тях се сваля помпата и не е зле да се сменят всички.
Ако смениш само отгоре спестяваш сваляне на помпата, което не е малко, но обикновено съвсем скоро протича друго.
На авансатора не е лошо да се сменят.
Но за да ги смениш тях се сваля помпата и не е зле да се сменят всички.
Ако смениш само отгоре спестяваш сваляне на помпата, което не е малко, но обикновено съвсем скоро протича друго.
На авансатора не е лошо да се сменят.
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Преди година и нещо ми ремонтираха ГНП-то за 80 лв, но сега пак се налага. Не знам дали причината е, че доста карам на олио.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
За 80 лв не мисля да са сменили всичко.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Олиото не е страшно в него няма основа като в биодизела. При промивката в БГ няма стандарт за био горивата и остава голямо количество калиева или натриева основа и тя разяжда старите уплътнения които са с голямо съдържание на каучук.
И почти винаги слад смана на уплътнения на капака протичат и другите.
И почти винаги слад смана на уплътнения на капака протичат и другите.
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Този път обаче се налага сваляне на цялата помпа, защото тече отдолу отзад. И отивам на към 250 лева.
Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП
Здравейте, при мене проблема не е в теча а в това че като е студена помпата не засмуква достатъчно гориво и не пали. Възможно ли е проблема да е в тези о пръстени от там да засмуква въздух и като загрее да уплътнява по добре и да си дърпа нафта нормално?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта