Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот инжектопляктор » Съб 17 сеп 2016 22:37


Една лека драскотинка на казанчето на радиатора проблем ли е? Докато го монтирах го подпрях някъде и съм го драснал леко на едно място.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6119
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ktamen » Съб 17 сеп 2016 22:41


Сефте чувам, че радиаторчето си имало казанче :gruebel
Я дай снимка да го видим това казанче, заедно с драскотината, разбира се.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 17 сеп 2016 22:41


Абе човек,дай го по- кротко.
Нищо му няма.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот инжектопляктор » Съб 17 сеп 2016 23:00


Zdravko Zankov написа:Абе човек,дай го по- кротко.

Ми нещо ме пере психозата да не сменям пак радиатор или зимата да остана на студено. :biggrin Че мамата си тракало, облепях клапи, сменях вентилатор, който не пасна съвсем както исках, след това ремонтирах резисторната плочка и сменях радиатор, та така ми беше писнало, че малко бях изгубил търпение и внимание.
Радиаторчето е консуматив и е много тъпо, че от VW са го направили безкрайно недостъпно.
С тия клапи и това недостъпно радиаторче от VW развалят хубавата кола с откровени тъпотии.
ktamen написа:заедно с драскотината, разбира се.

То в колата бре, аз да не ги държа за сувенир? Плитка, повърхностна. Части от милиметъра.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6119
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ktamen » Съб 17 сеп 2016 23:31


инжектопляктор написа:Радиаторчето е консуматив и е много тъпо, че от VW са го направили безкрайно недостъпно.

Моето радиаторче е на 22 години, не бих го причислил към консумативите, повечето коли, изобщо не доживяват такава възраст, ама ти си знаеш...........
Щом вече си го монтирал, защо изобщо питаш? Ако ти кажем, че е проблем, да не би да разбишкаш отново колата за да го смениш :11
Не разбрах къде е драскотината, ама щом е толкова плитка, значи можеш да спиш спокойно.
И дано си късметлия.........
Ако не е китайско, значи е менте :a045
Пък твоето уж не бил китайско.....


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот инжектопляктор » Съб 17 сеп 2016 23:33


ktamen написа:Ако не е китайско, значи е менте...Пък твоето уж не бил китайско.....

Полско е. Термотек. Защо, да не би във ФРГ като са правили VW, да са произвеждали радиаторчета за парното в Китай?
ktamen написа: да не би да разбишкаш отново колата за да го смениш :11

Колко му е? Къде е драскотината - на пластмасата на казанчето, където се хващат и пластмасовите щуцери, къде се връзват маркучите му.


Потребителски аватар
Valo
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Valo » Вто 18 окт 2016 9:56


Колеги, пиша в тази тема, че тръгнах да си сменям радиаторчето, всичко точно, както по темата. Но след като сглобих колата не пали и се държи като проблем с имобилайзер, пали 1-2 сек и гасне. Пробвах и с двата ключа, пробвах да махна допълнителна аларма (с нея/без нея няма разлика). От кутийката на фабричния имобилайзер се чува цъкане като от реле, но по-бързо. Вчера забелязах лампичката свети (за security check та таблото ми е изкарана) като дам на контакт свети, като завъртя и запаля гасне, след което колата угасва, чува се бензиновата помпа и лампичката започва да свети непрекъснато. Малка подробност е, че паля с бутон, не знам дали трябва да си разпознае ключа на някаква позиция, понеже давам само на контакт, пробвах да го задържа на позиция за стартер докато паля с бутон и не става.
Тук чуденето ми е да не съм объркал някоя букса, остана ми една червена с три пина, която мисля, че си висеше под запалката така или иначе. Възможно ли е да не съм включил нещо или слаби спойки на имобилайзера, за които има доста теми, или просто трябва да ми разпознае ключа. Опитах да я закача с vag com но не я разпознава.
Ще съм благодарен за идеи


Потребителски аватар
Jijooshu
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1989
Местоположение: Варна

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Jijooshu » Вто 18 окт 2016 12:54


Виж дали черния кабел от имобилайзера е закачен на таралежа за масите, ако не е - закачи го. Такъв проблем имах на Б4 след смяна на радиаторче, 1 час му се чудих от какво е, накрая видях, че тоя кабел виси. Закачих го и запали без грижи.


Потребителски аватар
jabre
Мнения: 317
Регистриран на: Сря 16 фев 2011 16:15
Автомобил: vw passat 35i vw golf mk1 1979
Двигател: AAZ 1992
Местоположение: Vlasotince - Србия (Serbia)

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот jabre » Вто 08 ное 2016 0:48


Нещо и от мене

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Старото беше лошо.....

Изображение

Нямаше каде да намерим вртки от пасат и купи от голф 3......

Изображение

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Парно сега работи много добре...
Още и зимни обувки и това е за сега ;)
Изображение




Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока


Потребителски аватар
Jijooshu
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1989
Местоположение: Варна

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Jijooshu » Сря 09 ное 2016 7:58


Сложи си панелчето от старите врътки или си вземи от Б4 и го резни 5-6мм отгоре, за да пасне.


bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот bats » Нед 13 ное 2016 21:37


Моят въпрос е следният - за да започне да духа и в краката, трябва ли да се разглобява всичко и де се облеят разни клапи? Когато затворя да не духа срещу мен, започва да го прави към стъклото. Към краката ми е много слабо, независимо накъде в завъртяна врътката.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 ное 2016 14:40


Към Колегата Valo! Провери дали си включил двете букси в кутийката на Имобилайзера(под ключа за фаровете).В едната букса са проводниците за Бобината на патрона,а в другата трябва да имаш 2бр. кафяви(маси,които вероятно си извадил и сега висят),два броя сив с бяла лента(комуникация към комп и обд букса) ,и един черен след контакт +12в.


Потребителски аватар
Valo
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Valo » Чет 09 мар 2017 15:56


Благодаря много на отзовалите се, седмица след като писах проблема беше намерен. Понеже като вадих таблото забравих кутийката на имобилайзера и неволно съм отскубнал двата кабела на масата му с пиновете и така се бях скрили (понеже са доста дребни), че една седмица ги търсих :mhihi Ето схемата, която гледах, става въпрос за долните две маси.
Изображение


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Гергин » Чет 28 сеп 2017 20:06


Да дам и моите 5ст. към темата.
Намерете си акумулаторна отвертка и надпишете внимателно буксите.
Минах процедурата почивните дни. B4, 95, АЕК с климатик. Заключението на махалата след наблюдение на процеса беше, че съм луд мазохист, и никой не повярва, че колата вървеше след това пак. Аз също. :Mr Green Fun
Има обаче едно нещо което сбърках, забравих, не успях да се сетя от къде е. Буксата на снимката. Някой може ли да даде жокер? Иначе колата си върви и не виждам нещо да не работи. Някъде около касетофона, централната конзола е, съдейки от дължината на кабела и докъде стига. Лепенката му беше паднала и не открих мястото му.
IMG_20170924_105138.jpg
IMG_20170924_105151.jpg
IMG_20170924_105201.jpg


NikVT
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
Двигател: 1Z
Местоположение: Велико Търново

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот NikVT » Пет 06 окт 2017 20:07


Това е захранваща Евро-букса за радио.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alex2701, Google [Bot], mrsch66, mytak69 и 28 госта