Здравейте!
Реших да се преселя при вас от Опел клуба, за което въобще не съжалявам, въпреки че продължавам да си карам и ръждичката.
Та, Бората е производство 2000 година и първа регистрация 2001-ва с мотор AJM или т. нар бомба-дюза - 116 к.с. със 6 скорости. Изпълнение Хайлайн с доста екстрички в сравнение със стария ми Кадет - пълен ел. пакет, климатроник, рекаро салон и трилъчев кожен волан, новото табло, ASR, сензор за дъжд и халф-фис дисплей.
Задна лява врата реши да не се отключва нито от централното нито ръчно. С 300 зора я разглобих да видя механизма по някакъв начин да я отключа но без успех и за сега си карам с 3 врати.
Друго гадно нещо, което ми направи впечатление е, че през картерната вентилация ми пуска масло по турбо пътищата... Иначе двигателя си е в перфекно здраве (поне според данните от ВАГком).
Естествено мунинга не ме подмина и мен, та закачих един от тия колани за теглене отпред...
Сложих си реплики на оригиналните калобрани и бучнах 2 накрайника малко така да лъщи отзад.
Не обръщайте внимание на надписа 4motion, само на предно е.
За сега е това... на пролет ще търся 17-ки джанти и мисля да я позасиля леко с някой не-толкова агресивен чип. :)
Bora TDI
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora TDI
Честито, Колега и добре дошъл! Страхотен цвят . Аз мисля, че и с тези 16-ки си е ОК, но все пак ако намериш читави 17-ки определено ще изглежда "по-агресивна" .
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Bora TDI
Честито колега, да споделиш от де взе накрайниците и цената им?
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Bora TDI
Честито колега!За какви пари я взе-ако не е тайна.?
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Bora TDI
Не е тайна, за 5200 я взех с 4 железни джанти със зимни гуми и готова регистрирана в България.
Вече половин година я карам и съм напълно убеден, че направих правилния избор, иначе бях тръгнал за V5 4motion.
Лятото беше добре, но сега когато температурите започнаха да падат ми направи впечатление, че започна да пали по-трудно... Проверихме свещите с тест лампа и о, чудо... На нито една от 4-те лампата не светна. За по-сигурно проверихме и само с кабел за искри - и такива нямаше.
Та поръчани са 4 нови свещи, които чакам в понеделник да пристигнат и да ги слагаме.
И понеже съм на мнение, че малките неща придават индивидуалност, реших да си направя малко american style мигачи.
Вече половин година я карам и съм напълно убеден, че направих правилния избор, иначе бях тръгнал за V5 4motion.
Лятото беше добре, но сега когато температурите започнаха да падат ми направи впечатление, че започна да пали по-трудно... Проверихме свещите с тест лампа и о, чудо... На нито една от 4-те лампата не светна. За по-сигурно проверихме и само с кабел за искри - и такива нямаше.
Та поръчани са 4 нови свещи, които чакам в понеделник да пристигнат и да ги слагаме.
И понеже съм на мнение, че малките неща придават индивидуалност, реших да си направя малко american style мигачи.
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Bora TDI
О младеж, дойде в правилния форум ти Шегувам се. Хубава е колата, пожелавам ти само да и се радваш, и безаварийни километри. Беше споменал че амбреажа ( съединитела ) е сменен с твърд, на ПД и 6 скоростните нямаха ли проблеми после или бъркам?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Bora TDI
Нямат никакви проблеми
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Bora TDI
Xaxy написа:Нямат никакви проблеми
Тебе някой да те е натискал че звъниш? Най малко от тебе акъл съм седнал да искам, трай си
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Bora TDI
не видех, че си ти иначе не бих т писал
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Bora TDI
georgi_boichev написа:О младеж, дойде в правилния форум ти Шегувам се. Хубава е колата, пожелавам ти само да и се радваш, и безаварийни километри. Беше споменал че амбреажа ( съединитела ) е сменен с твърд, на ПД и 6 скоростните нямаха ли проблеми после или бъркам?
Да, здрасти.
Бях споменал, това което ми твърдеше предния собственик - че съединителя е сменян и е сложен плътен маховик.
Доколко това твърдение е вярно само колата си знае.
Аз понеже до сега не съм карал кола с демпфер идея си нямам ако се сложи плътен дали се усеща нещо по-така.
То ще се чуе след време ако не се спогаждат нещата.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Bora TDI
Честито и от мен колега, колата изглежда доста добре, явно си струва парите. Нали знаеш едното за сметка на другото..
Колкото до джантите лично мнение боцкай му едни OEM MK4 джанти и си свиркай, разбира се ако не си падаш по гОлемите джанти. За моторите няма да говоря, че тука си вдига голям спор щом някой спомене конкретен мотор/двигател. Иначе за 4Моушиона си е екстра и то почти без никакво обслужване/ремонти макар, че ако опре корема и той не ти помага.
Иначе и аз чакам информация за накрайниците.
Колкото до джантите лично мнение боцкай му едни OEM MK4 джанти и си свиркай, разбира се ако не си падаш по гОлемите джанти. За моторите няма да говоря, че тука си вдига голям спор щом някой спомене конкретен мотор/двигател. Иначе за 4Моушиона си е екстра и то почти без никакво обслужване/ремонти макар, че ако опре корема и той не ти помага.
Иначе и аз чакам информация за накрайниците.
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Bora TDI
Старите БОШ-овски свещи, явно с които е излязла от завода, бяха в плачевно състояние.
За новите реших да заложа на NGK D-Power 4, дано се окажат сполучливи.
Излязоха и някои неща по ходовата част, които ще отстраня в най-скоро време.
А иначе за накрайниците... най-обикновени единични накрайници по 7лв. за брой.
Вход 54мм и изход 63мм.
Не карам спортна кола, за да слагам кюнците на печката, за това търсех нещо по-малко и дискретно.
Промяна в звука няма абсолютно никаква, защото оригиналното крайно гърне си седи.
Турбото се чува, защото няма катализатор.
За новите реших да заложа на NGK D-Power 4, дано се окажат сполучливи.
Излязоха и някои неща по ходовата част, които ще отстраня в най-скоро време.
А иначе за накрайниците... най-обикновени единични накрайници по 7лв. за брой.
Вход 54мм и изход 63мм.
Не карам спортна кола, за да слагам кюнците на печката, за това търсех нещо по-малко и дискретно.
Промяна в звука няма абсолютно никаква, защото оригиналното крайно гърне си седи.
Турбото се чува, защото няма катализатор.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora TDI
Звука си е точно какъвто трябва да е, ама нещо пушеци не виждам
Поизрежи леко джуката и го надигни нагоре този накрайник и ще заспи на задницата
Колкото до свещите е нормално за кола на 14-15 години да има изгорели, ама чак всичките.... Възможно е датчика за температурата да дава лъжливи данни и да ти греят постоянно.
Моята помпа-дюза е 2002 година и бяха изгорели само двете крайните, тези на антифриза са здрави.
И не беше лошо да си вземеш специална грес за резби на подгревни свещи от Ауто+ на Беру, за да се развият след време по-лесно и да няма опастност от скъсване
Поизрежи леко джуката и го надигни нагоре този накрайник и ще заспи на задницата
Колкото до свещите е нормално за кола на 14-15 години да има изгорели, ама чак всичките.... Възможно е датчика за температурата да дава лъжливи данни и да ти греят постоянно.
Моята помпа-дюза е 2002 година и бяха изгорели само двете крайните, тези на антифриза са здрави.
И не беше лошо да си вземеш специална грес за резби на подгревни свещи от Ауто+ на Беру, за да се развият след време по-лесно и да няма опастност от скъсване
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: Bora TDI
Намазани са резбите.
Колкото до датчика, мисля че работи нормално, защото онзи ден на +10 градуса мерих дали има ток до свещите и нямаше. Вчера на +4 мерих и имаше.
Колкото до датчика, мисля че работи нормално, защото онзи ден на +10 градуса мерих дали има ток до свещите и нямаше. Вчера на +4 мерих и имаше.
Re: Bora TDI
Като спомена картерната вентилация, на една от мойте също има масло и боклуци под филтъра, какво е избавлението от този проблем? :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта