В момента е Вто 20 ное 2018 22:38
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 111 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 68 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 06 ное 2016 18:30 
Извън линия

Регистриран на: Чет 10 фев 2011 14:45
Мнения: 16
Автомобил: VW Golf 4 1.9 TDI
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив
Колега, аз минах през същият филм,колата след престой от цяла нощ върти много и пали,но с доста въртене и подаване на газ.Понякога и от втори и трети път,мъка голяма.Обиколих доста майстори, диагностики, грешки никакви.Първо смених горивният филтър и клапана над него.Резултат никакъв.После проверих цедката в резервоара, никакви мръсотий свети.Моят AJM e 2000 година и няма помпа в резервоара.След това смених тандем помпата, понеже старата имаше лек теч,но за жалост отново никакъв резултат.Накрая поръчах оригинални о-пръстени и гумички за дюзите отидох в Bosch service Пловдив и им казах да ги сменят.И с това се оправи, колата вече пали от четвърт. На стартера и него му направих профилактика след о-пръстените всичко да е както трябва и така приключи моят филм с досадното трудно палене.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 06 ное 2016 19:19 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
А бе тя си пали , винаги от първия път , просто когато е студено с повечко въртене (2-3 секунди). На мен обаче не ми харесва , хвърлих толкова пари и да не е като хората :banghead . Относно О-пръстените.....казах ви сменени са още преди година....при форумен майстор , като прецених , че той е "човекът" , макар че започвам да си мисля , че именно там куцат нещата. То просто не остана вече за какво да се захвана. Някоя дюза да е проблемна......всички са в норма с леки отклонения (1-ви цилиндър 0.6).

Водния дух1 написа:
Пали и бегом към Варна-там е твоя човек.


Мислил съм и вариант за Иво , но много ми е далече , а и проблемът е специфичен (трябва колата да преспи , за да се тества). Поради същата причина не мога да отскоча и до Герман при Ники и Мишо :dontknow .

За момента спирам с филмите и я зарязвам , защото през последната седмица хвърлих близо 1000лв. по нея и нямам излишни пари.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 06 ное 2016 20:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Мнения: 2568
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
Аз не искам да правя реклама на някого....,но при мен се случи едно забиване и се започна едно гадаене тук в Русе-дебитомери,клапани,дюзи и аз направо във Варна...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Чет 01 дек 2016 9:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
Е, Колеги, ходенето по мъките продължава :cry . Температурите паднаха под 0-та и си показахме рогата. Тази сутрин при -3 повъртяхме около 2 секунди, с придружаващата пушилка разбира се :banghead . Мисля си утре да откача буксата на темп. датчик, та да видя ще има ли някаква разлика. Само да уточня, че подгрях 2 пъти ако има някакво значение. Също така лампата за подгревните ми свещи светва за секунда.....


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Чет 01 дек 2016 17:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Щом светва само за секунда на минусови температури,най-вероятно датчика е за смяна


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Чет 01 дек 2016 17:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Мнения: 6418
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna
Виж с Ваг-ком показанието на темп. датчик, и по табло дали имат голяма разлика.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Чет 01 дек 2016 17:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
Ех, Владо, стига да е темп. датчик, купувам нов и се приключва ама нещо не ми се вярва. Vanesto, много пъти пробвах, но или диагностиката ми е за смяна или лаптопа е за преинсталиране. Като вляза да наблюдавам живи данни и ме изхвърля :(


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Чет 01 дек 2016 17:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
За подгряването,на 99% е виновен датчика.Опитай да му откачиш буксата и виж дали ще запали по-лесно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Пет 02 дек 2016 8:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
Така.....тази сутрин откачих буксата на датчика, при което подгряването беше около 5-6 секунди (може и повече). Резултат - колата запали по-бързо, но все пак беше +3 градуса (-3 вчера). Отново си изкара характерната пушилка, този път в по-малък размер, което е нормално мисля, все пак запали по-бързо. Та според мен проблемът не и там. Интересното е, че като свалих и закачих буксата след това ръцете ми намирисваха на нафта (може би). Имам там едно омазняване и една локвичка върху скоростната кутия, за които сме установили, че са от масло.
Странна работа. Както и да е, вече започвам да си мисля, че имам проблем с някоя дюза (стойностите им са в норми) или недостик на гориво или.....и аз не знам. Нямам и толкова голям наклон да я спра с муцуната надолу, та да видя как ще запали. Пред стопанството, в което работя я паркирам със задницата върху бордюра и съм останал с впечатление, че пали по-бързичко (може и да си внушавам) :no .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Съб 03 дек 2016 7:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Sonny_89, "омазняването" и петното върху кутията предполага теч на НАФТА от тандем помпата.Това е достатъчно основание да се предполага,че и по-трудния старт е следствие на същото.Насочи се към помпата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Съб 03 дек 2016 18:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
Помпата е рециклирана преди месец поради съмнения... е положението е същото.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Съб 17 дек 2016 10:57 
Извън линия

Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Мнения: 219
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Колега и аз съм със същия мотор и имах големи драми,но при мен беше софтуерно защото дюзите са от 131 ,но докато стигна до там ми се разгони фамилията
Та съвета ми е /ако не си го правил де/ сложи си прозрачни маркучи от филтъра към тандем помпата и от тандем помпата към филтъра/обратната нафта/,идеята е ,че ако колата смуче въздух ще я зсаечеш веднага ще има балончета.Ако са в изходящата нафта се ориентирай към дюзи и тандем помпа
Аз даже и помпата в резервора смених защото ту работи ту не,не хвърляше нафта ,провери и нея


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 18 дек 2016 18:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Мнения: 653
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Колега aron1, моята кочина няма фабрично помпа в резервоара, пък си пали идеално.

Като идея: на мястото на тапата за обезвъздушаване на тандем помпата, чрез някакъв подходящ щуцер може да се закачи манометър за горивото и да се види след гасене какво е налягането и след престой дали има фрапираща разлика.

П.С.: Това че е рециклирана попата не значи почти нищо на 100 процента. След рециклиране на ТП на един приятел, след 3 дена почна да сълзи нафта от уплътнението на капака над филтърната решетка, точно под пробката. Оказа се че са се счупили вътрешните ръбове, държащи изчанченото уплътнение в канала. Проблема се реши със силикон на Виктор Рейнц за картери.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 18 дек 2016 21:39 
Извън линия

Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Мнения: 1278
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България
Зависи колко градуса е под нулата на -2/-3° лампата светва за малко и гасне, но това не значи че не греят още, просто щом изгасне лампата е готова за палене...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали. Публикувано: Нед 18 дек 2016 21:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Мнения: 556
Автомобил: VW Bora + Opel Astra H
Двигател: AJM + Z19DTH
Местоположение: Пловдив
Ами да ви кажа, чудя се на кой да я карам вече. Друго, което ме просветли един колега - според него зареждането не ми работи както трябва и не зарежда достатъчно акумулатора. Има логика, но... да, факт е, че когато върти повече, вади по-голяма пушилка, обаче тя продължава и след поне изминати 500 метра (независимо дали е работила на място 10 мин. или 1 час).
Относно тандем-помпата - ами започвам да съжалявам, че я пипах. Заедно с нейният ремонт сменихме и маслото, и за 2000км нивото ми е паднало с около 4мм на щеката, нещо което при миналата смяна се случи на около 7000 км. Може и да е случайност.
Още един проблем - след пробата ми с темп. датчик, сега при отваряне капачката на антифриза чувам съскане :no . Дали съм го разместил, защото местих цялото тяло, докато разбера кое остава буксата и сега да имам пробив в охладителната система?


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 111 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 4 5 68 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Abaddonz, bond0071995, EDU, Mishonti, pe6o__, ziro1337 и 22 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design