Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Нед 04 дек 2016 18:25


Здравейте колеги,от няколко дни съм собственик на Голф 4 1.9 тди 110к.с и проблемите са на лице. Колата ми пали трудно топла,прекодирах компютъра на автоматична скоростна кутия и сега пали супер,но ако може някой да ми помогне да реша проблема ще е супер.Проблем номер 2 е по-лошият,колата си вървеше перфектно,но като вдигна около 100 и турбото ми изключва и колата спира да набира,гася-паля всичко е ок,вдигам пак около 100 и турбото пак изключва.Почетох доста теми свървани с този проблем и реших,че геометрията е зацапана или има скъсан маркуч за вакуум.Проверих всички маркучи и бяха здрави,свалих турбото,геометрията беше доста трудно подвижна и я почистих,но проблема остана.Четох и за клапан н75,но гледам,че като запаля акуатора слиза надолу и като подам газ се качва. Ако някой може да ми даде съвет какво да направя ще съм много благодарен.




Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот stefarata » Нед 04 дек 2016 18:41


Направи логове с vag-com. И сканирай за грешки. Така има по-голяма вероятност някой да ти помогне. Има много писано и за проблема, и за този мотор


iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Нед 04 дек 2016 18:47


незнам как се правят логове,досега само грешки съм чел, изкарва ми 17958 - Charge Pressure: Control Deviation


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот blajetoo » Нед 04 дек 2016 20:54


Задръстена геометрия,сваляш и чистиш.А за прекодирането не е добре,че там картите са с различни стойности които управляват моторният компютър.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот goppa » Нед 04 дек 2016 21:00


За проблема с топлото палене си ремонтирай стартера и върни кодинга на ръчна.
За проблема с аварийния режим направи лигове в движение и ги качи тук, колегите които разбират ще ти кажат кое не е наред.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 21:55


Кода на мотора е AHF,нали?Как почисти геометрията?Актуатора проверявал ли си го как се движи?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 дек 2016 22:05


На автоматик прекодирана , ги прави тез проблеми. Друг е "стила" на управлението, на вентилатора и ... се задръства повече от често. Оправи си стартера , оправи си клемите ( евнтуално и смяна на акумулатор ) И върни кодировката на ръчна.
Налага се чистене на геометрия ( най-вероятно ) и ...колата иска каране на "дълго" :)
А м/у другото как почисти геометрията? Да не си обърнал нещо при събирането ( гривната ) ?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 22:12


Ако при откачен лост на актуатора,геометрията се движи свободно,провери дали самия клапан не е "пръднал".Трябва ти и лог,за да видиш дали е регулирано лостчето му(ако е пипано).А за да си сигурен,че не е от от N75,пробвай с друг такъв.Най-вероятната причина за мен е геометрията или лостчето на актуатора


iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Нед 04 дек 2016 22:30


прекодирах я на автоматик вчера,проблема е от преди това,геометрията я почистих с разглабяне и няма как да съм обърнал гривната,понеже няма да има къде да влезе лопатката на лостчето ако е на обратно,лостчено на актуатора не съм го пипал,откачих го направо от зегерката,геомерията се движи свободно,а клапана го размених за проба с другият(н18-с еднакви номера са),но ефект нямаше


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот goppa » Нед 04 дек 2016 22:33


N75 и N18 не са еднакви.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 22:40


iv4o0oy написа:прекодирах я на автоматик вчера,проблема е от преди това,геометрията я почистих с разглабяне и няма как да съм обърнал гривната,понеже няма да има къде да влезе лопатката на лостчето ако е на обратно,лостчено на актуатора не съм го пипал,откачих го направо от зегерката,геомерията се движи свободно,а клапана го размених за проба с другият(н18-с еднакви номера са),но ефект нямаше

Има как да я обърнеш гривната!Лостчето пипал ли си на актуатора?


iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Нед 04 дек 2016 22:42


не,лостчето не съм го пипал,а гривната ако е на обратно дупката където влиза лопатката на лостчето идва от другата страна


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 22:43


[quote="goppa"]N75 и N18 не са еднакви.[/quote
За проба няма проблем.Разликата в двата е че N18 е с по-тясна тръбичка вътре,което предполага по-малък дебит и евентуално незначителен лаг в турбината.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 22:45


iv4o0oy написа:не,лостчето не съм го пипал,а гривната ако е на обратно дупката където влиза лопатката на лостчето идва от другата страна

Наистина дано да не си я обърнал.Помисли малко и ще видиш че е възможно.


iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Нед 04 дек 2016 22:49


https://www.google.bg/search?sa=G&hl=bg ... LknaraM%3A
Погледни,там където пише empty slot for vnt lever ще дойде от другата страна и лопатката няма да има къде да влезе



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, madmen, mrsch66 и 186 госта