Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Здравейте колеги,от няколко дни съм собственик на Голф 4 1.9 тди 110к.с и проблемите са на лице. Колата ми пали трудно топла,прекодирах компютъра на автоматична скоростна кутия и сега пали супер,но ако може някой да ми помогне да реша проблема ще е супер.Проблем номер 2 е по-лошият,колата си вървеше перфектно,но като вдигна около 100 и турбото ми изключва и колата спира да набира,гася-паля всичко е ок,вдигам пак около 100 и турбото пак изключва.Почетох доста теми свървани с този проблем и реших,че геометрията е зацапана или има скъсан маркуч за вакуум.Проверих всички маркучи и бяха здрави,свалих турбото,геометрията беше доста трудно подвижна и я почистих,но проблема остана.Четох и за клапан н75,но гледам,че като запаля акуатора слиза надолу и като подам газ се качва. Ако някой може да ми даде съвет какво да направя ще съм много благодарен.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Направи логове с vag-com. И сканирай за грешки. Така има по-голяма вероятност някой да ти помогне. Има много писано и за проблема, и за този мотор
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
незнам как се правят логове,досега само грешки съм чел, изкарва ми 17958 - Charge Pressure: Control Deviation
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Задръстена геометрия,сваляш и чистиш.А за прекодирането не е добре,че там картите са с различни стойности които управляват моторният компютър.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
За проблема с топлото палене си ремонтирай стартера и върни кодинга на ръчна.
За проблема с аварийния режим направи лигове в движение и ги качи тук, колегите които разбират ще ти кажат кое не е наред.
За проблема с аварийния режим направи лигове в движение и ги качи тук, колегите които разбират ще ти кажат кое не е наред.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Кода на мотора е AHF,нали?Как почисти геометрията?Актуатора проверявал ли си го как се движи?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
На автоматик прекодирана , ги прави тез проблеми. Друг е "стила" на управлението, на вентилатора и ... се задръства повече от често. Оправи си стартера , оправи си клемите ( евнтуално и смяна на акумулатор ) И върни кодировката на ръчна.
Налага се чистене на геометрия ( най-вероятно ) и ...колата иска каране на "дълго" :)
А м/у другото как почисти геометрията? Да не си обърнал нещо при събирането ( гривната ) ?
Налага се чистене на геометрия ( най-вероятно ) и ...колата иска каране на "дълго" :)
А м/у другото как почисти геометрията? Да не си обърнал нещо при събирането ( гривната ) ?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Ако при откачен лост на актуатора,геометрията се движи свободно,провери дали самия клапан не е "пръднал".Трябва ти и лог,за да видиш дали е регулирано лостчето му(ако е пипано).А за да си сигурен,че не е от от N75,пробвай с друг такъв.Най-вероятната причина за мен е геометрията или лостчето на актуатора
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
прекодирах я на автоматик вчера,проблема е от преди това,геометрията я почистих с разглабяне и няма как да съм обърнал гривната,понеже няма да има къде да влезе лопатката на лостчето ако е на обратно,лостчено на актуатора не съм го пипал,откачих го направо от зегерката,геомерията се движи свободно,а клапана го размених за проба с другият(н18-с еднакви номера са),но ефект нямаше
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
N75 и N18 не са еднакви.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
iv4o0oy написа:прекодирах я на автоматик вчера,проблема е от преди това,геометрията я почистих с разглабяне и няма как да съм обърнал гривната,понеже няма да има къде да влезе лопатката на лостчето ако е на обратно,лостчено на актуатора не съм го пипал,откачих го направо от зегерката,геомерията се движи свободно,а клапана го размених за проба с другият(н18-с еднакви номера са),но ефект нямаше
Има как да я обърнеш гривната!Лостчето пипал ли си на актуатора?
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
не,лостчето не съм го пипал,а гривната ако е на обратно дупката където влиза лопатката на лостчето идва от другата страна
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
[quote="goppa"]N75 и N18 не са еднакви.[/quote
За проба няма проблем.Разликата в двата е че N18 е с по-тясна тръбичка вътре,което предполага по-малък дебит и евентуално незначителен лаг в турбината.
За проба няма проблем.Разликата в двата е че N18 е с по-тясна тръбичка вътре,което предполага по-малък дебит и евентуално незначителен лаг в турбината.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
iv4o0oy написа:не,лостчето не съм го пипал,а гривната ако е на обратно дупката където влиза лопатката на лостчето идва от другата страна
Наистина дано да не си я обърнал.Помисли малко и ще видиш че е възможно.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
https://www.google.bg/search?sa=G&hl=bg ... LknaraM%3A
Погледни,там където пише empty slot for vnt lever ще дойде от другата страна и лопатката няма да има къде да влезе
Погледни,там където пише empty slot for vnt lever ще дойде от другата страна и лопатката няма да има къде да влезе
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта