Колеги, смених пасата с kia sorento 2004 diesel 140кс. Не ме приемайте като отцепник, още си тача марката, но се наложи смяната и съм доволен даже от нея. Молбата ми е да прегледате приложените снимки и да ми дадете акъл къде да закача кабелите на модула. Целта е да светят само дългите на 30 процента без нищо друго. Модула е car drl 5s.
Благодаря ви предварително.
Инсталиране на CAR DRL 5S
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Колега,колебаех се дълго дали да ти пиша,защото ,нали си отцепник ... (шегичка) При "жълтите" марки се среща управление на фаровете не по "+",а по "-".Лоста за фаровете управлява релета,а те подават маса на лампите.Ако е така ,трябва да се използва модул DRL по минус.При теб може да не е така,но го имай впредвид.Ако имаш достъп до някоя от лампите,направи проба ,дори с пробна лампа,кое се прекъсва и напиши резултата.
- HYUGO
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 9:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
marzykov написа: Модула е car drl 5s.
Привет! Виждам че си от В.Търново и мога да съдействам.Същия модул монтирах на Хюндай Теракан.Опроводяването и монтажа направих точно в голямата бушонна кутия в двиг. отсек.
0888 7 три 1 седем 86
Чавдар
- marzykov
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 19:22
- Автомобил: Passat 1_9tdi 1998г 90ks
- Двигател: Kia Sorento 2_4 CRDI 2004г
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Еее, отцепник станах защото кмета ни е много Убав и се "грижи" не само за здравето на окачването, а и за бариерите на входните улици на кварталите. По негово нареждане трябва да си влизаме в къщите преди 7 сутринта и след 19 вечерта, ако имаме много зор трябва да се качваме по улици годни само за джипове, а ВАГ-а не са ми по джоба :) .
Управлението на жълтура е по + и ми се ще да си го боцна сам
За това и искам акъл да ми налеете
Управлението на жълтура е по + и ми се ще да си го боцна сам
За това и искам акъл да ми налеете
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Ще ти кажа кое реле е ако обещаеш че ще ги свържеш на късите, защото на дългите заслепяват.
- marzykov
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 19:22
- Автомобил: Passat 1_9tdi 1998г 90ks
- Двигател: Kia Sorento 2_4 CRDI 2004г
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Vasseto написа:Ще ти кажа кое реле е ако обещаеш че ще ги свържеш на късите, защото на дългите заслепяват.
Колега, не ме бърка дали е на къси или дълги, а относно заслепяването - дали е така на 20 процента дълги?
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
DRL-то винаги се поставя на дългите и когато е на 20-30 % изобщо не заслепява, на много коли даже е така фабрично (а не на някаква отделна крушка).
Ако се слага нещо такова на късите, ще е безмислено да изпълнява функцията на DRL (светлини за движение през деня) защото свети прекалено ниско, а ще е просто едни автоматични фарове за да не ги забравя човек.
Ако се слага нещо такова на късите, ще е безмислено да изпълнява функцията на DRL (светлини за движение през деня) защото свети прекалено ниско, а ще е просто едни автоматични фарове за да не ги забравя човек.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Точно . То, ако иска да му светят късите не му трябва ДРЛ, а реле за включване и изключване.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
ABSOLUT написа:DRL-то винаги се поставя на дългите и когато е на 20-30 % изобщо не заслепява, на много коли даже е така фабрично (а не на някаква отделна крушка).
Това не е по европейските закони , а Хамерканска и Канадска недоумица. В нашия закон ясно пише къси - никъде не е упоменато дълги. Как светят дългите - право напред и димирани пак заслепяват защото светят направо.
Искаш да кажеш, че ЛЕД светлините /за движение през деня/ трябва да са насочени нагоре за да те заслепяват ли?
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
marzykov написа:Vasseto написа:Ще ти кажа кое реле е ако обещаеш че ще ги свържеш на късите, защото на дългите заслепяват.
Колега, не ме бърка дали е на къси или дълги, а относно заслепяването - дали е така на 20 процента дълги?
И на 20% заслепяват.
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
ABSOLUT написа:DRL-то винаги се поставя на дългите и когато е на 20-30 % изобщо не заслепява, на много коли даже е така фабрично (а не на някаква отделна крушка).
Ако се слага нещо такова на късите, ще е безмислено да изпълнява функцията на DRL (светлини за движение през деня) защото свети прекалено ниско, а ще е просто едни автоматични фарове за да не ги забравя човек.
Явно не винаги. На мен ми сложиха на късите на 30%.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
В закона пише по спомен, не буквално цитиране, че автомобилите трябва да се движат с включени къси светлини или светлини за движение през деня, т.е. къде да са те, освен на дългите. Виждал съм го на много немски автомобили, които надали са внос от САЩ. Мене лично не ме заслепяват едни дълги на 20-30% в летен слънчев ден, то ако вдигна глава нагоре, слънцето ще ме заслепи повече. Нали това им е смисъла като цяло, късите са ниски и през слънчев летен ден не изпъкват за да ги забележиш, а като са на дългите си се виждат от далече.
Крис, ЛЕД светлините са друга бира, те нямат насочване и светят по един начин, тяхната идея, заради която се наложиха масово сред шофьорите е, че не изгарят толкова често като халогенните крушки, че не хабят толкова ток и най-важното, че се включват сами и хората избягват глоби по този начин.
Крис, ЛЕД светлините са друга бира, те нямат насочване и светят по един начин, тяхната идея, заради която се наложиха масово сред шофьорите е, че не изгарят толкова често като халогенните крушки, че не хабят толкова ток и най-важното, че се включват сами и хората избягват глоби по този начин.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Напиши марка и модел на немска коля която и светят дългите за DRL, моля.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Отклоняваме се от темата на колегата, но:
Марка Audi, модел А6 (C6/4F)
Audi Q7, първо поколение, преди фейслифта, до 2010 г.
Golf 7
Срещал съм много такива по улиците и им светят димнати вътрешните крушки, от към решетката, като не мисля че са с инсталиран допълнителен DRL модул, а просто е активирано през VAG COM, както се активира coming home-leaving home светлините.
Естествено става въпрос за автомобили без екстрови фарове с LED и Xenon, а само с халогенни крушки.
Марка Audi, модел А6 (C6/4F)
Audi Q7, първо поколение, преди фейслифта, до 2010 г.
Golf 7
Срещал съм много такива по улиците и им светят димнати вътрешните крушки, от към решетката, като не мисля че са с инсталиран допълнителен DRL модул, а просто е активирано през VAG COM, както се активира coming home-leaving home светлините.
Естествено става въпрос за автомобили без екстрови фарове с LED и Xenon, а само с халогенни крушки.
- marzykov
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 19:22
- Автомобил: Passat 1_9tdi 1998г 90ks
- Двигател: Kia Sorento 2_4 CRDI 2004г
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: Инсталиране на CAR DRL 5S
Явно без да искам отприщих разправия от която няма полза. Хайде сега ако е възможно да говорим по темата. За сведение на пасата си бях вързал реле на късите и за него ползвах сигнал от алтернатора, но там имах лесен достъп до кабелита на ключа. Сега искам да подвържа афтърмаркет решение за което ви помолих за помощ. Знам че всичко необходимо се намира във въпросната кутия, но не ми се рискува да запаля инсталацията. Дилемата е кой кабел към кой от сниманите бушони да закача?
И ако е възможно да не се карате.
И ако е възможно да не се карате.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Dzvera и 145 госта