Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7281
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 27 окт 2006 19:21


Dimiter написа:...

:applause:




Потребителски аватар
tarabusi
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Brisk?!

Мнениеот tarabusi » Сря 01 ное 2006 13:52


Относно свещите Brisk,искам и аз да си се похваля!
Преди карах Опел аскона и си взех такива за газ, доста време откараха, но както всеки опел изгни и го смених с една Голфетка - 1 , но си взех и свещите че много пари ми се видяха да купувам нови!
Та,...много съм доволен от тях, явно не лъжат хората от http://www.brisk.biz


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 01 ное 2006 15:30


Що ми се струва че на двигателя на моята мотофреза пише Brisk-made USA?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5887
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 13 дек 2006 15:34


Ivo_ написа:Това е една от фирмите официални дистрибутори:
Вест Консултинг
Адрес: София, ж.к. Младост-4, ул. "д-р Атанас Москов", Бл. 458.
Tелефони: 02/ 974 41 84 (тел/факс), GloBul: 0898/ 54 65 53, 0898/ 54 64 37
e-mail: vestconsulting@intech.bg, consulting@vestauto.net

Цената която ми казаха по телефона е 5лв. на свещ. Смятам, че е приемлива и може да се опита. А това е сайта на производителя където може да се види допълнителна информация - www.brisk.biz

Истинската цена е 4 лв.Това са най-добрите свещи с които съм карал(имам Голф 3 abs 1.8)на газ.Казват се Brisk silver(със сребърен електрод са и са предназначени за високонатоварени двигатели)Между другото свещите за Моквич 21412 и Голф 3 1.8 ABS са едни и същи по каталог!!!!!!!!!
Не си купувайте Bosh-всичко е фалшификат!!!!!!!Да живее BRISK!!!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5887
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 13 дек 2006 15:36


kaloyan22 написа:Що ми се струва че на двигателя на моята мотофреза пише Brisk-made USA?

Фирмата BRISK всъщност е преименуваната фирма PAL!!!!Чехи са няма грешка и няма фалшификати като при останалите измислени уж СУПЕРМАРКИ!!!!!Перфектни са!!!


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Съб 10 фев 2007 0:25


maks написа:Аз баях с 3-полюсни,сега с 1-полюсни и никаква разлика.

Колеги, това че свещите са триполюсни не означана че от всеки полюс едновременно се произвежда изкра.Разликата е такава че те издържат повече км.Аз препорачвам за газови уредби еднополюсни NGK :wink:


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот gojco » Съб 10 фев 2007 17:07


Преди година като сложих газовото, моят газаджия ми каза да махна триполюсните и да сложа еднополюсни от бензиностанциите на Luc-oil или Петрол. Струват 7,60-8,00 лв. четирите. Мисля че са български :x . Вече са над 10 000 км. без никакъв проблем. Дори не съм ги вадил да ги погледна. Г.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 10 фев 2007 19:26


В сервиза работя с Бриск Силвър на 25 лв с монтажа - чудни са :)
И аз карам с такива и на двете ми коли и си работят перфектно - принципно на газ се препоръчва на 10 000 км да се регулира разстоянието на 0,7 отново и на 20000 км да се сменят.


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Съб 10 фев 2007 19:47


аз не пипам нищо докато не усетя, че голфето започва да лапа повече и не върви добре.Скоро смених свещите пак с NGK, а старите еднополюсни изхвърлих след 43000 км :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 10 фев 2007 22:28


Е то няколко бакшиша им въртят по 80-90 000 км до момента , в който колата просто спре да пали , додърпват я до сервиза , сменяме свещите и палят чакмак :roll: :lol:
Бакшиши , кво да ги правиш :gruebel


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Нед 11 фев 2007 1:40


The_Machine написа:Е то няколко бакшиша им въртят по 80-90 000 км до момента , в който колата просто спре да пали , додърпват я до сервиза , сменяме свещите и палят чакмак :roll: :lol:
Бакшиши , кво да ги правиш :gruebel

Даааааа, ама и те са хора нали семейства хранят :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 12 фев 2007 8:44


genchovw написа:
maks написа:Аз баях с 3-полюсни,сега с 1-полюсни и никаква разлика.

Колеги, това че свещите са триполюсни не означана че от всеки полюс едновременно се произвежда изкра.Разликата е такава че те издържат повече км.Аз препорачвам за газови уредби еднополюсни NGK :wink:

Вземи се ограмоти тук преди да препоръчваш :wink:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... echi/1.htm
От сравнението се вижда че:
Освен с дълъг живот, триелектродните превъзхождат едноелектродните със:
стабилност и форма на искрата
повишаване мощността до 5%
икономичност до 4%
намаляване токсичността на Двигателя


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Вто 13 фев 2007 0:04


k22 написа:
genchovw написа:
maks написа:Аз баях с 3-полюсни,сега с 1-полюсни и никаква разлика.

Колеги, това че свещите са триполюсни не означана че от всеки полюс едновременно се произвежда изкра.Разликата е такава че те издържат повече км.Аз препорачвам за газови уредби еднополюсни NGK :wink:

Вземи се ограмоти тук преди да препоръчваш :wink:
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... echi/1.htm
От сравнението се вижда че:
Освен с дълъг живот, триелектродните превъзхождат едноелектродните със:
стабилност и форма на искрата
повишаване мощността до 5%
икономичност до 4%
намаляване токсичността на Двигателя

Да да и един мармот завива шоколада в станиол..... :lol: :lol: :lol: ,
добре давайте си парите и очаквайте, че колата ви ще гори по-малко и ще върви повече :roll:
Няма такъв филм, Успех на колегите които искат да го гледат :lol: :lol: :lol:
Много от нещата на практика не са като на теория :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 фев 2007 1:23


genchovw написа:Да да и един мармот завива шоколада в станиол..... :lol: :lol: :lol: ,
добре давайте си парите и очаквайте, че колата ви ще гори по-малко и ще върви повече :roll:

А ти на база на кво си изградил твоят опит.. нещо стендове ли пуска.. мери ли кво ли..
Естествено, че по-добри свещи оказват влияние...

виж ако си попадал на ментета е друга бира...


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Вто 13 фев 2007 21:45


Извинете, че се хабих.Тук за да изтъкна мнение с Теореми и Аксиоми ли трябва да го доказвам? Всеки да кара с каквито свещи желаее моята практика ми е доказала че за АГУ по-добри са еднополюсни. :? :x



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта