Swap ABF в GOLF 4
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Swap ABF в GOLF 4
На вампира май единственото ABF-ско нещо е главата.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
Но не е взел 1.8Т за база, нали?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Swap ABF в GOLF 4
Не е взел и ABF.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
Супер.. взел е блок от 1Z. Ще го кажа така.. взел е нещо което няма абсолютно нищо общо с 1.8T.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Swap ABF в GOLF 4
Точно така, и с ABF също.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
Все тая, предавам се.. 1.8T е най-великият мотор.
Не виждам да пише 1.8T..
Не виждам да пише 1.8T..
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Swap ABF в GOLF 4
Даже не съм споменавал 1.8Т в мненията си, просто ти си хейтваш наред.
- кобрата
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 16 мар 2012 7:46
- Автомобил: [Golf 3] [A3]
- Двигател: [ABF][AGU]
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
За какво спорите и вие незнаете в момента, първо Голфа на Вампира единия е 2 другия 1 а не 4 както се пита в случая. Второ малко ме съмнява колегата които е отворил темата да се спусне в такива проекти за които говорите и двата мотора си имат плюсове и минуси но ако ще е Голф4 наистина е безмислен монтажа на ABF при наличие фабрик 1.8т
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
Наред? Подрепих мнението на Пешката, че ABF е по-добър от 1.8Т. Не знам какво си казал или не си казал, но Боба си нарича мотора ABF. За съжаление не сме близки приятели и не ми е споделял инфо от кухнята, вие ако сте - мога само да те поздравя. Пределно ми е ясно, че от мотора единственото най-близкото до сток е мокета под задните седалки. Но базата е ABF или поне така пише по клипчетата които са качени в неговият официален канал. 2.0 16v e по-добра база от 1.8Т, съжалявам ако ти е трудно да го преглътнеш.
* Лично аз също смятам за безсмислено упражнение да се слага ABF в mk4
* Лично аз харесвам 1.8Т и си правя сметки на хартия.. за следващият ми проект, живи и здрави, 1.8Т или ABF да ползвам за база.
* Лично аз също смятам за безсмислено упражнение да се слага ABF в mk4
* Лично аз харесвам 1.8Т и си правя сметки на хартия.. за следващият ми проект, живи и здрави, 1.8Т или ABF да ползвам за база.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
1.8Т се прави по-евтино от ABF, и има много по-голям избор от части.
Затова 1.8Т е по-добра база според мен.
В световен мащаб 1.8Т си е най-тунингования мотор за последните 20тина години от както е излязъл ;)
Затова 1.8Т е по-добра база според мен.
В световен мащаб 1.8Т си е най-тунингования мотор за последните 20тина години от както е излязъл ;)
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Swap ABF в GOLF 4
MK4 написа:1.8Т се прави по-евтино от ABF, и има много по-голям избор от части...
За по-евтиното - много е относително , зависи каква мощност се гони. Отиде ли се на подмяна на карантията, мисля че абф-а ще дойде по-евтин.
Моторите са масови, перформънс части бол.
Аз лично предпочитам 16в мотора пред 20в.
Особено при турбиниране - съм "за" абф - освен,че има 200 кубика, моторът е и с по-голям ход.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
pe6kata написа:MK4 написа:1.8Т се прави по-евтино от ABF, и има много по-голям избор от части...
За по-евтиното - много е относително , зависи каква мощност се гони. Отиде ли се на подмяна на карантията, мисля че абф-а ще дойде по-евтин.
Моторите са масови, перформънс части бол.
Аз лично предпочитам 16в мотора пред 20в.
Особено при турбиниране - съм "за" абф - освен,че има 200 кубика, моторът е и с по-голям ход.
Един елементарен проект за 250-260 коня при 1.8Т става с К04ка от S3 и ремап.
Тоест частите от S3-то плюс генерация, кулер и ремап грубо за 2000лв става работата.
ABF няма как да го направиш 260 коня за 2000лв според мене.
Вече за проекти над 350 коня нещата се изравняват като разходи, единствения плюс на ABF е 200цц в повече.
Вече дали е 20V глава или 16V глава разликите според мене при еднакви турбини и налягане биха били пренебрежително малки за да ги обсъждаме.
В пъти повече 250-300 коня 1.8Т-та се движат по улиците от колкото турбо ABF-и, това не е случайно ;)
Мойто извади 520NM, което е доста прилично за бензинова евридей малолитражка.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Swap ABF в GOLF 4
Е ти как си представяш да си купиш мк4.. махаш му 1.8Т-то, слагаш му АБФ, турбинираш го и ти излиза по-евтино за 250к.с. от 1.8цата. Ако беше така, инж. от ФауВе щяха да са на бесилото много отдавна. Ебати сравнението, честно...
Разговора отиде в категория "през моята призма". Според някои хора единият мотор е по-здрав и ресурсен и по-добра база от другият. Според другата част от аудиторията по света, другият е "по". Като двигател. А не като проект за 253,6кс в 4 врато купе на тъмно синя А3 с механични стъкла и подгрев на задните седалки.
Разговора отиде в категория "през моята призма". Според някои хора единият мотор е по-здрав и ресурсен и по-добра база от другият. Според другата част от аудиторията по света, другият е "по". Като двигател. А не като проект за 253,6кс в 4 врато купе на тъмно синя А3 с механични стъкла и подгрев на задните седалки.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Swap ABF в GOLF 4
MK4 написа:pe6kata написа:MK4 написа:1.8Т се прави по-евтино от ABF, и има много по-голям избор от части...
За по-евтиното - много е относително , зависи каква мощност се гони. Отиде ли се на подмяна на карантията, мисля че абф-а ще дойде по-евтин.. .
Един елементарен проект за 250-260 коня при 1.8Т става с К04ка от S3 и ремап.
Тоест частите от S3-то плюс генерация, кулер и ремап грубо за 2000лв става работата.
ABF няма как да го направиш 260 коня за 2000лв според мене.
Мойто извади 520NM, което е доста прилично за бензинова евридей малолитражка.
Точно това имах в предвид, при малки мощности, все пак единият мотор си е оригинално турбо.
Така поставен въпроса, ако ще се сменя кулер, турбо, колектор, генерация... нещата ще са аналогични при абф - колектор, турбо и гейт от ауди 2.2 петак турбо. Имаш само да разредиш мотора малко.
Много нютони си извадил, браво, какъв е сетъпа.
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Swap ABF в GOLF 4
1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта