Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот batteto.1984 » Чет 16 апр 2015 18:18


Същия проблем съм го имал и аз 1.9АВФ монтиран самоче в голф4,мотора ми е на 100% в перфектно здраве,нови лагери нови сегменти,нови водачи,гумички клапани,нови хидравлични повдигачи Ина(от черните),разпределителен вал оригинален в перфектно здраве,компресия на 4-те цилиндъра 28,5 атм.!Пробвал съм с 2 чифта дюзи (AL) с 2 тандем помпи от работещи коли и няма като загрее при мен държеше мииграмите около 7-8 мг на празен ход.Аз си реших проблема софтуено,заводски е зададено до 70 градуса на антифиза горивото да се впръсква на 4-5 градуса преди горна мъртва точка,и след 70 градуса горивото се впръсква 1,2 градуса след горна мъртва точка,на моя софт промених след 70 градуса горивото да се впръсква 0,8градуса преди горна мъртва точка и така ми се реши проблема с високите милиграми след като загрее.По принцип когато се впръсква гориво след ГМТ мотора работи по меко,но с лек аванс какъвто е и моя мотора е по икономичен и работи малко по стегнато!




PaLaV_BaM
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот PaLaV_BaM » Чет 16 апр 2015 19:15


Ще пробвам и аз с тандем помпата 1во да видиме дали ще има някаква промяна въпреки,че се съмнявам и то много.
А да те питам това с милиграмите къде го прави при някой "тунер" или сам?


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот batteto.1984 » Пон 04 май 2015 0:22


Сам го правих имам флашер галето 1260 и си издърпах софта!После го прекарваш или през Winols или Vagedc suite! Във ecuconnections.com има много информация!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот valiosport » Съб 13 юни 2015 19:42


Времето се затопли и проблема е налице понеже зимата трудно стига 90 градуса водата...
Сега вдигна ли 90 градуса на антифриза по табло разхода на празен ход е 0.8-0.9 на моменти скача и на 1.0л/ч :screwy :death
Ще сваля капака на разпределителния вал, че имам съмнения за износен разпределителен вал и вкопани повдигачи, така и така съм почнал да я тунинговам поне да е в изрядно здраве...


Потребителски аватар
street_racer
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот street_racer » Пон 14 сеп 2015 22:13


И какво стана оправили е? Вала нали каза че е нов?


istinata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 ное 2015 21:39
Автомобил: Golf IV
Двигател: ARL

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот istinata » Чет 19 ное 2015 22:31


Колега същия проблем и при мен! Преди 0,5-0,6 на обороти преди седмица 0,7-0,9... Диагностики, майстори и нищо на никъде... Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта. Оказа се че вала, лагерите, компенсаторите и там още нещо ми казаха са заминали... Показаха ми я разглобена и видях че единия хидравличен повдигач беше счупен. Събраха я и сега пак е на 0,6. Късмет с откриването на проблема и дано да не е нещо скъпо! При мен беше 600лв.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра

Мнениеот valiosport » Пет 20 ное 2015 9:31


istinata написа: Ядосах се сритах я зверски и почна да пуши на тихите бял дим и мирише на нафта.

:Mr Green Fun :Mr Green Fun

Аз мойта я бутнах в предварение и разхода сега ми е добре. Чудно от какво да се износи този вал....


Потребителски аватар
Feralo
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот Feralo » Сря 01 мар 2017 22:23


Ще изтупам малко темата от прахта, защото проблема ми е доста сходен.

Скоро си взех Голф 4 1.9 ARL. Симптомите ми с две думи са:
- Нисък разход 0.6 l/h, при студена кола ~40-70°C с чувстителни и видими вибрации на двигателя. Интересното е, че при натискане на съединителя или съвсем леко подаване на газ(да стане 0.7 l/h) вибрациите изчезват.
- По-висок разход 0.7-0.8 l/h при загряла кола над 70-75°C и никакви вибрации.
Колата пали от четвърт и студена и топла. При температура на антифриза по-ниска от 40°C, вибрации няма. Ремъците са сменяни преди 25 000км. от предишния собственик. Малко след това комплект съединител и маховик.

Днес имах малко време и я погледнах, това са данните:

Студена:

Engine Speed........Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 882-903..............3.8-5.1mg....................4.1-5.1KW....................54.0

Engine Speed.........Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 882-903................4.0BTDC..................4.6-5.1KW ...................1.1KW

Топла:

Engine Speed...Injected quantity...........Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1: 903................4.1-4.7mg....................5.1-5.6KW....................82.8

Engine Speed......Spec.start of inj........Spec.inj.duration...........Synchro angle
4: 903..................1.2АTDC..................5.1-5.6KW ...................0.6KW


Бих изключил дюзите като вариант, но все пак на топло, какво дават
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
13: -0.31........-0.05..............0.33..............0.00

Колата няма чип, върви перфектно и не пуши, просто тези вибрации ще направят беля след време, а и ме дразнят.
Температурния датчик също е сменян преди няма и година, но с по-евтиния вариант на Swag. Въпросът ми е, от него ли да почна, като купя по-скъп и на коя фирма бихте ми препоръчали. Бих си поиграл и с синхронизацията на вала, но се притеснявам да не влоша нещата при загрял двигател.
Ще съм благодарен на всякакви други мнения и препоръки !


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот valiosport » Съб 04 мар 2017 5:41


Бутни я още на + и ще показва по-малко.
За моментния разход има значение всичко що е по ремъците. Натоварва ли ти нещо ангренажа веднага качва, независимо дали е хидравлика, ролка или лагер на алтернатор, обтегач, водна помпа и т.н.
При мен на +1.1 показва 0.8 на 90°, а като е студена е 0.7. И аз се бях филмирал с тоя моментен разход и като вдигна капака се чува че нещо леко прискърцва откъм ангренажа. До +3 е допустимо да я бутнеш.
Трима приятели имам с такъв двигател и на всичките 0.7 показва на място


Потребителски аватар
Feralo
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот Feralo » Съб 04 мар 2017 11:26


Благодаря за съвета!
Честно казано, не ми е проблем толкова разхода на място, колкото клатенето на двигателя, когато е студена ~40-70°C. При съвсем леко подаване на газ (throttle position 0.8%), колата се успокоява. Вчера пробвах и при пускане на климатроника, вибрациите също спират. Мине ли 70-75°C, двигателя не се усеща, че работи. В това е мистерията. Аз поне си го обясвам, че трябва да вдигна леко количеството гориво между 40-70°C, но същевременно, над 70°C да остане същото или една идея по-малко :gruebel

Клатенето е същото, като това от клипа
https://www.youtube.com/watch?v=mCEqO027bIA


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот okti_1 » Съб 04 мар 2017 12:59


А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот Sonny_89 » Съб 04 мар 2017 13:01


И при мен е същото, разхода на място е 0,6 (без консуматори). Синхронизацията ми варира от -0,6 до -1,1 :dontknow


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот valiosport » Съб 04 мар 2017 14:03


Може дюза да препиква на студено и после да се оправя, затова да има вибрации


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот batteto.1984 » Съб 04 мар 2017 17:13


okti_1 написа:А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?

На помпа дюза?Малкотрудно ще стане!


Потребителски аватар
Feralo
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход

Мнениеот Feralo » Съб 04 мар 2017 17:54


okti_1 написа:А да попитам аз пробва ли да вдигнеш мл. чрез адаптацията ?

Все още не, няма ли да и стане много горивото, когато вдигне над 75гр.?
Ако не намеря изтокника на проблема, ще ги вдигна, но искам да разбера, защо точно между тези градуси, тя си решава, че ще вкарва по-малко гориво. Нещо и подава грешна информация :gruebel

Sonny_89 написа:И при мен е същото, разхода на място е 0,6 (без консуматори). Синхронизацията ми варира от -0,6 до -1,1 :dontknow

А г/д на какви градуси е антифриза колега ? Преди карах AJM в А4 и си спомням, че синхронизацията винаги ми е била отрицателна..
Все още не искам да пипам синхронизацията, защото колата работи уникално спокойно и уравновесено над 75гр.

valiosport написа:Може дюза да препиква на студено и после да се оправя, затова да има вибрации

На мен ми изглеждат добре, за над 200 000км.. но все пак това са стойностите.

При температура на антифриза: 26°C
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
-0.52........0.12..............0.42..............-0.07

При температура на антифриза: 57°C
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
-0.42........0.14..............0.33..............-0.09


Знам че е най-малко вероятното, но все пак има ли вариант да е от ЕГР-а? Защото я купих със "затапен ЕГР", а как е затапван, никой не знае. Аз виждам само болтчето сложено в маркуча.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, stoian55 и 57 госта