zfa159 написа:Конректно този случай го помня добре, но се пропускат доста факти около него...
Първо искам да започна и аз с конкретна препоръка за отношението на колегата japona към сервизите, с които работи и тя е да бъде коректен и той - сагата ни с този колега започва още през 2014-та година. В сервизът ни той и колегата му докараха едно Ауди А6 4.2 FSI за ремонт по ходовата част - смяна на тампони на магарето и някакъв накрайник, ако правилно помня. При извършения ремонт посикаха да видим и климатика и ние написахме препоръка да се смени компресора на климатичната система, защото не работеше коректно. Колегата каза "поръчай компресора, като е при теб ще я докараме да го смените". Компресора струваше 1440лв, понеже е строго специфичен за този автомобил и ние ест. го поръчахме, без да поискаме капаро (голяма грешка от наша страна). Беше доставен след 2 седмици и от тогава започва мъката ни - звъним, че е при нас, колегата казва "колата сега не е свободна, пътува, ще ти звънна да я докараме да го смените след седмица". Минава седмица, втора - греда, никой не се обажда, а времето си минава. Звъня пак и птам "да го връщам ли, какво се случва?" , а отговора е "не, недей, другата седмица ще го сменяме". Така минаха сумарно около 2-3 месеца и изтече срока, в който мога да върна компресора (до месец след покупката). При последното обаждане да питам какво всъщност се случва, колегата каза със съвсем спокоен и равен тон "аа, ами то, таковата, аз вече не работя там, а шефа май продаде колата, така че компресора няма да се сменя" .Това на мен ми звучи, точно като "оправяй се" , което твърди, че сме казали и че е оставило толкова горчив вкус от отношението ни... Какво да кажа аз сега за горчивия вкус - 1440лв прашасват на рафта от 3 години (да, още си е при нас и не е продаден), гаранцията на компресора мина 3 пъти вече и аз седя и си чакам да се появи друго А6 4.2 FSI за смяна на компресора и да се надявам клиента да иска да си сложи нов компресор, седял 3 години в кашон, без гаранция... Нито един път при следващите си посещения в сервиза не събра куража да попита "момчета, какво стана с онзи компресор, с който ви прецаках, продаде ли се, върнахте ли го някак? " . Както става ясно не пожела и да си го плати и да си го вземе, тъй като не става за Ауди А3 1.9 PD, a и е по-лесно някой друг да се оправя...
Въпреки това колегата japona и неговото Ауди А 3 останаха клиенти на сервиза, макар че имах дълъг спор с Милен дали да е така, предвид крайно некоректното му отношение и финансовата загуба, която ни нанесе.
Сега към това оплакване, понеже фактите са малко по-различни :
1. този шуцер не знаех, че е повреден, когато смениме маслото и филтрите, иначе колата нямаше да излезе от сервиза в това състояние, защото двигателя е помпа-дюза (ASV ако правилно помня) и има подкачваща помпа в резервоара и ще олее всичко с нафта, ако има пробив там. Ако съм знаел, колата нямаше да мръдне от сервиза, докато не се отстрани проблема. Палеше си нормално и нямаше теч на гориво при филтъра.
2. след като се обади, че колата не иска да запали, ти казах да я докараш и ти каза, че ще пробваш да я запалиш или ще намериш начин да я докараш, понеже искаш да я видим същата вечер, защото ти трябва да си я ползваш и аз казах, че ще те изчакам, колкото е нужно, за да я видим същата вечер. Не е ставало дума за съдействие от наша страна, защото ако беше, работим с човек денонощна пътна помощ - идва, качва колата и ни я кара, без ти да се разкарваш, а когато установим защо има проблем, си заплащаме разходите за транспорта, ако е по наша вина. Не един и двама души от този форум са свидетели, че когато не е имало друг начин и са ме помолели, съм отивал с моят си джип (не Гегата), да тегля разни коли до сервиза, дори да нямам нищо общо с ремонтите по тях и да не става дума за проблем, който е възникнал в следствие от наша работа по тях.
3. когато дойде колата при нас, вече всичко беше олято с нафта и ти казах, че вероятно е от щуцера или гумичките му отдолу (новите да са дефектни) или отвора на филтъра нещо не е наред (случвало се е и това). Предложих да поръчам нов щуцер, тъй като наистина нямам втора ръка, ама ти каза, че си искаш колата и да пробвам да сменя само гумичките отново, защото шуцера можеше да дойде най-рано за следващия ден. Смених гумичките и си взе колата отново. После ми звънна от Стамболийски и каза, че проблема продължава и мирише на гориво и че ще си купиш щуцер от хората, от които ползваш отстъпка, за да се смени. Повече не се обади, а не разбирам какво пречеше след като си си купил щуцер, да дойдеш да го сменим за наша сметка, да ти го платим и да измием всичко с препарат и защо не се обади, за да се довърши работата, както трябва? Ние не ядем хора и както казах, въпреки проблема и некоректното ти отношение спрямо нас с компресора, сме решили и занапред да бъдеш наш клиент и да получаваш същото коректно отношение, както всички други, макар да не получаваме същото в замяна. Елементарно е да измием двигателния остсег, да се смени пистовия ремък ако е нужно и да се възстановят финансовите ти загуби. Щом имахме 1440лв да си купим компресор, който няма да използваме 3 и още не е ясно колко години, със сигурност един щуцер, един ремък и едно шише Meglio нямаше да са ни проблем :) . Пък и не са толкова важни парите, важно е отношението към проблема и отстраняването му.
5. бирата и гегата - аз не пия алкохол по време на работа, понеже всяка сутрин и всяка вечер минавам по 15км от вкъщи до сервиза и обратно с колата, което изключва възможността да пия бира по време на работа. С това се занимават брат ми (собственика на въпросната Гега) и няколко момчета от задните сервизи, които нямат какво да правят, но не и ние с Милен - ние сме там, за да работим и когато си свършим работата, си отиваме, за да си пием бира вкъщи :) .
6. цената на щуцера, понеже е изтъкната в оплакването :
Цената за Бош, както се вижда, е няма и 14лв, доста далеч от 30лв. Цената за Феби или Вайко, какъвто можех да осигуря за следващия ден, е под 10лв действително, както съм казал и тогава.
Така, така нека да изясним нещо. А6 съм я докарал аз първия път за проблем с климатика, беше обслужен и платено всичко. След това, по моя препоръка, колата се докара във вашия сервиз и оттам нататък не съм имал отношение по поръчката на частите, особено компресора! Или забрави, че си ходи нея в Младост и човека, който отговаря за нея се свърза с теб и си комуникирахте с него? Или може би не помниш добре, че след това, същия този колега ви докарва и vw eos за ремонт? И да не забравяме на кого си звънял за прословутия компресор, не на мен, а на човека, караш колата! Никога не съм ви поръчал аз компресор по телефона !!!!!
Доста тъпо от твоя страна да кажеш, защо не извади пари да си го купиш?
През цялата сага докато сте си говорили, защо не си го върнал?
Хубаво, нека е моя вината, че съм ви препоръчал, чак скандал имало дали да ми обслужваш колата. Много добре помня, как след месеци като дойдох, точно от теб научих за това и звънях да проверя дали е вярно или това го забрави?
Кое е некоректното от моя страна?
Че съм ви осигурил работа и клиент ?
Относно моята кола, явно пак не помниш добре, никога не съм отказвал колата да остане в сервиза, тя даже седя цял ден преди това! По телефона беше ясен, докарай я в сервиза, нищо не мога да направя.
Колата няма подкачаща помпа в резервоара, хайде това не помниш, ама да ми обясняваш меглио, ала бала и как се излиза от паркинга на мол Сердика, айде моля ти се. Едно ремъче, едно клапанче, влезе в тона на гаражния майстор, аз не съм искал ти да ги отстраниш, просто ти обяснявам какво е станало и колко съм платил за тройника. Мерси, че ми извади цена на феби. Бтв не съм казал, че си бил пиян, а това заварих в сервиза!
От цялата пледоария не разбрах, мен ли обвини в нещо или просто не си призна небрежното отношение при възникване на проблема?
Тройника не беше счупен преди да се смени филтъра! Защо замаза тоя проблем с друга история? Как точно тази предистория оправда отношението ти?
Чак сега видях какво си писал подробно, човек ти сериозно ли твърдиш, че си говорил с мен по телефона в продължение на 3 месеца? И аз съм говорил тия неща?
Да се видим във вторник да изясним с кой, кога и на кой телефон си комуникирал? Защото е чиста лъжа!
@Edit:Понеже пиша от телефон, да разясним още нещо за останалите четящи!
Как протече срещата ни след това. Дойдох с човек от друг град да му погледнете климатика. Мойто уважения, че го приехте! В процеса на работа, ти ме попита "ти случайно, не идва ли с една а6?" Казах да. И ти започна историята "тоя твой колега излезе несериозен, поръча компресор и не дойде да го вземе!" Питах защо, след като знам, че идва с еос-а след това и ти ми разказа същото, като по -горе, обаче сега реши да ме сложиш мен, като главен герой! Какво казах тогава "съжалявам за станалото човек, ще се обадя да питам защо, аз не работя там!
Може би съм бил с треперещ глас, но от възмущение!
Дори ти казах, че имам познат с 3ка дизел на а6 и си търси компресор, ти обаче отказа, защото бил друг.
Питах те има ли капаро? Защо не го върна и последва горната история. Така ли беше Стефане? Точните ти дума бяха, имаме си един компресор сега, несериозно е така. Ама нали в форума сме големци, не съм искал да го платя?!? Кога стана въпрос да го плащам Стефан???
Защо не спомена, че с фирмата работехте с фактури, с плащане по банка? Защо не им фактурира компресора и изпрати фактурата? Имаш всичко необходимо! Нали, дай да плюем, щото е по лесно! Защо не го решихте тоя въпрос при следващия ремонт на тяхна кола? Е това не разбрах от цялата история. И да звъннах и питах за тоя компресор още докато бях в сервиза. Отговориха ми, че сте се разбрали и колата е продадена! Нещо да съм скрил? Това ли ти казах 6 месеца по късно?
Мога да извадя всичките ни разговори от 2014 по електронната ми фактура за да ти покажа, че гореописаните "факти" от теб са лъжа и никога не си ми звънял!!!
Преди една седмица бях при вас, да беше казал какви претенции имаш към мен и че не искаш да ми обслужващ колата.