В момента е Сря 21 ное 2018 18:05
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Мнения: 144
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна
Колата е Golf 4 1.9TDI AHF 110 замислил съм се малко да я позасиля. Всмукател от 131/150, 3 баров МАП сензор, Разпределитен вал 250°, 11мм елемент бутало за помпа, разпръсквачи DSS R 0,260R, студена част от 2.5TDI, челен Intercooler 550X140X65 след тоя сетъп колко коне би изкарала колата?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:19 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
260-ки е добре, по-добре от 240-ки дето ги беше написал в началото :biggrin . Помпата с 11мм елемен също е добре, стига да намериш правилния човек да сглоби тая помпа. Кулера и всмукател ОК.
Турбохибрид с перка от 2,5 е глупост голяма. При наличие на ГТБ турбини, да се мисли за турбо на 20+ години :no


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Мнения: 144
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна
GTB2260VK ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Мнения: 483
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas
Интересен проект си замислил. И аз съм с такъв мотор, но само с чип. Ще се радвам да споделиш повече в процеса на работа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
Gtb 1756 vk, gtb 2056 vk,( vl, v ), gtb 2260vk, ако включиш и по-новите vzk, както и лагерните, и последните серии GTD , списъка става доволно дълъг.
Какъв е бюджета на проекта, защото съединител и спирачки, също не са ,без пари?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Мнения: 144
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна
Съединителя и спирачките не съм ги пропуснал! Интересува ме като цяло това което съм изброил за проекта колата колко коне би изкарала горе-долу?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Чет 23 мар 2017 20:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
На мотор или на колела?
Софтуера е също много важен, но като цяло с гтб турбина ще стигнеш заветните 200. С хибрида .... ще е по-трудно.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Нед 16 юли 2017 10:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
Мнения: 63
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AHF+ 98
Местоположение: Някъде около Варна
Има ли варият толкова напомпан дизел да не пуши? Съжалявам за тъпият въпрос, но дали ако се изпипа както трябва софтуера?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Пон 17 юли 2017 9:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Мнения: 144
Автомобил:
Двигател:
Това е 4-цилиндров двигател със не толкова професионално измислени дюзи , няма начин да не пуши , дори нашите заводски 110-ки пропушват...

Послеслов: Не че тия дюзи не са измислени както трябва , просто на новите КР дюзи с до 5 пъти впръскване на работен ход спомагат изгарянето на всичката нафта и затова те кадят по-малко!

Какво става с проекта , ако мога да попитам


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1.9TDI AHF Лек проект Публикувано: Пон 04 юни 2018 0:56 
Извън линия

Регистриран на: Пет 11 ное 2011 20:13
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: makedonija
Колеги ще ми обясни ли някои каква е разликата между сортен вал 250/260° и вал от SDI.има ли смисъл от толкова скъп вал или да слагам от SDI.Става въпрос за тди 110 кс, който е с ремап и е към 150 кс.Мерси


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design