1.9TDI AHF Лек проект
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
1.9TDI AHF Лек проект
Колата е Golf 4 1.9TDI AHF 110 замислил съм се малко да я позасиля. Всмукател от 131/150, 3 баров МАП сензор, Разпределитен вал 250°, 11мм елемент бутало за помпа, разпръсквачи DSS R 0,260R, студена част от 2.5TDI, челен Intercooler 550X140X65 след тоя сетъп колко коне би изкарала колата?
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
260-ки е добре, по-добре от 240-ки дето ги беше написал в началото . Помпата с 11мм елемен също е добре, стига да намериш правилния човек да сглоби тая помпа. Кулера и всмукател ОК.
Турбохибрид с перка от 2,5 е глупост голяма. При наличие на ГТБ турбини, да се мисли за турбо на 20+ години
Турбохибрид с перка от 2,5 е глупост голяма. При наличие на ГТБ турбини, да се мисли за турбо на 20+ години
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
GTB2260VK ?
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Интересен проект си замислил. И аз съм с такъв мотор, но само с чип. Ще се радвам да споделиш повече в процеса на работа.
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Gtb 1756 vk, gtb 2056 vk,( vl, v ), gtb 2260vk, ако включиш и по-новите vzk, както и лагерните, и последните серии GTD , списъка става доволно дълъг.
Какъв е бюджета на проекта, защото съединител и спирачки, също не са ,без пари?
Какъв е бюджета на проекта, защото съединител и спирачки, също не са ,без пари?
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Съединителя и спирачките не съм ги пропуснал! Интересува ме като цяло това което съм изброил за проекта колата колко коне би изкарала горе-долу?
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
На мотор или на колела?
Софтуера е също много важен, но като цяло с гтб турбина ще стигнеш заветните 200. С хибрида .... ще е по-трудно.
Софтуера е също много важен, но като цяло с гтб турбина ще стигнеш заветните 200. С хибрида .... ще е по-трудно.
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Има ли варият толкова напомпан дизел да не пуши? Съжалявам за тъпият въпрос, но дали ако се изпипа както трябва софтуера?
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Това е 4-цилиндров двигател със не толкова професионално измислени дюзи , няма начин да не пуши , дори нашите заводски 110-ки пропушват...
Послеслов: Не че тия дюзи не са измислени както трябва , просто на новите КР дюзи с до 5 пъти впръскване на работен ход спомагат изгарянето на всичката нафта и затова те кадят по-малко!
Какво става с проекта , ако мога да попитам
Послеслов: Не че тия дюзи не са измислени както трябва , просто на новите КР дюзи с до 5 пъти впръскване на работен ход спомагат изгарянето на всичката нафта и затова те кадят по-малко!
Какво става с проекта , ако мога да попитам
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 11 ное 2011 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: makedonija
Re: 1.9TDI AHF Лек проект
Колеги ще ми обясни ли някои каква е разликата между сортен вал 250/260° и вал от SDI.има ли смисъл от толкова скъп вал или да слагам от SDI.Става въпрос за тди 110 кс, който е с ремап и е към 150 кс.Мерси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта