Somi написа:Колега като гледам профила ти софия, полото Х нещо общо с един човек от пловдив да има? Ако няма, да вметна че е правено такова поло от касапина .При проблеми с електрониката го потърси и се оговорете да се разходиш до пловдив.Към кутията добре си се ориентирал не знам защо си сменил твоята ако е била оригинална на ГТ и Г40 са само с болтове на дифа и не ги къса. Не е проблем да се пренареди с къси скорости.
Хасковската регистрация беше първото купе, което беше леко гнило.С целия си акъл купих след това второ купе,столичанче,фабрично 3Ф без ръжда по него и мазохистично прехвърляхме всичко между двете купета.
Колата е правена от познат на Касапина, Добри се казва и бачка в Асеновград. Те двамата се знаят и обменят инфо, но моята кола е доста по-различна от на Касапина.
Блокът е ABU,а той караше цял AFH на сток спирачки от поло 2Ф. Моите спирачки са 256мм вентилирани отпред и дискове 239мм отзад ако не се лъжа. Отделно съм с цял преден мост, раздвижните А-образни носачи и т.н.
Касапина май беше само с койл овъри на 2Ф окачване.
Кутията я смених, защото стоковата на 3Ф не винаги е с болтове. Понеже съм роден късметлия, моята беше с нитовете :)
Отделно колата има доста сила и не ми трябват къси предавки, напротив - трябват ми максимално дълги че се убивам да ги сменям.
Та затова минах на Г40 кутия и съм много доволен.
Snuupy написа:Докъде стигна проекта?
Проекта е на етап " събира прах и се прави на стелаж в гаража ми" :)
Тази кола много ме изнерви при последното каране и сега е наказана докато ми дойде музата да я чопля или продам.
Същият Добри от по-горе ми събира БМВ дросел на стоковия AFH колектор- идеята ни е да минем на сток колектор, че да има устойчив празен ход тази кола. В момента това й е най-големия проблем.
Но за целта трябва да върна 3 бара бензинова помпа и да променя малко схемата. В момента ни спъва жилото на газта също така.
Сега като се пооправи времето може би ще отскоча до него да довършим - ще пиша като има развитие.
По принцип имам приятен план в главата си за колата, но е свързана с време и пари - две неща които не ми се инвестират на този етап от живота ми в тази кола.Окачването трябва да се промени към по-цивилно, цялостна боя в един приятно извратен цвят, полиране на джанти и под капака евентуално.....все мазохизми някакви за кола,която карам 3 пъти в годината.
madmen написа:vucata написа:Доста добре....не знам какво се вайкаш
Вайка се че от заклет Хондаджия вече има 2бр ВАГ-ове
Здрасти Ивчо и добре дошъл
Привет , Краси.
Вайкам се че късно се захванах с тая чума, вече дете имам и хич не ми е до чоплене на точно такива спартански коли.А и верно вече имам 2 ВАГ-а, пък само 1 Хонда :)