Sarafov_03 написа:Извинявам се за забележката, но не е ли правилно допотопен, т.е. преди библейския потоп?
Правилно, ако се казва за архаичен метод, аз съм написал двупотопен / от смисъл, трябва да минат два потопа, за да се направи, бавен, муден, по-мъчителен/.
По въпроса за температурата по-горе, 100-120 градуса са нужни на химията за да разгради фините частици, а парата с голямо налягане, да ги отмие. Филтърът или катализатора стават, като нови. Това, което прави филтъра при регенерация, чрез допълнително впръскване на нафта при висока температура не се увенчава с особено голям успех. Премахване на филтъра е добре, докато не се започне да се изисква, тогава, ще стане проблем, но вече късно. След като в талона производителя е написал да кажем Евро 5, този автомобил, трябва да го покрива при прегледа, без този филтър, това няма как да стане. За сега В БГ, това не е на лице, но само за сега. За тези, които не могат да си го почистят, по-нагоре виждам има сервиз, който ще го направи, без да се занимавате и ще го направи чисто нов след измиването, но пак казвам, всеки си решава сам, аз лично никога не бих премахнал филтъра физически от автомобила /същото се отнася за катализаторите на обикновените дизелови и бензинови мотори/, защото така смятам, че е правилно и екологично. Дизеловите автомобили са скъпи за поддръжка и това трябва да е помислено преди закупуването на такъв автомобил, а не след това.