Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Sarafov_03
Мнения: 92
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Sarafov_03 » Нед 16 апр 2017 18:45


А снимки прави ли, колега?




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Нед 16 апр 2017 21:28


Не :icon_lol Преди малко започнах да качвам всички клипчета и да ги събирам в едно, но ги изтрих, носех се по течението в целия процес и снимах по един начин, а го направих по съвсем друг, във вторник ще снимам нов клип, ще пусна и осветление да се вижда и ще покажа кое как съм направил и кое как стои. Ще го пусна, ще видите всичко как е, проблема с пльокането/пукането/ в говорителите още не съм го измислил, ще търся решение и по този проблем, по скоро дразнещ ефект. Искам да стане хубав клип, че и парички правя от канала си и искам да е нещо представително. Та ще имате още малко търпение. Това е всичко за сега от мен, вторник или сряда очаквайте клипа.




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Вто 18 апр 2017 12:42






Потребителски аватар
N_F_B
Мнения: 98
Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
Автомобил: Passat B4
Двигател: TDI 1Z - 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот N_F_B » Пет 21 апр 2017 9:11


Ветилаторче дали няма да бучи много? :rolleyes
Замислял ли си да направиш нещо през въздуховодите? :yahoo_09 така и така си се хванал да чупиш и режеш :Mr Green Fun




Потребителски аватар
cHaunepucTa
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
Автомобил: Golf MK7 2016
Двигател: TDI

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот cHaunepucTa » Пет 21 апр 2017 12:00


betaserk написа:Не :icon_lol Искам да стане хубав клип, че и парички правя от канала си и искам да е нещо представително.

Евала за труда колега!
Две малки критики, ако ще изкарваш пари от канала и искаш да е представителен:
1. Оправи си правоговора. Говориш като ... "Горнитйъ копчйенцъ". Ако го направиш на английски, това ще те изстреля високо много бързо!
2. Сарказма и смеха в DYI клипове не се приемат добре.
Надявам се да го приемеш като градивна критика и да не се засегнеш.
И колата и канала ти в youtube са супер!




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пет 21 апр 2017 16:16


Няма да бучи колега, ще е малък вентилатор от комп и ще работи само когато е на контакт и да бръмчи едва ли ще е по мощен от помпа дюзата.

Не се засягам колега, колкото мога толко правя и така говоря, по нашия край така се говори. Пробвах на английски, но повече го разбирам отколкото говоря. Направих превод на английски, дано някой да разбере нещо. :D Единия ми клип го рекламират от един чужд сайт и от там трупам малко гледанета. Усъвършенствам се всеки ден и полека полека някой ден ще са още по-добри, искам да заложа на много клипове и на ден да има по едно гледане да стане работата. Радвам се че доста хора го харесаха и забелязват "навигацията" и ме питат от къде съм я купил :D за сега ще е без зареждане, защото това зарядно дето го имах мирише на изгоряло като го пусна да се зарежда, ще си купя ново и тогава.




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Вто 02 май 2017 23:06


Фара стана като нов! Ето как го отворих и очистих...



Очаквайте сменяне на актуатор без сваляне на турбината и чистене на другия фар, този път ще снимам всичко, на това което постнах се мъчих докато измисля метода и затова не го снимах самото отваряне, но показах техниката и как се прави, дано да ви хареса.




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Чет 04 май 2017 22:35


Тези дни си чистя геометрията на турбото, не можах много да снимам, съвсем съвсем малко, но свалянето беше много трудно, свалих филтъра заедно с кутията му, свалих една малка част от тръбите, които отиват към студената част и разбира се свалих към ауспуха. Входната тръба за маслото на турбината не искаше да се развие и затова го изкарах заедно с нея, долу изходната тръба за маслото излезна за 1 мин. Та заради тазя проклета тръба се наложи да махна и отзад едно като радиатор/не знам за какво точно е/ има някакъв актуатор към него/по-малък/. От това чудо до колектора има малка тръба, и от ЕГР до това също. Това го развих и преместих, също и стойката му, свалих и капака на ремъка и капака на клапаните, защото пречеха на турбото да излезне, заради проклетата тръба. Сложих го на масата и развих тръбата, като държах контра на нипелчето. Отвих и болтовете които държат геометрията с много голям зор, пробвах да го отворя и греда, няма начин, като заварено е. Мъчих се мъчих се и удрях с чука по топлата час като държах студената, едва ли е добра идея, но нямаше как иначе, докато чуках държах оста с пръст за да не се удря тя от удъра. Посъветвах се с колегата Xaxy, даде ми доста съвети и много добре ми обясни всичко, благодаря ти колега :beer, посъветвах се и с много други майстори и колеги, един майстор ми каза да го сложа с течна газ, такава за светене и да го оставя цяла вечер, така и направих и утре ще видим има ли ефект и дали ще се разтвори. Видео няма да има, бях много оцапонтен за да го снимам, може утре да снимам кое как съм направил. Може и няколко снимки да снимам, ще видя. Това е за сега по пасатко!




Потребителски аватар
bisito
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот bisito » Пет 05 май 2017 16:16


И аз ходих на сервиз и ми чистиха турбото и голям зор беше докато го смъкнат (моята е 4Х4 и е по трудно ваденето). Смениха ми актуатора и геометрията в турбото че беше начупило лопатките качиха го на стенд да го центроват и сега не мога да си позная колата. Вече я няма грешката за пренадуване :11




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пет 05 май 2017 21:10


Не стана, колеги! Чуках блъсках и след престой в течна газ сутринта чукнах малко, но няма отлепяне, като заварено е, и вече 3 дни съм без кола, омръзна ми и си го събрах, явно все пак газта е направила магията си и сега лети, турбото се чува перфектно. Голям зор беше, всичко е забутано и тая дълга предница и не може да се стигне, краката ми не са моите в момента. Актуатора за сега действа, утре на студена ще видя дали ще върви както трябва или пак ще се ебава, но трябва да е станало поне за сега, ще видим какво ще стане. Не сложих кората отдолу да видя утре сутрин дали ще имам капано на земята, за сега за 10 км градско си върви супер. Ще я кача и на магистралата да видим дали ше ми набие грешка за пренадуване.

Браво колега! Моето турбо за сега е ок, да чукна на голямата си кратуна, като ново е, има съвсем малко луфт като на ново турбо, геометрията се движи свободно за сега, сигурно е временно решение и пак ше пренадуе и зацапа геометрията, но се надявам до другия път от загряване и изстудяване да се поддаде на отваряне. Ще покаже времето, с усмивка на лице карах днес, 3 дни не бях го карал. Живот и здраве като се зацапа ще го мисля.




Потребителски аватар
bisito
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот bisito » Пет 05 май 2017 21:36


betaserk написа:Браво колега! Моето турбо за сега е ок, да чукна на голямата си кратуна, като ново е, има съвсем малко луфт като на ново турбо, геометрията се движи свободно за сега, сигурно е временно решение и пак ше пренадуе и зацапа геометрията, но се надявам до другия път от загряване и изстудяване да се поддаде на отваряне. Ще покаже времето, с усмивка на лице карах днес, 3 дни не бях го карал. Живот и здраве като се зацапа ще го мисля.

То и моето няма никакъв луфт но като го отворихме на самата геометрия имаше три отчупени малки парченца Изображение
Изображение




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пет 05 май 2017 23:07


Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol




Потребителски аватар
georgi_boichev
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN+1749VA
Местоположение: Хасково-Габрово
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот georgi_boichev » Съб 06 май 2017 7:45


betaserk написа:Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol

Има уреди с които се настройва актуатора на място. Или ако знаеш къде да четеш в интернет пак може. А другия начин е, ако имаш Boost meter в колата, гледаш колко надува, но трябва да знаеш и до колко трябва да ти надува турбото :wink Качваш се пробваш, спираш въртиш по малко и докато ти хареса как върви. Или със ВАГ ком, http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %B8%D1%8F/, това е най правилния начин. :c010 :beer

П.П. От колегата Хаху ако слушаш акъли, най много без кола да останеш :mhihi




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: VW Passat B6 TDI Variant
Двигател: BKP 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Съб 06 май 2017 8:15


Това ми го казаха в сервиза, не колегата Xaxy. Предполагам и с Torque става да видя колко надува, само дето не знам до колко трябва, някой знае ли на 2.0 ТДИ колко трябва да е?




Потребителски аватар
bisito
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот bisito » Съб 06 май 2017 8:46


betaserk написа:Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol

Актуатора е нов а старият беше целият ръждясал и от него падаше ръжда. Моят си работеше мърдаше се но малко му беше хода и най вероятно платното в него е скъсано. Настройката на цялата турбина ми я правиха на машина и цената на реглажа струваше 80лв





Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ivuchev, krisaliks, liyan Iliev68, tejkoatleta и 2 госта