В момента е Вто 20 ное 2018 7:42
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 289 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 20 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Чет 16 фев 2017 21:23 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7405
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
borooo написа:
goppa написа:
Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.


да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така

Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 17 фев 2017 0:16 
Извън линия

Регистриран на: Сря 16 апр 2014 14:15
Мнения: 6
Автомобил: VW Golf IV 1.9TDI 110hp
Двигател: AHF
Някой колега може ли да обясни как точно се променят милиграмите?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 17 фев 2017 15:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Мнения: 1098
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив
goppa написа:
borooo написа:
goppa написа:
Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.


да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така

Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.

Остави е така според мен е малко в предварение, но пък ще пуши по малко и ще пали по добре отколкото ако е върнеш малко. Което си е пипкава работа да е нагодиш под зел. Линия. И мг. Са барани 2,4 на 90 гр. Което значи че е настройвана да пали и върви по добре.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Съб 04 мар 2017 20:46 
Извън линия

Регистриран на: Нед 19 яну 2014 23:04
Мнения: 6
Автомобил:
Двигател:
Здравеите, колата е а3 1.9 110 ахф. Гледах центровката на помпата и ми се вижда, че не е добре. Какво трябва да направа на помпата, за да бъде ок?
Иначе колата си пали идеално


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Съб 04 мар 2017 22:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Снимай показанията и ги постни тук :c020


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пон 01 май 2017 20:40 
Извън линия

Регистриран на: Съб 20 ное 2010 7:56
Мнения: 7
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA
Здравейте,

моля за мнение за центровка. Колата е с мотор 1,9 - АVG
Ето и снимките:


Прикачени файлове:
Hristo 1.png
Hristo 1.png [ 378.01 KиБ | Видяна 1618 пъти ]
hristo2.jpg
hristo2.jpg [ 163.78 KиБ | Видяна 1618 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пон 01 май 2017 20:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Леко си в предварение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пон 01 май 2017 20:45 
Извън линия

Регистриран на: Съб 20 ное 2010 7:56
Мнения: 7
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA
Пречи ли и за нещо, както е в момента и да се пипа ли?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пон 01 май 2017 21:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Добре е така,няма смисъл да я пипаш.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Чет 29 юни 2017 12:57 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
Мнения: 59
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: ADR 97
Местоположение: Pleven
Искам да попитам знаещите, колко трябва да е горивото, предварението за АФН мотор. Това е в момента , извинявам се за лошите снимки.
Прикачен файл:
IMG_20170624_190511.jpg
IMG_20170624_190511.jpg [ 6.33 KиБ | Видяна 1398 пъти ]
Прикачен файл:
IMG_20170624_190642.jpg
IMG_20170624_190642.jpg [ 20.68 KиБ | Видяна 1398 пъти ]


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Чет 29 юни 2017 21:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Иска малко предварение.Тайминга сега е 55,направи го около 60-62.И процентите ще станат нормални,защото сега са малко високи(49.0% на снимката).


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 30 юни 2017 10:25 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
Мнения: 59
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: ADR 97
Местоположение: Pleven
Миналото лято ги бях докарал на 57 от 34, а гледм че са мръднали пак надолу. Възможно ли е да се е охлабил малко ангренажа. Някъде гледх че трябва тайминга да е над 65, а горивото 3.5 - 4милиграма. Знаеш ли колко трябва да си е фабрично.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 30 юни 2017 11:36 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7405
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Виж дa не ти мятa демпфернaтa шaйбa!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Нед 29 окт 2017 20:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Мнения: 167
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София
Мотора е AGR 1.9 TDI 90k.c
който пуши синкаво от известно време, и леко харчи масло. Работи и пали без проблем, без тресене и прекъсване и колата върви прилично без аномалии като харчи нереално малко. 4-5л/5-6л -извънградско/градско

Имам няколко въпроса към хората които са наясно.
Стойностите в кутийките I.Q. Idle Stabilization се oтнасят за количеството впръскано гориво за отделните цилиндри ?
Как се установява това ?
В моят лог не се вижда стойност за 4 цилиндър и това не е моментно състояние, тъй като всяка дюза няма управление какво може да значи това?

Изображение

ето и при студен двигател

Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Сря 01 ное 2017 8:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Мнения: 167
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София
Сам ще си отговоря на последният въпрос :mhihi

Цитат:
Отклонението е корекцията, която ECU прави, за да поддържа безпроблемна работа. Така че, ако корекцията е твърде голяма, това показва, че инжекторите имат проблеми
Обикновено, когато корекционният фактор надвишава или е равен на 1,0 mg , започва да се забелязват проблеми.
numbers are added or subtracted to the idle IQ. They would really be a better indication if you changed them to % of idle IQ.


Смисъла на стойностите на параметъра injection Quantity Deviation са с колко ЕКУ компенсира подаването на горивото спрямо умната дюза (тази която липсва)
Ако някоя от тях е с много по високи стойности напр. 1.5 -2 или повече в + - вероятно има слаба компресия съответният цилиндър, блокирал клапан, замърсен инжектор и се налага да се компенсира.
В минус преподлагам е обратното - "пикаеща" дюца, висока компресия, "запецнал" инжектор в отворено положение и т.н.

Това поне аз разбрах от недомръвките из интернет. Надявам се да е полезно


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 289 мнения ]  Отиди на страница Предишна 115 16 17 18 19 20 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 10 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design