Днес направих няколко огледа и сега ще кажа впечатленията си и се надявам да може да ми помогнете с възникналите въпроси. Една от колите не можах да намеря в интернет.
http://www.cars.bg/c2120048Тука двигателя е БКП и дюзите са сименс и това автоматично ме отказа от колата, въпреки че сякаш добре се представи колата. Собственикът не ми вдъхна много доверие. Как може да се разбере дюзите какви са или единствения вариант е да се отвори двигателя.
Другите два пасата бяха с БМП двигатели като единия беше с ДСГ автомат. С автоматика при тръгване бавно колата тръгваше плавно и нямаше притрисане сменяше плавно скоростите без да вдига рязко оборотите при смяна. Това, което ми обясни човека от авто къщата, който беше и механик е, че този двигател нямал уж проблем с шестостена, понеже не бил с верига или нещо такова, не го разбрах точно. Той ми каза, че имало два варианта на този шестостена не го разбрах точно, но в единия вариант нямало проблем и не превъртал. Има ли нещо вярно в това или при всичките го има този проблем с шестостена?
Другото, за което искам да попитам кои са двувалови и кои едновалови и ако може някой, който е наясно да обясни за това.
Като вдигна капака на колата какво да гледам там при огледите ?
Аз в общи линии гледах за ръжди по праговете антифриза да е чист, да не е като боза или да тъмнее, обаче след като е работил двигателя вече не мога да го отворя казанчето за антифриза, защото трагва да излиза, има ли възможност да се отвори това казанче да се провери антифриза след като е работил двигателя?
Може малко глупави въпроси да задавам, но не съм много в час с тези неща и нямам много опит с различни коли.
http://www.cars.bg/c2114635на този голф му светеше АБС и ДСЦ-то беше изключено и не можеше да се вкючи. Собственика ми каза, че му сменяли накладките и някакво кабелче не е било закачено.
АБС ако е ок като натисна спирачка трябва да не сурка гумите и да ги приплазва нали ?
ДСЦ-то как се проверява дали работи ако е изключена лампата от таблото?