В момента е Пон 19 ное 2018 12:01
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 215 мнения ]  Отиди на страница Предишна 18 9 10 11 1215 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Нед 16 апр 2017 18:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Мнения: 164
Автомобил:
Двигател:
А снимки прави ли, колега?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Нед 16 апр 2017 21:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Не :icon_lol Преди малко започнах да качвам всички клипчета и да ги събирам в едно, но ги изтрих, носех се по течението в целия процес и снимах по един начин, а го направих по съвсем друг, във вторник ще снимам нов клип, ще пусна и осветление да се вижда и ще покажа кое как съм направил и кое как стои. Ще го пусна, ще видите всичко как е, проблема с пльокането/пукането/ в говорителите още не съм го измислил, ще търся решение и по този проблем, по скоро дразнещ ефект. Искам да стане хубав клип, че и парички правя от канала си и искам да е нещо представително. Та ще имате още малко търпение. Това е всичко за сега от мен, вторник или сряда очаквайте клипа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Вто 18 апр 2017 12:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 21 апр 2017 9:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
Мнения: 106
Автомобил: Passat B4
Двигател: TDI 1Z - 1994
Местоположение: София
Ветилаторче дали няма да бучи много? :rolleyes
Замислял ли си да направиш нещо през въздуховодите? :yahoo_09 така и така си се хванал да чупиш и режеш :Mr Green Fun


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 21 апр 2017 12:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
Мнения: 7
Автомобил: Golf MK7 2016
Двигател: TDI
betaserk написа:
Не :icon_lol Искам да стане хубав клип, че и парички правя от канала си и искам да е нещо представително.

Евала за труда колега!
Две малки критики, ако ще изкарваш пари от канала и искаш да е представителен:
1. Оправи си правоговора. Говориш като ... "Горнитйъ копчйенцъ". Ако го направиш на английски, това ще те изстреля високо много бързо!
2. Сарказма и смеха в DYI клипове не се приемат добре.
Надявам се да го приемеш като градивна критика и да не се засегнеш.
И колата и канала ти в youtube са супер!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 21 апр 2017 16:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Няма да бучи колега, ще е малък вентилатор от комп и ще работи само когато е на контакт и да бръмчи едва ли ще е по мощен от помпа дюзата.

Не се засягам колега, колкото мога толко правя и така говоря, по нашия край така се говори. Пробвах на английски, но повече го разбирам отколкото говоря. Направих превод на английски, дано някой да разбере нещо. :D Единия ми клип го рекламират от един чужд сайт и от там трупам малко гледанета. Усъвършенствам се всеки ден и полека полека някой ден ще са още по-добри, искам да заложа на много клипове и на ден да има по едно гледане да стане работата. Радвам се че доста хора го харесаха и забелязват "навигацията" и ме питат от къде съм я купил :D за сега ще е без зареждане, защото това зарядно дето го имах мирише на изгоряло като го пусна да се зарежда, ще си купя ново и тогава.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Вто 02 май 2017 23:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Фара стана като нов! Ето как го отворих и очистих...



Очаквайте сменяне на актуатор без сваляне на турбината и чистене на другия фар, този път ще снимам всичко, на това което постнах се мъчих докато измисля метода и затова не го снимах самото отваряне, но показах техниката и как се прави, дано да ви хареса.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Чет 04 май 2017 22:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Тези дни си чистя геометрията на турбото, не можах много да снимам, съвсем съвсем малко, но свалянето беше много трудно, свалих филтъра заедно с кутията му, свалих една малка част от тръбите, които отиват към студената част и разбира се свалих към ауспуха. Входната тръба за маслото на турбината не искаше да се развие и затова го изкарах заедно с нея, долу изходната тръба за маслото излезна за 1 мин. Та заради тазя проклета тръба се наложи да махна и отзад едно като радиатор/не знам за какво точно е/ има някакъв актуатор към него/по-малък/. От това чудо до колектора има малка тръба, и от ЕГР до това също. Това го развих и преместих, също и стойката му, свалих и капака на ремъка и капака на клапаните, защото пречеха на турбото да излезне, заради проклетата тръба. Сложих го на масата и развих тръбата, като държах контра на нипелчето. Отвих и болтовете които държат геометрията с много голям зор, пробвах да го отворя и греда, няма начин, като заварено е. Мъчих се мъчих се и удрях с чука по топлата час като държах студената, едва ли е добра идея, но нямаше как иначе, докато чуках държах оста с пръст за да не се удря тя от удъра. Посъветвах се с колегата Xaxy, даде ми доста съвети и много добре ми обясни всичко, благодаря ти колега :beer, посъветвах се и с много други майстори и колеги, един майстор ми каза да го сложа с течна газ, такава за светене и да го оставя цяла вечер, така и направих и утре ще видим има ли ефект и дали ще се разтвори. Видео няма да има, бях много оцапонтен за да го снимам, може утре да снимам кое как съм направил. Може и няколко снимки да снимам, ще видя. Това е за сега по пасатко!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 05 май 2017 16:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Мнения: 73
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София
И аз ходих на сервиз и ми чистиха турбото и голям зор беше докато го смъкнат (моята е 4Х4 и е по трудно ваденето). Смениха ми актуатора и геометрията в турбото че беше начупило лопатките качиха го на стенд да го центроват и сега не мога да си позная колата. Вече я няма грешката за пренадуване :11


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 05 май 2017 21:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Не стана, колеги! Чуках блъсках и след престой в течна газ сутринта чукнах малко, но няма отлепяне, като заварено е, и вече 3 дни съм без кола, омръзна ми и си го събрах, явно все пак газта е направила магията си и сега лети, турбото се чува перфектно. Голям зор беше, всичко е забутано и тая дълга предница и не може да се стигне, краката ми не са моите в момента. Актуатора за сега действа, утре на студена ще видя дали ще върви както трябва или пак ще се ебава, но трябва да е станало поне за сега, ще видим какво ще стане. Не сложих кората отдолу да видя утре сутрин дали ще имам капано на земята, за сега за 10 км градско си върви супер. Ще я кача и на магистралата да видим дали ше ми набие грешка за пренадуване.

Браво колега! Моето турбо за сега е ок, да чукна на голямата си кратуна, като ново е, има съвсем малко луфт като на ново турбо, геометрията се движи свободно за сега, сигурно е временно решение и пак ше пренадуе и зацапа геометрията, но се надявам до другия път от загряване и изстудяване да се поддаде на отваряне. Ще покаже времето, с усмивка на лице карах днес, 3 дни не бях го карал. Живот и здраве като се зацапа ще го мисля.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 05 май 2017 21:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Мнения: 73
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София
betaserk написа:
Браво колега! Моето турбо за сега е ок, да чукна на голямата си кратуна, като ново е, има съвсем малко луфт като на ново турбо, геометрията се движи свободно за сега, сигурно е временно решение и пак ше пренадуе и зацапа геометрията, но се надявам до другия път от загряване и изстудяване да се поддаде на отваряне. Ще покаже времето, с усмивка на лице карах днес, 3 дни не бях го карал. Живот и здраве като се зацапа ще го мисля.

То и моето няма никакъв луфт но като го отворихме на самата геометрия имаше три отчупени малки парченца Изображение
Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Пет 05 май 2017 23:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Съб 06 май 2017 7:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
Мнения: 30
Автомобил: E46 330d
Двигател:
Местоположение: Хасково-Габрово
betaserk написа:
Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol

Има уреди с които се настройва актуатора на място. Или ако знаеш къде да четеш в интернет пак може. А другия начин е, ако имаш Boost meter в колата, гледаш колко надува, но трябва да знаеш и до колко трябва да ти надува турбото :wink Качваш се пробваш, спираш въртиш по малко и докато ти хареса как върви. Или със ВАГ ком, http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %B8%D1%8F/, това е най правилния начин. :c010 :beer

П.П. От колегата Хаху ако слушаш акъли, най много без кола да останеш :mhihi


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Съб 06 май 2017 8:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Мнения: 1219
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Това ми го казаха в сервиза, не колегата Xaxy. Предполагам и с Torque става да видя колко надува, само дето не знам до колко трябва, някой знае ли на 2.0 ТДИ колко трябва да е?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG Публикувано: Съб 06 май 2017 8:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
Мнения: 73
Автомобил: VW Pasat B6 4X4
Двигател: 2000 TDI BKP 2006
Местоположение: София
betaserk написа:
Добре изглежда! Актуатора нов ли е? Моя ако го видиш какъв е :Mr Green Fun С брата го отворихме и изчистихме, сега е като нов :icon_lol уж! Как наместват новия видя ли, интересува ме, защото в нета е със специален уред с вакуум, а нашите "майстори" в Лас Свиленград го намествали като го слагали, правили си кръгче с много газ :icon_lol :banghead :Mr Green Fun :horror :bishop и ако набивала грешка турбината обратно в сервиза, мръдвали малко и така докато ти изгорят дизела и не ти счупят колата. На това се смях доста :screwy Това от 5 век ли са го взаимствали :bowdown :icon_lol

Актуатора е нов а старият беше целият ръждясал и от него падаше ръжда. Моят си работеше мърдаше се но малко му беше хода и най вероятно платното в него е скъсано. Настройката на цялата турбина ми я правиха на машина и цената на реглажа струваше 80лв


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 215 мнения ]  Отиди на страница Предишна 18 9 10 11 1215 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design