Здравейте интересува ме плътен съединител от какво би бил най-подходящ за Б5?
Вариантите които гледам са от Ауди 80 Б4 2.0 16V с номер: 053 198 141 X.
Пак от Б4ка 1.9 ТДИ 1Z, номер: 028 198 141 GX или MX.
И Ауди А4 Б5 1.9 ТДИ AHU/1Z с номер: 028 198 141 BX.
Всичките са 228мм и стават, но имат разлика в цените и в парт. номерата затова предполагам, че има някаква разлика. Според мен най-близко до Пасат AFN е от Ауди Б5 AHU/1Z.
Имат ли някаква разлика в например пружини или нещо друго?
Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Последна промяна от kgkep на Вто 12 сеп 2017 22:57, променено общо 1 път.
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
Не че някой е писал но ако все пак някой чете темата, взех комплект на Закс за Ауди и Пасат Б5 1Z/AHU, като AHU го има и с демпверен същия като на AFN. Маховик взех от B4 ABK. Съединителя пасва точно на маховика, единствено има два тънки щифта, които стъчат от страната на притискателя на самия ръб и когато притискателя си легне на мястото се падат на 1мм от ръба му. Каква е ползата от тях?
Когато го монтирам и пробвам ще пиша как се държи колата.
Когато го монтирам и пробвам ще пиша как се държи колата.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
Колега стана ми интересно какви са актуалните цени за:
демпферен и съответно плътен маховик
съединител и притискател
Ще е от полза и на други колеги,че като купуваме да не ни товарят прекалено.
демпферен и съответно плътен маховик
съединител и притискател
Ще е от полза и на други колеги,че като купуваме да не ни товарят прекалено.
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
Комплект на А4 1Z около 250лв, болтове за маховика 6лв, лагерче за опашката на скоростите 10лв. Всичко Закс. Маховика от Ауди Б4 за колкото си го намериш, аз го взех за 30лв с перфектен венец. Имаше и ентусиасти които ми искаха по 100лв, защото бил заместител на демпфера и е супер ценен.
За комплект демпверен Лук или Закс ми дават като цена 650-700лв, като всичките цени са с някакви отстъпки.
Комплектите за Б4 АЦЕ и 1Z, са по евтини от този за Б5 1Z/AHU с около 40лв.
За комплект демпверен Лук или Закс ми дават като цена 650-700лв, като всичките цени са с някакви отстъпки.
Комплектите за Б4 АЦЕ и 1Z, са по евтини от този за Б5 1Z/AHU с около 40лв.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
Ако комплект с демфер струва 650лв, какъв е смисъла да търсиш заместител, този номер имаше резон преди 10г, когато съединителя беше - 1600 лв.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
защото 650 е само маховика
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
parno написа:защото 650 е само маховика
Грешиш колега, отваряйки линка по горе получаваме цял кашон с части (демферен маховик с болтове, притискател, лагер, и фрикционен диск)
https://www.autodoc.bg/luk/971799
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
Аз показах този линк ,защото бях се насочил от там да купувам.Комплекта беше 705лв и 5 лв ако искаш да го върнеш ако нещо не пасне случайно.Сега даже е 698лв.Спираше ме само това ,че се плаща предварително.Но от сайта ме уверяваха че няма проблем.Разтърсих се още малко и даже го намерих в моя град за 714лв комлекта и си го взех.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
764лв за цял комплект от линка - грешката е моя, просто последната ми справка беше за порядъчна цена на маховика около 650лв
въпреки това близо 1000лв за кола чиято обща стойност е 4000 не е рентабилно (освен ако не си ценител)
аз си взех от б4 1.9 ауди плътен маховик - другите 500 спестени лева ще ги изям на луканки
въпреки това близо 1000лв за кола чиято обща стойност е 4000 не е рентабилно (освен ако не си ценител)
аз си взех от б4 1.9 ауди плътен маховик - другите 500 спестени лева ще ги изям на луканки
Re: Какъв съединител е по-подходящ за Пасат Б5 1.9 ТДИ?
По-точно около 680лв беше комплекта с двмпферен маховик. Колата е на баща ми и той реши, че няма да дава толкова пари за съединител. Сега всичко излезна за 300лв. което е над 50% по-евтино. Тя колата вече си е стара на 18г. има и външни забележки тук-там, удари я и градушката преди 3г. и цялата е за боя от тогава. И тапицериите на вратите отвътре виснаха......като цяло не си струва да се влагат толкова пари. С предници, накладки, масла и останалата подръжка над 1/3 от стойността на колата ще замине в части до края на годината.
Ако си беше моя може би щях да си остана с демпфер, но мен ме дразнят всякакви дребни работи така че като цяло нямаше да има забележки.
Ако си беше моя може би щях да си остана с демпфер, но мен ме дразнят всякакви дребни работи така че като цяло нямаше да има забележки.
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Чак сега смених съединителя, след като един нит от демпфера се беше скъсал и застанал между феродовия и притискателния диск, като така нямаше как да отдели.
След смяната колата е много добре, почти няма разлика в самия съединител. Отделя сравнително високо но и демпфера отделяше почти на същото място, така че не се усеща разлика ако си карал колата преди. Единствената разлика която усещам е при превключване с ниска скорост и рязко пускане на съединителя се получава удар, както на нормална кола без демпверен маховик и при включване на висока предавка при критично носки обороти отново вибрациите са по-големи. Като цяло няма никакви драми, върви си и се движи най-нормално. Върви повече, може би заради по лекия маховик, но примерно на 2ра и 3та много по-бързо си пълни оборотомера. Според баща ми е и по-тиха, аз не мога да преценя тъй като я карам рядко. Няма проблеми, за каквито пишат някой колеги от форума като удари в кутията, невъзможност за каране под 2000 оборота заради вибрации т.н. Не знам може и да се дължи на това че сложих комплект реално правен за Б5, а не Б4 но ме съмнява, разлика в цената имаше около 40лв между комплект за Б4 1Z и комплект за Б5 AHU/1Z но разликата е само 1 буква в парт. номерата които съм дал в началото.
Съединителя още не е улегнал и след няколко хиляди ще пиша ако има някакви промени.
Стария феродов диск също беше закс и на дебелина беше почти колкото чисто новия, явно е сменян само той с притискателя преди да я продадат, но изкара около 6 години, като демпфера се усеща от около година. Болтовете за маховика се сменят с по-къси, а тези за самия притискател си стават и статите. Други особености няма.
Сега се чудя на каква кодировка да му я оставя, от както се обади стария маховик я минах на автоматик и така не се усещаше още няколко месеца, сега я върнах на кодировка за ръчни скорости, като веднага де усети по-трудния топъл старт и N75 стана на 24% при празен ход. Някой знае ли каква точно е разликата в картите за автоматик и ръчка, освен управлението на турбото и нафтата при палене? И по какъв начин се променя управлението на турбината при автомат спрямо ръчка?
След смяната колата е много добре, почти няма разлика в самия съединител. Отделя сравнително високо но и демпфера отделяше почти на същото място, така че не се усеща разлика ако си карал колата преди. Единствената разлика която усещам е при превключване с ниска скорост и рязко пускане на съединителя се получава удар, както на нормална кола без демпверен маховик и при включване на висока предавка при критично носки обороти отново вибрациите са по-големи. Като цяло няма никакви драми, върви си и се движи най-нормално. Върви повече, може би заради по лекия маховик, но примерно на 2ра и 3та много по-бързо си пълни оборотомера. Според баща ми е и по-тиха, аз не мога да преценя тъй като я карам рядко. Няма проблеми, за каквито пишат някой колеги от форума като удари в кутията, невъзможност за каране под 2000 оборота заради вибрации т.н. Не знам може и да се дължи на това че сложих комплект реално правен за Б5, а не Б4 но ме съмнява, разлика в цената имаше около 40лв между комплект за Б4 1Z и комплект за Б5 AHU/1Z но разликата е само 1 буква в парт. номерата които съм дал в началото.
Съединителя още не е улегнал и след няколко хиляди ще пиша ако има някакви промени.
Стария феродов диск също беше закс и на дебелина беше почти колкото чисто новия, явно е сменян само той с притискателя преди да я продадат, но изкара около 6 години, като демпфера се усеща от около година. Болтовете за маховика се сменят с по-къси, а тези за самия притискател си стават и статите. Други особености няма.
Сега се чудя на каква кодировка да му я оставя, от както се обади стария маховик я минах на автоматик и така не се усещаше още няколко месеца, сега я върнах на кодировка за ръчни скорости, като веднага де усети по-трудния топъл старт и N75 стана на 24% при празен ход. Някой знае ли каква точно е разликата в картите за автоматик и ръчка, освен управлението на турбото и нафтата при палене? И по какъв начин се променя управлението на турбината при автомат спрямо ръчка?
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Може да добавиш коментара си в тази тема viewtopic.php?t=355734
- Vladislav.lilov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 11:29
- Автомобил: Pasat 5 5
- Двигател: Avf 2002
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Здравейте, днес смених комплект съединител и демпфер на пасат б5.5 комби от 2001г 1.9тди 131 к.с.Цената е 920 лв на марката LUK.Но с една скоба отварям,че това са истински части, не имитаций, не ментата и всякакви такива.Просто за инфо го давам ако някой има интерес.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ какъв съединител е по-подходящ ?
Колега били казал номера на комплекта за Afv 1.9tdi 131hp
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 157 госта