Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Пет 12 май 2017 22:04


Здравейте Колеги,


Когато е паркирана колата с предницата леко на горе и са минали повече от 15-20 часа от предишното гасене не пали или трябва да въртя по 9-10 пъти по 10-тина секунди всяко за да запали.
Даже един път спаднах акумулатора и се наложи да паля на бутане. Мненията по отношение на проблема са няколко, като:

1) Прецакана (или полупрецакана) помпа в резервоара
2) О-пръстени на дюзите (сменени са преди една година)
3) Влиза въздух от някъде
4) Губи се горивото

Закарах я на майстор провериха дали като подам контакт идва нафта във филтъра и казаха, че е ОК.
Някой някакви идеи да има, да мога сам да проверя и евентуално да стигна до решение на проблема?
Няма грешки в компютъра освен,че едната (на първи цилиндър) дюза има отклонение 0.9, но съм склонен да вярвам, че не е това проблема.


едно към едно е както на това клипче

https://www.youtube.com/watch?v=doZRH7y2PfM


Благодаря на всички отзовали са се.

Последна промяна от p3tr3ski на Нед 14 май 2017 17:21, променено общо 1 път.




nikolas3
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 10 юни 2011 18:47
Автомобил: vw passat b6 2.0 tdi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот nikolas3 » Пет 12 май 2017 22:38


Тандем помпа.


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Пет 12 май 2017 23:32


Благодаря за предположението nikolas3. А тя може ли "частично" да работи? Т.е когато я паля по-начесто колата да си работи нормално а когато известно време не е палена да не ра боти? Има ли как да я проверя да се потвърди, че от нея е проблема?


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Съб 13 май 2017 11:15


Здравейте,

Преди малко пак същия проблем. Това което ми прави впечатление е, че когато резервоара ми е пълен повече от 3/4 помалко е въртенето и побързо пали. Също така преди налко тъкмо се опитах да паля и без да искам малко пораничко пуснах ключа( а щеше да запали) и след това въртих около 10 секунди за да запаля, въпреки че предницата беше леко под наклон надолу ..С какво да де захвана от къде да започна с проверките колеги?


to6kara
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 10 май 2017 6:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот to6kara » Съб 13 май 2017 11:35


Провери да нямаш някой спукан маркуч
И горивен филтър


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Съб 13 май 2017 15:58


Няма спукан маркуч.
Горивния филтър смених го ноември миналата година а и майстора каза не е от него уш.


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Съб 13 май 2017 16:00


Как да я проверя Тандем помпата? Диагностиката не показва да има проблем с нея. Сега пак ще пусна скан да видя дали ще има някоя грешка..


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Съб 13 май 2017 18:33


Това е резултата от сканирането:

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

И грешките по модули:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.clb
Part No SW: 3C0 614 095 K HW: 3C0 614 095 K
Component: ESP 440 C2 H015 0001
Revision: H015 Serial number: 0657205582
Coding: 0013602
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

2 Faults Found:
02839 - Wake-Up Line from Control Module for Electrical Parking Brake
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 4
Reset counter: 71
Time Indication: 0

02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 5
Reset counter: 71
Time Indication: 0
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl
Part No SW: 3C0 907 044 J HW: 3C0 907 044 J
Component: ClimatronicPQ46 041 0101
Revision: 00041003 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 285F1E2B9B06C05EFC3-807D

4 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 45
Mileage: 175961 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.11
Time: 17:19:38

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 45
Mileage: 175961 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.11
Time: 17:19:38

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 85
Mileage: 176881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.04.13
Time: 18:20:28

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 84
Mileage: 178329 km
Time Indication: 0
Date: 2017.05.13
Time: 12:49:06


-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl
Part No SW: 3C0 953 549 A HW: 3C0 953 549 A
Component: Lenksäulenmodul 005 0010
Revision: 00005000 Serial number: 3C5953507C
Coding: 0000013
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

1 Fault Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
014 - Defective - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433
Component: IMMO 038 0347
Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000
Shop #: WSC 131071 1023 2097151
VCID: E7DDDD17D6988F26B59-80B2

Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 A
Component: ELV 021 0350
3C0905861A ELV 021 0350

3 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 12
Reset counter: 71
Mileage: 176003 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.13
Time: 21:35:42

02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 71
Mileage: 176003 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.13
Time: 21:35:42

02817 - Steering Column Lock; Enabling Wire from Steering Wheel Electronics
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 71
Mileage: 178105 km
Time Indication: 0
Date: 2017.05.05
Time: 11:33:37


-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl
Part No: 1K0 959 701 K
Component: Tuer-SG 024 2341
Coding: 0000245
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 3663C05341B2A6AE7EF-8063

2 Faults Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component: EPB VC8HC001 013 0001
Revision: 013
Coding: 0000011
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 2149030FF83C3116BBD-8074

1 Fault Found:
02443 - Control Head
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 84
Mileage: 178320 km
Time Indication: 0
Date: 2017.05.12
Time: 18:55:57

Freeze Frame:
Voltage: 13.77 V
Count: 40


Нито една според мен няма отношение към проблема с не паленето. С днешна дата нямам нито една записала се грешка освен Auto HVAC, което пак няма отношение.

Малко снимки и от дюзите и EGR-a
2017-05-13_18-53_VCDS Release.jpg
2017-05-13_18-52_VCDS Release.jpg


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Съб 13 май 2017 19:45


По препоръка на колега от форума (metkata77), който има същата кола и е имал същия дефект, ще сложа възвратен клапан на маркуча за обратната нафта и да видим какво ще последва.


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Нед 14 май 2017 13:00


Сложих клапана. Чакам да видя резултата.

IMG_0462.JPG


Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот masiven » Пон 15 май 2017 15:59


Помпата в резервоара, това ти е проблема. Незнам как са ти казали че е ОК, като това се разбира само като се свали :rolleyes . С тия клапи може и да заобиколиш проблема, но не го решаваш.
Имах точно същия проблем и се реши с нова пома, даже едни много извести клубни майстори бяха сигурни че не е от нея, доакто не отвориха резервоара и я смениха, тогава всичко се оправи ;)


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Пон 15 май 2017 20:11


@masiven, Колега може и да си прав. Аз не съм се отказал да намеря и отстраня проблема но това ще ми предотврати "прецакването" на акумулатора .
Относно това, което ти предполагаш, как мога да проверя дали тази помпа е проблемна? Как се стига до нея?


nikolas3
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 10 юни 2011 18:47
Автомобил: vw passat b6 2.0 tdi
Двигател:
Местоположение: София

Re: RE: Re: Passat B6 2.0 TDI 2006г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот nikolas3 » Пон 15 май 2017 20:33


p3tr3ski написа:Благодаря за предположението nikolas3. А тя може ли "частично" да работи? Т.е когато я паля по-начесто колата да си работи нормално а когато известно време не е палена да не ра боти? Има ли как да я проверя да се потвърди, че от нея е проблема?

Не, ако е в началото на края на жизнения и път- ту работи, ту не. Обикновено след по- дълго каране, спиране и пак палене се получава. Някои си играят да разглобяват това поредно недоразумение на VAG, но препоръчвам смяна. Поне ще знаеш, че не е от нея. И аз минах по този път. Па дори и с нафта в маслото. Пак от идиотската помпа. Скъпички са си за поддръжка тези печки.

Sent from my EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE using Tapatalk


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот PzKpfW » Пон 15 май 2017 20:46


Най-точна диагноза ще има ако се остави колата под наклон и след като откаже да пали се разкачи идващия от резервоара горивопровод. При даване на контакт помпата в резервоара работи няколко секунди и спира. За това време трябва да се появи гориво на откачения горивопровод. Ако за едно-две давания на контакт не се появи гориво, тогава със сигурност трябва да се бърка в резервоара и евентуално да се сменя помпа.


p3tr3ski
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 20:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI 2006 г. BMP - не пали/трудно пали под наклон

Мнениеот p3tr3ski » Пон 15 май 2017 21:50


А не трябва ли да има определено налягане? Може ли да ме подведе, да подкача гориво (излиза от маркуча) но да няма налягане? И пак не разбирам защо само, когато е под наклон да не работи..
Ако трябва да се сменя заслужава ли си втора употреба помпа да сложа или нова..~ 500 кинти уффф



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 38 госта