Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
От бензиностанцията пълня колега, не знам от какво е, може да е от горивната помпа дето се предаде, от четките пускаше черно и резервоара беше пълен с чернилки от нея, май трябваше да го промия тоя резервоар преди да сменя помпата.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
pe6kata написа:pe6kata написа:betaserk написа:На майстори не ми се ходи, защото те знаят по малко и от мен.
Кофти приказки...betaserk написа:Що, така е!
Гледай да си намериш добри майстори, понеже с тази кола ще ти се налага. Моделът е проблемен, а и в комбинация с посредственото ниво на изпълнение и оборудване на колата просто ти се чудя на акъла да си смениш б5.5 с б6. Ако искаш по-нова кола, която достойно да замени старата ти, просто минаваш на друга марка. Да имаш поддръжка на премиум марка, а да караш пасат...
Искрено ти пожелавам много безаварийни километри.
Абсолютно съм съгласен с pe6kata.
Пасат Б6 от 2006 и 2007 БКП и БМП Който си куп е пълен нещастник включително и АЗ. Имам Б6 БКП 2.0 140.коня. Харесва ми колата върви повече от достатъчно за мен преди това съм карал Джета 80 и незанм коя година беше опели нито една не ми е давала такива ядове и не ме е ОСТАВЯЛА НА ПЪТ най-важното. Тая от както я взех 3 пъти се прибирам пеша. Единия път от Солон репарак плащах. ЕБАТИ КЛОЗЕТА. то не бяха дюзи ( на третия път ми ги смениха в Порше поне късмет имах) то турбо, дебитомер,алтернатор брави на врати, брава на багажник(360 лв. на старо НЕМА) казанчета за чистачки мамицата ми се.... пощурях. Пък и няма на кой да я продадеш. Обаждат ми се и въпроса е " с кой мотор е " като кажа БКП и директно червена слушалка, няма мерси ,няма лек ден. Само някое бълаче ако клъвне ама то салавата на тоя пасат.... ме е изпреварила отдавна отдавна.Пък и не съм човек който иска да ПРЕЕБЕ друг. ( така като гледам май бълъчето съм аз) Така се чувствам от както купих тоя дрънголник.
И всеки път си викам това е повече няма какво да се чупи всичко е сменено и до 2 месеца 1000 - 1500 лв. за поредната педерастия. взех я преди 2 години и половина за 13500 и до момента около 8000лв. ремонти (3000 са моя прищявка защото бяха тръгнали амортесьорите и аз реших цялото окачване да сменя.- карета шарнинри щанги манги носачи всичко от до.) е Къф е тоя пасат 22000лв. БАЛЪК абсолютен. Миналата седмица турбото умря заедно с алтернатора -ей така да не ме драни и следващия месец.
Приемам съвети от всички какво да го правя тоя пасат. На километраж е 192 хил. някъде взех я на 125 - Лично според мен е на поне 700 хил. МИН.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Zdravko Zankov написа:pe6kata написа:Гледай да си намериш добри майстори, понеже с тази кола ще ти се налага. Моделът е проблемен, а и в комбинация с посредственото ниво на изпълнение и оборудване на колата просто ти се чудя на акъла да си смениш б5.5 с б6. Ако искаш по-нова кола, която достойно да замени старата ти, просто минаваш на друга марка. Да имаш поддръжка на премиум марка, а да караш пасат...
Искрено ти пожелавам много безаварийни километри.
Баце,ти направо го прИби.
Истина му е казал. Вервай ми.
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
parvanst написа:
Купил си ТРУП на над половин милион, убит от каране, и зле поддържан, и сега чакаш съвет какво да го правиш
Отиди при някой пастор от свидетели на Йехова, или подобни олигофрени. Те обещават вечен живот, и връщане от отвъдното
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Оффф пак се започна, като не искате кенефи карайте БМВ ко ми се обеснявате тука, това съм решил това съм взел, на който не му харесва има и други теми! Колата ми харесва и като дизайн и като возия и като всичко, имам някой малки проблеми и няма да се откажа от нея само защото вие ми казвате, всяка кола си е различна и може на една да се повредят неща за половин милион лева, а на друга нищо. Ще си отстраня проблема и ще си карам, а вие си дрънкайте бабешките деветини, това че на един му се е развалила, не значи че на всички ще се развали, аман от разбирачи по форумите Като сте толко умни ко седите тука и пишете, отворете сервиз и забогатейте Аман от интернет майстори За никав к.р не ставате, чудя се аз къв к.р го търся тука да ви слушам глупостите. Направете си една чикия на порното и си лягайте!!!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
hvp800 написа:parvanst написа:
Купил си ТРУП на над половин милион, убит от каране, и зле поддържан, и сега чакаш съвет какво да го правиш
Отиди при някой пастор от свидетели на Йехова, или подобни олигофрени. Те обещават вечен живот, и връщане от отвъдното
Кой купува ТРУП съзнателно ?
Птах като човек. Тоя труп мина пълна предпродажбена диягностика в Юнитрейд Х. Човека от който го купих изрично го питах на колко реални километра еколата каза, около 200 000 от Юнитрейд Х по система излизал последн сервиз предишната година която я купих 220000. съдя за предполаганите от мен километри по това колко неща се счупиха и дефектираха. Мой колега има същия само БМП мотра 2 пъти пука глава освен дюзитеи турбот. От Австрия с ТЮФ на 189000. позавам още 3-ма с този модел и година.... за съжаление сме на едно мнение. досега само от един човек съм чул,че не имал проблеми.
Фен съм на Фолксвагени не мога да повярвам,че само печалбата им е в главата. Ако беше само с моята кола ОК . дръпнал съм късата клечка , но не е само една...
Аз не вярвах на себе си, че ми затварят телефона само като кажа БКП. и не е само един човек.
Тогава осъзнах,че най-късата съм дръпнал.Точно защото не четях и не си предцених риска. Предпочитам хората да знаят и ако може малко по-малко да се прецакват.за моделите след 2008 СААB код мисля комон реал не съм чул особенни оплаквания.
КОНКРЕТИЗИРАХ за БКП и БМП 2006 и 2007г.
По-добре човек да съберо още 2000 лв. и да се висди в автомобил.
Лека вечер нямам намерение да се заяждам. Само истина казах.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
[quote="betaserk"]Днес на пасатко му свалих капака на клапаните да регулирам дюзите както трябва да са и да видя какви са. На 1, 2 и 3-ти цилиндър дюзите са 03G 130 073 SX, а на 4-я е 03G 130 073 S, това са оригиналните нали, не са сменяни при акцията? И някой знае ли разликата между SX и само S, както бях вече казал, човека от официалното представителство ми каза, че ако завършвали на S били сменени? Това значи ли, че едната ми е от новите, а другите от старите? Рових в нета по въпроса, но не открих нищо. Регулирах и дюзите, една беше правилно регулирана, другите имаха отклонения, коригирах ги, колата стана с една идея по-мощна, по-бързо се изнася и двигателя стана с една идея още по-тих, много много съм доволен от свършената/от мен/ работа, на студен двигател гледах работата на дюзите и имат голямо подобрение, на топъл пак и записах видео да видите...
Дано да нямаш проблем с дюзите ,но ако имаш звъниш в Порше ще ти ги сменят нищо,че са минали 10г. От опит ти го казвам. Аз четох доста по темата и питах различни майстори. Един младеж ми обясни ,че има дюзи Континентал ( разработка на континентал). в сервизната акция слагат точно тези дюзи. Те завършват на S. отстранен е проблема с изгарянето. Чисто механично дюзата си е ОК изгаря и електрическата част. Ако ти е интересно мога да ти пратя 3бр. SX. да ги режеш, разглобяваш ако искаш да ги видиш отвътре. Виждам,че се занимаваш сериозно. Сменят само тези дюзи защото са завдските.Ако са правени други ремонти и има с други кодове не ги сменят.
Дано да нямаш проблем с дюзите ,но ако имаш звъниш в Порше ще ти ги сменят нищо,че са минали 10г. От опит ти го казвам. Аз четох доста по темата и питах различни майстори. Един младеж ми обясни ,че има дюзи Континентал ( разработка на континентал). в сервизната акция слагат точно тези дюзи. Те завършват на S. отстранен е проблема с изгарянето. Чисто механично дюзата си е ОК изгаря и електрическата част. Ако ти е интересно мога да ти пратя 3бр. SX. да ги режеш, разглобяваш ако искаш да ги видиш отвътре. Виждам,че се занимаваш сериозно. Сменят само тези дюзи защото са завдските.Ако са правени други ремонти и има с други кодове не ги сменят.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:.. Аман от интернет майстори За никав к.р не ставате, чудя се аз къв к.р го търся тука да ви слушам глупостите. Направете си една чикия на порното и си лягайте!!!
Явно палавник ще излезеш.
Дай снимка да го видим тоз твоя екземпляр, качи и клипче с указания да видим как точно се правят тия неща.
п.п. както се казва, човек никога не е късно да стане за резил... Успех с темата и само безаварийни с колата.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
pe6kata написа:Дай снимка да го видим тоз твоя екземпляр, качи и клипче с указания да видим как точно се правят тия неща.
п.п. както се казва, човек никога не е късно да стане за резил... Успех с темата и само безаварийни с колата.
Явно не си чел темата иначе щеше да видиш, че е пълна и със снимки и с клипове Все пак колегата печели от канала си в Тубата
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
parvanst написа:hvp800 написа:parvanst написа:
Купил си ТРУП на над половин милион, убит от каране, и зле поддържан, и сега чакаш съвет какво да го правиш
Отиди при някой пастор от свидетели на Йехова, или подобни олигофрени. Те обещават вечен живот, и връщане от отвъдното
Кой купува ТРУП съзнателно ?
Птах като човек. Тоя труп мина пълна предпродажбена диягностика в Юнитрейд Х. Човека от който го купих изрично го питах на колко реални километра еколата каза, около 200 000 от Юнитрейд Х по система излизал последн сервиз предишната година която я купих 220000. съдя за предполаганите от мен километри по това колко неща се счупиха и дефектираха. Мой колега има същия само БМП мотра 2 пъти пука глава освен дюзитеи турбот. От Австрия с ТЮФ на 189000. позавам още 3-ма с този модел и година.... за съжаление сме на едно мнение. досега само от един човек съм чул,че не имал проблеми.
Фен съм на Фолксвагени не мога да повярвам,че само печалбата им е в главата. Ако беше само с моята кола ОК . дръпнал съм късата клечка , но не е само една...
Аз не вярвах на себе си, че ми затварят телефона само като кажа БКП. и не е само един човек.
Тогава осъзнах,че най-късата съм дръпнал.Точно защото не четях и не си предцених риска. Предпочитам хората да знаят и ако може малко по-малко да се прецакват.за моделите след 2008 СААB код мисля комон реал не съм чул особенни оплаквания.
КОНКРЕТИЗИРАХ за БКП и БМП 2006 и 2007г.
По-добре човек да съберо още 2000 лв. и да се висди в автомобил.
Лека вечер нямам намерение да се заяждам. Само истина казах.
Нямаше да влизам, защото не ми се занимава. Това че си чул че на някой се е развалила е много орносително, ти знаеш ли че има 3 вида от тези мотори с букви А, B и C и че на А пука глави и на B, но на С вече няма проблеми с това, не знаеш нали, ама само си приказваш колега без да имаш капка информация!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
parvanst написа:betaserk написа:Днес на пасатко му свалих капака на клапаните да регулирам дюзите както трябва да са и да видя какви са. На 1, 2 и 3-ти цилиндър дюзите са 03G 130 073 SX, а на 4-я е 03G 130 073 S, това са оригиналните нали, не са сменяни при акцията? И някой знае ли разликата между SX и само S, както бях вече казал, човека от официалното представителство ми каза, че ако завършвали на S били сменени? Това значи ли, че едната ми е от новите, а другите от старите? Рових в нета по въпроса, но не открих нищо. Регулирах и дюзите, една беше правилно регулирана, другите имаха отклонения, коригирах ги, колата стана с една идея по-мощна, по-бързо се изнася и двигателя стана с една идея още по-тих, много много съм доволен от свършената/от мен/ работа, на студен двигател гледах работата на дюзите и имат голямо подобрение, на топъл пак и записах видео да видите...
Дано да нямаш проблем с дюзите ,но ако имаш звъниш в Порше ще ти ги сменят нищо,че са минали 10г. От опит ти го казвам. Аз четох доста по темата и питах различни майстори. Един младеж ми обясни ,че има дюзи Континентал ( разработка на континентал). в сервизната акция слагат точно тези дюзи. Те завършват на S. отстранен е проблема с изгарянето. Чисто механично дюзата си е ОК изгаря и електрическата част. Ако ти е интересно мога да ти пратя 3бр. SX. да ги режеш, разглобяваш ако искаш да ги видиш отвътре. Виждам,че се занимаваш сериозно. Сменят само тези дюзи защото са завдските.Ако са правени други ремонти и има с други кодове не ги сменят.
Питах колега, казаха че акцията за смяна е минала, не знам сменени ли са или не, но за сега с тях върви като пушка и не дават сериозни отклонения, на 3-ти ми е 1 и нещо, но е в нормата още, както казах, нямам проблеми с дюзите за сега, с тези лети
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
pe6kata написа:betaserk написа:.. Аман от интернет майстори За никав к.р не ставате, чудя се аз къв к.р го търся тука да ви слушам глупостите. Направете си една чикия на порното и си лягайте!!!
Явно палавник ще излезеш.
Дай снимка да го видим тоз твоя екземпляр, качи и клипче с указания да видим как точно се правят тия неща.
п.п. както се казва, човек никога не е късно да стане за резил... Успех с темата и само безаварийни с колата.
Имам много клипове колега, разгледай ги!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Абонирал съм се за темата от почти от когато е започнала и поздравявам автора й betaserk !
Не разбирам някои от коментиралите тук за разни трупове, безнадежни положения и т.н... Също така не съм чувал да има машина която да не се нуждае от поддръжка и въпреки нея да не се поврежда понякога. Онези които говорят че колата ги е оставила някъде си на път според мен - не е станало без тяхното дейно участие или безхаберие.
Към негативно настроените - бъдете оптимисти малко повече, а на безнадеждните песимисти - поне не пречете и не укорявайте човека който споделя опита си с вас. Информацията в днешното време е най-скъпото нещо!
Не разбирам някои от коментиралите тук за разни трупове, безнадежни положения и т.н... Също така не съм чувал да има машина която да не се нуждае от поддръжка и въпреки нея да не се поврежда понякога. Онези които говорят че колата ги е оставила някъде си на път според мен - не е станало без тяхното дейно участие или безхаберие.
Към негативно настроените - бъдете оптимисти малко повече, а на безнадеждните песимисти - поне не пречете и не укорявайте човека който споделя опита си с вас. Информацията в днешното време е най-скъпото нещо!
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Напълно съм съгласен, момчето се справя успешно с голяма част от текущите ремонти, спестявайки си немалка сума пари.
Заслужава адмирации и подкрепа, а щом сам си харесва колата, какво повече може да се желае?
Заслужава адмирации и подкрепа, а щом сам си харесва колата, какво повече може да се желае?
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Естественно, че заслужава подкрепа ,и от мен я получава .
Тези мотори с ПРАВИЛНАТА подръжка ще служат много дълги километри.
Тези мотори с ПРАВИЛНАТА подръжка ще служат много дълги километри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта