http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3ubv4j
Здравейте, обмислям да купувам тази количка. Тъй като не съм с изключително добри познания в областта, ви пиша с молба за мнения. Всяко такова би ми било полезно, особено от хора, които карат коли с този мотор. Вчера я гледахме на живо, колата изглежда в много добро състояние, от Германия е, казаха ми, че тук единствено акумулатора е сменян и 2та прага са боядисвани. Като я запалихме и тръгнахме светнаха 3 лампички - ABS-a, тракшъна и за налягането в гумите. Човека каза, че не са чистили грешки и може след смяната на акумулатора да са се появили. Като оставим това на пътя колата се държа много добре, съединителя отлепяше долу, нямаше тропане, двигателя работеше що годе тихо. Имаше някакъв проблем със CD-то като постоянно въртеше и търсеше диск вътре, който явно липсваше. Но това не е толкова важно. Ако някой има мнение относно това каква цена мога да искам (дали не е твърде много за кола 2005г.), относно двигателя дали е с 8 или 16 клапана на този модел и кой е по-добър, относно DPF-a (в случая май няма и дали това е ок или не), всяко мнение ще ми бъде от полза. Също така снимах номера на рамата и проверих в интернет, нещата които казват и са написали като екстри и години са така. Дали от VW ще могат да проверят кога последно е влизала в техен сервиз и на колко км е била тогава? Благодаря предварително на всички, които пишат !
Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Тея 158 000 трябва да бъдат умножени поне по 3, защото в Германия данъкът за дизел е 5 пъти по-висок, отколкото за бензин. Обяснението за светещите лампи е доста наивно.
- tdi fen
- Мнения: 4229
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
ами не лошо да провериш сервизната история в представителство,както мислиш едва ли е на реални километри,но изглежда запазена огледай за удари иначе двг е 16 клапана вероятно bkd
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Благодаря за мненията. Със сигурност ще се опитам да проверя сервизната история, ако има такава. А относно клапаните явно разликата е в двигателя, ако е 1.9 TDI е с 2 клапана на цилиндър = 8 клапана, ако е 2.0 TDI е с 4 клапана на цилиндър = 16 клапана. Поне аз така си го обяснявам. Ако греша моля да ме поправите.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Не е така, има и от двата вида 2.0 TDI.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
мен лично не ми хареса че е с ASR и цената ми се вижда висока. Ако е истинска колата от Германия е нормално да е тази цена.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Колега, за да не ревеш с крокодилски сълзи в последствие - намери някой с диагностика да отиде и да закачи колата. някой, който може да прочете и "живи" данни и да види дали дюзите, турбо и като цяло двигателя са наред. Да си купиш дизелов автомобил, без да го е гледал специалист е като да играеш руска рулетка с 5 патрона в барабан за 6.
Каквото и да си говорим тук във форума, няма как по картинка да се направи диагностика.
След това снимай големия талон с номера на рамата и провери в предтсавителство на VW дали при тях има сервизна история за този автомобил.
Ако всичко написано в обявата съвпада със състоянието на автомобила, показанията в компютъра, сервизната книжка и записите в представителството на VW - цената е добра.
Каквото и да си говорим тук във форума, няма как по картинка да се направи диагностика.
След това снимай големия талон с номера на рамата и провери в предтсавителство на VW дали при тях има сервизна история за този автомобил.
Ако всичко написано в обявата съвпада със състоянието на автомобила, показанията в компютъра, сервизната книжка и записите в представителството на VW - цената е добра.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Колата изглежда запазена, ама това е много относително, като ти давам гаранция, че е напудрена на макс. Бял салон се цапа много. И аз на моя Голф 6-ца, бях с бял салон Алкантара и го пазих много, ама от най-малкото остава петна.
Колата е измита и напудрена, пастирана, салонът е измит, но нормално, всеки гледа външния вид и ако има нещо там се хваща първо. То ние сме малко странни, ако изглежда добре - напудрена, ако пък не е, погледни тоя не я е поддържал, ебаси дарака и т.н.
Колегата ти е казал как стоят нещата и че е абсолютно задължително да я закачите на диагностика, аз дори бих я закарал в сервиз да я огледат цялостно или бих си викнал майстор с мен, макар някои неща да не могат да се хванат.
Предвид, че колата е от Германия, километрите вероятно са над 300, аз Голф 6-ци като гледах Дизели 2010-2011, бяха на по 200+, че някои и 300 стигаха, така че сам си прави изводите. Естествено намират се и доста коли на малко км. в Германия, които са на реални такива, но там цените са съвсем други и надали някой джамбаз ще рискува да вкара такава, като плати голяма цена там и после тук няма да може да я продаде. Защото той има разходи и по вкарване, а и печалба трябва да изкара от колата.
Тук масово се гледа цената. Масово отварят обявите и гледат първите на най-ниски цени и до последната страница с високите цени не стигат, дори и да са в по-добро състояние и на доста по-малко км. Така е в БГ, затова и ни вкарват такива дараци.
Във VW по телефона няма да ти дадат информация за колата. С талона и собственика на колата трябва да отидете до VW и чак тогава ще ви дадат сервизната история.
Грешките, които ги има на таблото, наистина може да са от акумулатора. Аз като сменях моя на 6-цата, също ми изкара няколко грешки, но те си се чистят сами. Не ти трябва да ходиш на диагностика да ти ги чистят. Така, че виж как стоят нещата тука. Ако след известно време каране, не изчезнат или при ново палене, значи може и да има проблем.
За налягането на гумите, има и бутон, който е в жабката, който нулира данните, ако са сменяли гумите.
Колата е измита и напудрена, пастирана, салонът е измит, но нормално, всеки гледа външния вид и ако има нещо там се хваща първо. То ние сме малко странни, ако изглежда добре - напудрена, ако пък не е, погледни тоя не я е поддържал, ебаси дарака и т.н.
Колегата ти е казал как стоят нещата и че е абсолютно задължително да я закачите на диагностика, аз дори бих я закарал в сервиз да я огледат цялостно или бих си викнал майстор с мен, макар някои неща да не могат да се хванат.
Предвид, че колата е от Германия, километрите вероятно са над 300, аз Голф 6-ци като гледах Дизели 2010-2011, бяха на по 200+, че някои и 300 стигаха, така че сам си прави изводите. Естествено намират се и доста коли на малко км. в Германия, които са на реални такива, но там цените са съвсем други и надали някой джамбаз ще рискува да вкара такава, като плати голяма цена там и после тук няма да може да я продаде. Защото той има разходи и по вкарване, а и печалба трябва да изкара от колата.
Тук масово се гледа цената. Масово отварят обявите и гледат първите на най-ниски цени и до последната страница с високите цени не стигат, дори и да са в по-добро състояние и на доста по-малко км. Така е в БГ, затова и ни вкарват такива дараци.
Във VW по телефона няма да ти дадат информация за колата. С талона и собственика на колата трябва да отидете до VW и чак тогава ще ви дадат сервизната история.
Грешките, които ги има на таблото, наистина може да са от акумулатора. Аз като сменях моя на 6-цата, също ми изкара няколко грешки, но те си се чистят сами. Не ти трябва да ходиш на диагностика да ти ги чистят. Така, че виж как стоят нещата тука. Ако след известно време каране, не изчезнат или при ново палене, значи може и да има проблем.
За налягането на гумите, има и бутон, който е в жабката, който нулира данните, ако са сменяли гумите.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Ако всичко по колата е наред, никакви ламБи не трябва да светят по таблото.
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 5, 2.0 TDI, 2005г. мнение
Ако са сменяли акумулатора е нормално да има грешки, но те сами трябва да изчезнат.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта