Passat B8 - обща информация
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Вече врътнах 12 500 км. и за втори път камък ми прави шупла на предното стъкло! Чудя се дали причината не е в това, че стъклото е с подгрев, който е като слюда по средата, а не със мрежа от проводници и поради тази причина предния контактен слой е по тънък?!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
KGL написа:... а втори път камък ми прави шупла на предното стъкло! Чудя се дали причината не е в това, че стъклото е с подгрев, който е като слюда по средата, а не със мрежа от проводници и поради тази причина предния контактен слой е по тънък?!
И при B6 B7 предните челни стъкла май са слабо място, без да зависи дали има подгрев или няма... Не знам при другите марки автомобили как е, но това ми е втори B7 и при него имам такива шупли или пукнатини от камъчета. Не знам те покриват ли се от каското? И в кой сервиз е най-добре да се подменят тези стъкла особено ако има камера за спомагателните системи, която доколкото знам трябва доста точно да се центрова на определени ъгли...
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Дали са здрави не знам, но са изключително скъпи, ако се сменят при дилъра.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ivo_ написа:Дали са здрави не знам, но са изключително скъпи, ако се сменят при дилъра.
В официален сервиз около 800лв с оригинално стъкло, в друг със стъкло същото като оригиналното, само че без лого на VW - около 500 мисля
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз имах пукнатина от порядъка на 10тина см от каското ми казаха да отида при кобра да ми го сменят и после да се върна в офиса им с бележката от кобра, и ще ми възстановят сумата. За тези шупли обаче не знам дали се покриват.
Гледам на доста места има реклами за премахване на тези шупли, никой ли не е пробвал?
Гледам на доста места има реклами за премахване на тези шупли, никой ли не е пробвал?
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Моята е лизингова с пълно каско. Смело и безотговорно им я карам и те си сменят всичко! Но сега мисля едно фолио да му лепна отгоре, като сменя това стъкло!
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте. От около месец съм щастлив собственик на двугодишен B8 Limousine Highline. Колата е страхотна, впечатлен съм от почти всичко - най-вече от вниманието към детайла, с което е направено всичко. И като казахме детайли - направи ми впечатление, че на камерата за заден ход се вижда част от купето на колата, под формата на черна сянка в долния край на екрана. Предполагам камерата просто хваща и малка част от ръба на дупката на емблемата. Особено видно е ако се смени изгледа на "излизане на път при напречно паркиране". И при вас ли го има този ефект?
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar написа:Здравейте. От около месец съм щастлив собственик на двугодишен B8 Limousine Highline. Колата е страхотна, впечатлен съм от почти всичко - най-вече от вниманието към детайла, с което е направено всичко. И като казахме детайли - направи ми впечатление, че на камерата за заден ход се вижда част от купето на колата, под формата на черна сянка в долния край на екрана. Предполагам камерата просто хваща и малка част от ръба на дупката на емблемата. Особено видно е ако се смени изгледа на "излизане на път при напречно паркиране". И при вас ли го има този ефект?
И при мен се вижда, мисля че по-скоро е задната броня на колата. Колкото до самата кола: от няколко дни съм щастлив собственик на B8 комби втора ръка от Германия и мисля скоро да споделя първите си впечатления (за сега само положителни )
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте на всички! От близо 2 седмици съм щастлив собственик на Passat B8 Variant Highline 2.0 TDI DSG6 (втора ръка от Германия) и реших да споделя първите си впечатления. Като начало последните няколко години карах Audi А6 2.7 TDI quattro 2007г. и имах известни притеснения, относно фактът че ще мина от "премиум" сегмента към "народната кола", като се надявах разликата в годините да коменсира този факт. Оказах се прав, поне донякъде.
Първо някои дребни козметични неща, които направих още в началото: купих си капачки за болтовете на джантите, понеже изглеждаха ужасно според мен - черни болтове на тези приятни джанти:
Така че им взех сиви хромирани капачки за 8 лв. и в момента имат доста по-добър вид. Купих и "оригинални" гумени стелки, разбирай правени за модела, които паснаха доста добре (оригиналните мокетни стелки просто не създадени за експолатация в България ). Другото беше да ъпдейтна картата на навигацията, което става доста лесно и безплатно, за повече инфо тук.
Сега по същество: колата е highline и вътре изглежда доста добре:
Всичко е изработено добре, материалите са качествени, намам забележки. Без да искам да засегна някого, но лично според мен comfortline вътре изглежда малко евтино, макар и разликите да не са много големи (пиано лак тук-там). Aко вземем предвид обаче и салона - тапицираните седалки съвсем не ми пасват на екстериора и развалят хубавото впечатление от външния вид на колата. Дали си струва разликата в цената обаче е друг върпос (предполагам че за нов автомобил не е малка). Тъй като моята не е нова - комбинацията от кожа и алкантара ми се стори доста добър вариант.
Колата се движи добре, маневрена е, воланът се върти много лесно и се усеща като по-малка и лека кола. Ускорението е прилично 150 к.с., но нищо феноменално. Возията е малко по-твърда отолкото на староро Ауди, но мисля че е съвсем нормално: всяка по-нова кола на която съм се качвал вози все по-твърдо от старите(с изключение на въздушно окачване разбира се, но там цените са ...), което сигурно не проблем ако я караш в Германия, но при нас нещата стоят малко по-ралично. Въпреки че съм с DCC (адаптивното окачване) където има избор на режими - комфорт, нормален, спорт, еко и индивидуален - дори на комфорт Аудито си остава с по-меко возене. Разликата в твърдостта на возене между различните режими не е много голяма и трябва да покарате колата известно време, за да я усетите (в началото не правех особена разлика). Хубавото е, че при различните режими, освен настройките на окачване се променят и настойките на: смяна на скорости, волан, климатик, ACC (адаптивния круиз контрол). Най-интересен е ЕКО режимът, при който скоростната кутия минава на Е (освен D стандартен и S спорт), смяната на предавките става доста плавно и на по-ниски обороти и подаването на газ не е толкова рязко. Освен това, когато този режим е включен и карате да речем на трета скорост Е3, ако си махнете крака от педала на газта, колата автоматично изклюва от скорост, появява се E на дисплея и се движите по инерция (не знам до колко пести гориво, но е много яко ) и така до момента в който натиснете газ или спирачка (ако последно сте натиснали спирачката и си махнете крака от нея, не изключва от скорост). Тук е моментът да спомена, че в комбинация с DCC върви и прогресивно завиване, т.е. колкото повече въртите волана предавателното число на завиване се увеличава (не знам дали се изразих много правилно, но ми е трудно да го опиша по-ясно), което ще рече, че много по-малко въртите волана до пълно завъртане.
Keyless go. Друга екстра, която притежава колата е безконтакно отключване. Не съм го имал до сега, но е адски удобно: ключът стои в джоба ви, приближавате се до колата, хващате дръжката на вратата и тя се отключва, влизате, сядате, натискате старт бутона и тя пали. Когато спрете, изгасяте двигателя, излизате, затваряте вратата и натискате малък сензор от външната страна на дръжката на вратата (има го на всички врати) и колата се заключва - направо се родих, страшно улеснение! Багажникът при мен не се отваря електрически, което мислех че е излишно, защото на старата кола пак беше така и като натиснех копчето на дистанционното, багажникът се отключваше, амортисьорите го избуваха и се отваряше. Да, но пасатът е комби и вратата на багажникът е тежка, освен тове се отваря под различен ъгъл и номерът с дистанционното не става, така че това с електрическото отваряне би било плезно, особено ако мъкнете разни неща по цял ден като мен. Въпреки това, keyless go пак ми улеснява живота, защото примерно се приближавам до колата, нося нещо, ключът е в джоба ми, хващам вратата на багажника и я отварям директно, а след като я затворя колата си остава заключена.
Start-stop. Oще се мъча да свикна със start-stop системата, като цяло не съм против нея, твърди се че сваля разхода с 10-15% и ако наистина е така - добре. На моменти обаче може да е доста дразнеща: спирате за 1 сек да пропуснете пешеходец - колата изгасва, спирате да си отворите вратата на гаража - изгасва отново, спирте за да включите задна скорост - познахте: колата изгасва. В някои ситуаци това може дори да е опасно - например: чакате на ляв завой по средата на кръстовище със светофар и колата изгасва, трябва бързо да се изтеглите, а това запалване и чак после тръгване отнема ценни секунди. Системата може да се изключи от бутона, но след като запалите колата пак се активира (не съм сигурен, но мисля че не може да се изклщчи за постоянно). Освен това колата сама определя кога да изгаси двигателя и кога не - зависи колко е зареден акумулатора, т.е. ако често спирате и тръгвате, примерно в засръстване, по някое време двигателят вече не се гаси. Така че като цяло тази start-stop работа ми е малко противоречива, освен това не знам дали наистина има реална икономия от нея, а пък ми се струва че постоянното палене и гасене износва допълнително други компоненти от рода на стартер, свещи и т.н., което не ми се стува много добре.
Разходът ми за момента в градски условия е около 8,2 л. Мисля, че е прилично, особено предвид карането ми - къси дистанции с много светофари, тъкмо загрее колата и аз спирам, стоя някъде 1ч. после пак тръгвам и така цял ден. Това са данни от комютъра, още не съм го засичал на резервоар, както и тепърва ще разбера има ли разлика между EKO режима и другите. Когато я взех, средният разход за последните 4 хил км беше 7,1 (преполагам основно извънградско и все пак в Германия с немско гориво, по немски пътища).
Имам асистент за мъртвата зона, също доста плезна екстра - лампи вградени на двете външни огледала, когато има някой зад теб от ляво или от дясно, лампата на съответното огледало свети, а ако дадеш мигач в тази посока лампата примигва 3 пъти бързо. Друга екстра, която още не съм тествал напълно (само в града, но не се брои) е ACC- активният круиз контрол (в тази си версия работи от 30 до 160 км, има и до 210 мисля). Общо взето задаваш скорост и дистанция до предната кола и пасатът ускорява и намаля сам. Не знам дали ще му се доверя за нещо такова, ще ми трябва време да свикна, в града дори малко ме беше страх дали ще спре, но се справи. В тази връзка имам и Front Assist, което следи пътната обстановка, предупреждава те за опастност от сблъсък (случи ми се 1 път спряха рязко пред мен и колата почна да пищи, заедно с голяма червена сигнализация на екрана) и ако не се намесиш спира сама. Това не звучи лошо, само не знам на извънградско при изпреварване какво става, да не реши да спира, че не ми се мисли. Силно се надявам, че швабите са го решили този проблем. Колата разполага и със система за разпознаване на знаци - във всеки един момент на малкия дисплей при инструментите ти пише колко е ограничението на скоростта, на база на последния знак покрай който си минал. Ако се пусне навигацията на дисплея на централната конзола, освен ограничението на скоростта на втори ред излизат и знаци като "изпреварването забранено". Не е лоша екстра, но според мен не е кой знае какво и може да се пропусне.
Мултимедия. Колата е оборудвана с малката навигация Discover Media, преполагам че Pro ще е по-удобна заради големината, но и тази е доста добре. Всичко много добре подредено, направено е интуитивно, реагира много бързо, тъч скрийна работи без забележки, с две думи супер е. Ауидиото свири прилично (стандартното изпълнение с 8 тонколони), но не може да се сравнява със старото Ауди, където звукът беше доста по-плътен с повече бас. [Другата разлика за която се сещам с Аудито е шумоизолацията - не е лоша на пасата, но аудито беше просто супер безшумна вътре, двигателят например никога не с чуваше вътре при нормално каране, но за това ауди си ауди и цената му е такава.] За сметка на това има цял куп входове като 3,5mm жак, 2 sd-карти (едната се използва за навигацията), 2 usb входа, blutooth че дори и CD. Няколко пъти ми се случва да ми губи sd картата докато слушам музика и трябва да я вкарам и изкарам на ново, след което обаче песните почват от начало. Може да се дължи на sd картата, защото с навигацията не е имапо проблем (пробвал съм и в двата слота). Blutooth вграден в колата е другото нещо, което съм нямал до сега и е адски удобно: вдигаш и затваряш от волана, виждаш си целия указател със снимките на контактите, абе супер е. Единственото, което можеше да добавят е да сложат малко повече бутони за бързо избиране - можеш да нагласиш само 4 контакта които да излизат на големи бутони на дисплея на централната конзола.
Светлините са full-led най-ниският вариант, не завиват и нямат асистент за превключване (жалко, но няма пълно щастие), задните са led 2. Светлината е доста бяла и ми се струва силна, но не съм имал възможност за тест извън града.
Мисля, че това е всикчо от мен за сега, надявам се да съм бил полезен и да не съм ви досадил много с обясненията си. Ако имате мнения и коментари по темата, ще се радвам да ги споделите. Поздрави!
Първо някои дребни козметични неща, които направих още в началото: купих си капачки за болтовете на джантите, понеже изглеждаха ужасно според мен - черни болтове на тези приятни джанти:
Така че им взех сиви хромирани капачки за 8 лв. и в момента имат доста по-добър вид. Купих и "оригинални" гумени стелки, разбирай правени за модела, които паснаха доста добре (оригиналните мокетни стелки просто не създадени за експолатация в България ). Другото беше да ъпдейтна картата на навигацията, което става доста лесно и безплатно, за повече инфо тук.
Сега по същество: колата е highline и вътре изглежда доста добре:
Всичко е изработено добре, материалите са качествени, намам забележки. Без да искам да засегна някого, но лично според мен comfortline вътре изглежда малко евтино, макар и разликите да не са много големи (пиано лак тук-там). Aко вземем предвид обаче и салона - тапицираните седалки съвсем не ми пасват на екстериора и развалят хубавото впечатление от външния вид на колата. Дали си струва разликата в цената обаче е друг върпос (предполагам че за нов автомобил не е малка). Тъй като моята не е нова - комбинацията от кожа и алкантара ми се стори доста добър вариант.
Колата се движи добре, маневрена е, воланът се върти много лесно и се усеща като по-малка и лека кола. Ускорението е прилично 150 к.с., но нищо феноменално. Возията е малко по-твърда отолкото на староро Ауди, но мисля че е съвсем нормално: всяка по-нова кола на която съм се качвал вози все по-твърдо от старите(с изключение на въздушно окачване разбира се, но там цените са ...), което сигурно не проблем ако я караш в Германия, но при нас нещата стоят малко по-ралично. Въпреки че съм с DCC (адаптивното окачване) където има избор на режими - комфорт, нормален, спорт, еко и индивидуален - дори на комфорт Аудито си остава с по-меко возене. Разликата в твърдостта на возене между различните режими не е много голяма и трябва да покарате колата известно време, за да я усетите (в началото не правех особена разлика). Хубавото е, че при различните режими, освен настройките на окачване се променят и настойките на: смяна на скорости, волан, климатик, ACC (адаптивния круиз контрол). Най-интересен е ЕКО режимът, при който скоростната кутия минава на Е (освен D стандартен и S спорт), смяната на предавките става доста плавно и на по-ниски обороти и подаването на газ не е толкова рязко. Освен това, когато този режим е включен и карате да речем на трета скорост Е3, ако си махнете крака от педала на газта, колата автоматично изклюва от скорост, появява се E на дисплея и се движите по инерция (не знам до колко пести гориво, но е много яко ) и така до момента в който натиснете газ или спирачка (ако последно сте натиснали спирачката и си махнете крака от нея, не изключва от скорост). Тук е моментът да спомена, че в комбинация с DCC върви и прогресивно завиване, т.е. колкото повече въртите волана предавателното число на завиване се увеличава (не знам дали се изразих много правилно, но ми е трудно да го опиша по-ясно), което ще рече, че много по-малко въртите волана до пълно завъртане.
Keyless go. Друга екстра, която притежава колата е безконтакно отключване. Не съм го имал до сега, но е адски удобно: ключът стои в джоба ви, приближавате се до колата, хващате дръжката на вратата и тя се отключва, влизате, сядате, натискате старт бутона и тя пали. Когато спрете, изгасяте двигателя, излизате, затваряте вратата и натискате малък сензор от външната страна на дръжката на вратата (има го на всички врати) и колата се заключва - направо се родих, страшно улеснение! Багажникът при мен не се отваря електрически, което мислех че е излишно, защото на старата кола пак беше така и като натиснех копчето на дистанционното, багажникът се отключваше, амортисьорите го избуваха и се отваряше. Да, но пасатът е комби и вратата на багажникът е тежка, освен тове се отваря под различен ъгъл и номерът с дистанционното не става, така че това с електрическото отваряне би било плезно, особено ако мъкнете разни неща по цял ден като мен. Въпреки това, keyless go пак ми улеснява живота, защото примерно се приближавам до колата, нося нещо, ключът е в джоба ми, хващам вратата на багажника и я отварям директно, а след като я затворя колата си остава заключена.
Start-stop. Oще се мъча да свикна със start-stop системата, като цяло не съм против нея, твърди се че сваля разхода с 10-15% и ако наистина е така - добре. На моменти обаче може да е доста дразнеща: спирате за 1 сек да пропуснете пешеходец - колата изгасва, спирате да си отворите вратата на гаража - изгасва отново, спирте за да включите задна скорост - познахте: колата изгасва. В някои ситуаци това може дори да е опасно - например: чакате на ляв завой по средата на кръстовище със светофар и колата изгасва, трябва бързо да се изтеглите, а това запалване и чак после тръгване отнема ценни секунди. Системата може да се изключи от бутона, но след като запалите колата пак се активира (не съм сигурен, но мисля че не може да се изклщчи за постоянно). Освен това колата сама определя кога да изгаси двигателя и кога не - зависи колко е зареден акумулатора, т.е. ако често спирате и тръгвате, примерно в засръстване, по някое време двигателят вече не се гаси. Така че като цяло тази start-stop работа ми е малко противоречива, освен това не знам дали наистина има реална икономия от нея, а пък ми се струва че постоянното палене и гасене износва допълнително други компоненти от рода на стартер, свещи и т.н., което не ми се стува много добре.
Разходът ми за момента в градски условия е около 8,2 л. Мисля, че е прилично, особено предвид карането ми - къси дистанции с много светофари, тъкмо загрее колата и аз спирам, стоя някъде 1ч. после пак тръгвам и така цял ден. Това са данни от комютъра, още не съм го засичал на резервоар, както и тепърва ще разбера има ли разлика между EKO режима и другите. Когато я взех, средният разход за последните 4 хил км беше 7,1 (преполагам основно извънградско и все пак в Германия с немско гориво, по немски пътища).
Имам асистент за мъртвата зона, също доста плезна екстра - лампи вградени на двете външни огледала, когато има някой зад теб от ляво или от дясно, лампата на съответното огледало свети, а ако дадеш мигач в тази посока лампата примигва 3 пъти бързо. Друга екстра, която още не съм тествал напълно (само в града, но не се брои) е ACC- активният круиз контрол (в тази си версия работи от 30 до 160 км, има и до 210 мисля). Общо взето задаваш скорост и дистанция до предната кола и пасатът ускорява и намаля сам. Не знам дали ще му се доверя за нещо такова, ще ми трябва време да свикна, в града дори малко ме беше страх дали ще спре, но се справи. В тази връзка имам и Front Assist, което следи пътната обстановка, предупреждава те за опастност от сблъсък (случи ми се 1 път спряха рязко пред мен и колата почна да пищи, заедно с голяма червена сигнализация на екрана) и ако не се намесиш спира сама. Това не звучи лошо, само не знам на извънградско при изпреварване какво става, да не реши да спира, че не ми се мисли. Силно се надявам, че швабите са го решили този проблем. Колата разполага и със система за разпознаване на знаци - във всеки един момент на малкия дисплей при инструментите ти пише колко е ограничението на скоростта, на база на последния знак покрай който си минал. Ако се пусне навигацията на дисплея на централната конзола, освен ограничението на скоростта на втори ред излизат и знаци като "изпреварването забранено". Не е лоша екстра, но според мен не е кой знае какво и може да се пропусне.
Мултимедия. Колата е оборудвана с малката навигация Discover Media, преполагам че Pro ще е по-удобна заради големината, но и тази е доста добре. Всичко много добре подредено, направено е интуитивно, реагира много бързо, тъч скрийна работи без забележки, с две думи супер е. Ауидиото свири прилично (стандартното изпълнение с 8 тонколони), но не може да се сравнява със старото Ауди, където звукът беше доста по-плътен с повече бас. [Другата разлика за която се сещам с Аудито е шумоизолацията - не е лоша на пасата, но аудито беше просто супер безшумна вътре, двигателят например никога не с чуваше вътре при нормално каране, но за това ауди си ауди и цената му е такава.] За сметка на това има цял куп входове като 3,5mm жак, 2 sd-карти (едната се използва за навигацията), 2 usb входа, blutooth че дори и CD. Няколко пъти ми се случва да ми губи sd картата докато слушам музика и трябва да я вкарам и изкарам на ново, след което обаче песните почват от начало. Може да се дължи на sd картата, защото с навигацията не е имапо проблем (пробвал съм и в двата слота). Blutooth вграден в колата е другото нещо, което съм нямал до сега и е адски удобно: вдигаш и затваряш от волана, виждаш си целия указател със снимките на контактите, абе супер е. Единственото, което можеше да добавят е да сложат малко повече бутони за бързо избиране - можеш да нагласиш само 4 контакта които да излизат на големи бутони на дисплея на централната конзола.
Светлините са full-led най-ниският вариант, не завиват и нямат асистент за превключване (жалко, но няма пълно щастие), задните са led 2. Светлината е доста бяла и ми се струва силна, но не съм имал възможност за тест извън града.
Мисля, че това е всикчо от мен за сега, надявам се да съм бил полезен и да не съм ви досадил много с обясненията си. Ако имате мнения и коментари по темата, ще се радвам да ги споделите. Поздрави!
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: RE: Re: Passat B8 - първи впечатления
Много хубав! Честито!
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: RE: Re: Passat B8 - първи впечатления
Ivo_ написа:Много хубав! Честито!
Благодаря!
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мерси, колега, за отговора относно камерата.
Иначе аз също съм с keyless влизане и си купих фарадиево калъфче, в което държа ключа. Оказва се, че коли се отварят изключително лесно с елементарен усилвател на сигнала за 20 долара от amazon. Не знам доколко този тип прониквания в колите са разпространени в България, но не ми се рискува.
Иначе и аз съм с matrix led фарове, моите са и завиващи, и честно казано ме дразнят. Автоматичната им настройка е прекалено консервативна - фаровете са прекалено ниски - и тъй като се самонивелират, няма как да се донастроят. Може би в комбинация с адаптивни дълги светлини са супер, но моята няма тази екстра и по мое мнение фаровете, макар и прекрасни като сила и светлина, светят ниско.
Иначе ето и 1-2 снимки на моя Пасат.
Иначе аз също съм с keyless влизане и си купих фарадиево калъфче, в което държа ключа. Оказва се, че коли се отварят изключително лесно с елементарен усилвател на сигнала за 20 долара от amazon. Не знам доколко този тип прониквания в колите са разпространени в България, но не ми се рискува.
Иначе и аз съм с matrix led фарове, моите са и завиващи, и честно казано ме дразнят. Автоматичната им настройка е прекалено консервативна - фаровете са прекалено ниски - и тъй като се самонивелират, няма как да се донастроят. Може би в комбинация с адаптивни дълги светлини са супер, но моята няма тази екстра и по мое мнение фаровете, макар и прекрасни като сила и светлина, светят ниско.
Иначе ето и 1-2 снимки на моя Пасат.
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ако не натискаш педала на спирачката до край на светофар или кръстовище, няма да ти гасне!
- vincenzo85
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 23:16
- Автомобил: Passat Variant B8
- Двигател: 2_0 TDI [150HP] 2015 г
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar написа:Мерси, колега, за отговора относно камерата.
Иначе аз също съм с keyless влизане и си купих фарадиево калъфче, в което държа ключа. Оказва се, че коли се отварят изключително лесно с елементарен усилвател на сигнала за 20 долара от amazon. Не знам доколко този тип прониквания в колите са разпространени в България, но не ми се рискува.
Иначе и аз съм с matrix led фарове, моите са и завиващи, и честно казано ме дразнят. Автоматичната им настройка е прекалено консервативна - фаровете са прекалено ниски - и тъй като се самонивелират, няма как да се донастроят. Може би в комбинация с адаптивни дълги светлини са супер, но моята няма тази екстра и по мое мнение фаровете, макар и прекрасни като сила и светлина, светят ниско.
Иначе ето и 1-2 снимки на моя Пасат.
От къде е закупено калъфчето и на каква цена? Това означава ли, че трябва всеки път да се вади ключа от калъфа за да може да се използва?
KGL написа:Ако не натискаш педала на спирачката до край на светофар или кръстовище, няма да ти гасне!
Забелязах го този момент, но ми е малко трудно да го улуча. Ако се спре плавно и на сравнително равно място става, но ако е малко по-рязко спиранто не се поучава.
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
19300км - блокира хедъп дисплея. Ползвал съм го 10 пъти. Днес след инспекция в сервиза ми казаха, че ще сменят целия модул!
За сега, за близо година разхода в градско каране ми е 8,5/100!
За сега, за близо година разхода в градско каране ми е 8,5/100!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 174 госта