Здравейте, колеги.
Преди 3 години ми сложиха оригинален климатик на голфа.
Едната от частите майстора не я сложи и каза да не се притеснявам понеже инжектора щял да регулира оборотите на включен климатик. Както и да е, наистина до някъде сам си ги регулира - обаче не по начина по който трябва - губи обороти при включване на климатика и понякога гасне.
Ето я джаджата, която отговаряла за регулирането на оборотите:
Някой да знае къде аджаба да я закача, към кои вакууми и към кои кабели?
Прилагам и снимка на двигателя.
Благодаря.
Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Климатикът от какъв двигател е свален? От същия ли? Нямаш ли такива букси останали свободни след инсталацията му? Предполагам другия им край отива в ЕКУ-то. Ако не успееш да го направиш, можеш да пробваш като мен да вържеш последователно резистор към сигнала на потенциометъра на дроселовата клапа (ТПС) и да подлъжеш малко компира да вдигне оборотите. При мен сработи, ама аз съм с ел.карбуратор, а ти си с инжекция с друг модел управление, като последен вариант може да ти остане, в случай, че не стане с оригиналната инсталация.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Този модул е от RP с климатик. Предполагам, че се монтира на моното, затова при теб не намираш къде да го сложиш.
Компютърът на PB сам вдига оборотите при включване на компресора на климатика, но трябва да прокараш кабел до краче 16.
Компютърът на PB сам вдига оборотите при включване на компресора на климатика, но трябва да прокараш кабел до краче 16.
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
stefan4o написа:Климатикът от какъв двигател е свален? От същия ли?
Не знам дали от същия двигател, но си пасна без никакви преправянки.
anrus написа:но трябва да прокараш кабел до краче 16.
А може ли малко повече инфо - поне да проверя дали вече не е направено.
Демек да отварям самия компютър и да пускам кабелче или ?!?!?!?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Компа не се отваря. Просто прекарваш допълнителен кабел на този пин. Вземаш от някоя морга голямата букса с кабелите, после с пинцета си вадиш едно кабелче с кабелната му обувка и го слагаш в твоята инсталация по обратния ред.
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Единия край на кабела е на 16 крак, а другия край на същия кабел на къде отива?
Това не ми стана много ясно........
Това не ми стана много ясно........
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Другият край го връзваш към зеленият кабел, който е в снопа на климатика в двигателния отсек.
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
OK
Като за начало ще трябва да видя дали вече не е направено.
Като имам резултат ще пиша.
Благодаря.
P.S. Само за информация - за РВ мотор климатикът на вакууми ли е или не? Или накратко казано - този който е при мен дали е оригинален за този мотор?
Като за начало ще трябва да видя дали вече не е направено.
Като имам резултат ще пиша.
Благодаря.
P.S. Само за информация - за РВ мотор климатикът на вакууми ли е или не? Или накратко казано - този който е при мен дали е оригинален за този мотор?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
При Мк2 управлението на климатика става през вакуумчета - да. Ако си с такива - с оригинален си. Аз си оставих системата с жилата и събрах от две - едно, дето се казва. Пак работи и хлади
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
пичове може ли малко помощ ! реставрирам една мк2 с климатик , смених компресора дехидратора радиатора направих си нови тръби с нови портове за зареждане с новия газ но ел инсталацията ме спъва , търсих но не намерих за моя мотор . На инсталацията ми която купих има букса за компресора с зелен и кафяв кабел и една букса с зелен кабел която не знам къде да я сложа, и нямам идея кой кабели се връзват в датчика на една от тръбите на коя инсталация са дали на тази за фарове и тн. или тези дето са към компютъра ако някой има идея ще съм благодарен
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
Компресорът ти е с два пина + и - , за да тръгне на кафяв кабел се подава минус, на другия пин +.
Инсталацията може и сам да си я направиш. Аз ползвах много малка част от оригиналната. С помощта на колегата anrus се справих и се радвам вече втора година на това да ти е хладно в колата през жегите.
На практика имаш оперативна верига, в която играят копче за он/офф (при оригиналното е плъзгача на панелчето за парното)=>датчик ниско налягане=>термостат (или датчик, който прекъсва веригата, когато вътрешното тяло се обледи), която верига ако е затворена дефакто се подава напрежение към перките на първа степен и напрежение към буксата на компресора. Оттам насетне следват другите събития - налягане над определена стойност и включване на перките на втора степен. Принципно ти ги нахвърлих нещата, мога да опитам да изровя и моята схема, ама няма да ти е полезна, понеже оригиналната е малко по-различна откъм изпълнение, но не и като принцип.
Инсталацията може и сам да си я направиш. Аз ползвах много малка част от оригиналната. С помощта на колегата anrus се справих и се радвам вече втора година на това да ти е хладно в колата през жегите.
На практика имаш оперативна верига, в която играят копче за он/офф (при оригиналното е плъзгача на панелчето за парното)=>датчик ниско налягане=>термостат (или датчик, който прекъсва веригата, когато вътрешното тяло се обледи), която верига ако е затворена дефакто се подава напрежение към перките на първа степен и напрежение към буксата на компресора. Оттам насетне следват другите събития - налягане над определена стойност и включване на перките на втора степен. Принципно ти ги нахвърлих нещата, мога да опитам да изровя и моята схема, ама няма да ти е полезна, понеже оригиналната е малко по-различна откъм изпълнение, но не и като принцип.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
при мен когато дам плъзгача на най ляво нито перка нито компресор тръгна , датчика за налягане ми е от пасат с климатроник и няма инсталация за него понеже колата е разпродадена на части при което аз я купих и реставрирам вече 3г и сега стигам до климатика напълнен е и нещо не се случи при теста схемата ще ми е от полза
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 1.8 112к.с - част от климатика - къде да се закачи???
оправих положение пичове но за съжаление никой не помогна, наложи се да купя няколко инсталации от пасат и да разгадавам кое за къде и защо ако някой му се наложи да си оправя кабелите по климатика да ми пише на лично че колегите са много потайни :(
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jorogrp, speedvw, Ивайло Димов и 234 госта