Здравейте на всички измина се известно време от последната ми тема и дойде време за ново и така след доста търсене и оглед на различни голф 2-ки и 3-ки най-накрая наскоро се сдобих с една голф 3-ка 1.6 АБУ Europe и след има няма 2-3 дни вече почнах да пооправям нещата по него.Купих друг вакуум за централното + букса за него,оправих неработещия километраж (ако може да се нарече ремонт де ) днеска се сдобих и с оригинален триъгълник за него + 2 опушени мигачи Hella ,че тия оранжевите хич не ловят окото и не на последно място освежих задния спойлер и всички брони и пластмаси отновно да са черни,че доста бяха побеляли.
Само снимки дето немога да кача от форума трябва от друго сайт малко по късно понеже ми дава,че немога повече от 2мб размер да качвам ( крайно време е форума да вземе да промени малко тоя размер все пак сме 2017 година тел не снимат с 2мб размер на снимката )
Golf Mk3 Европееца
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf Mk3 Европееца
Със здраве да си го караш и безаварийно
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Със здраве да си го караш!Първата ми кола беше Голф 3 ABU !Много икономична,но видеше ли баир започваше да загрява!Перка всичко си работеше!Предишния собственик беше махнал тези декоративните тип халогенки явно за да охлажда ,А аз ги върнах обратно и почна да вдига температурата!Иначе е много прост двигател!Ангренажа е един ремък и водна помпа!Абе супер е колицата!Успех
Re: Golf Mk3 Европееца
Количката е на газ доста икономична е като сложа 20лв и забравям къде е безиностанцията :). Относно перката съм забелязам мине ли 70 и няколко градуса я пуска можеби на толкова е настроена да се пуска понеже ако найстина загряваше трябва да минава 90 градуса мисля.
Най важното,че единствената ръжда буквално в целия голф е тази над задния калник,отдолу праговете са супер здрави няма грам ръжда.Вътре е с махагон лепена.Собственика вика,че май така си е излязла.Има 4 ел стъкла и ел. Люк (който ест. Не работи ама ще го преслушам и него скоро време ).
1 въпрос към вас понеже съм голям мераклия на лъскавите джанти .Тези ако се свалят до гол алуминий с песъкоструйка дали ще може после да се полират да лъщят?:)
Най важното,че единствената ръжда буквално в целия голф е тази над задния калник,отдолу праговете са супер здрави няма грам ръжда.Вътре е с махагон лепена.Собственика вика,че май така си е излязла.Има 4 ел стъкла и ел. Люк (който ест. Не работи ама ще го преслушам и него скоро време ).
1 въпрос към вас понеже съм голям мераклия на лъскавите джанти .Тези ако се свалят до гол алуминий с песъкоструйка дали ще може после да се полират да лъщят?:)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf Mk3 Европееца
Няма как да ги полираш целите да лъщят. По скоро на майстор, пясъкоструй, китосване и прахово боядисване. В направи си сам раздела има тема за полиране на джанти, там може да почерпиш опит от майсторите
Re: Golf Mk3 Европееца
Само като видях 1вия пост някви луди как въртят джанта на кола с газ докато един полира ми стана лошо и се отказах да чета по натам
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf Mk3 Европееца
Прочети, интересно е
Re: Golf Mk3 Европееца
И така от изчетеното до тук успях да разбера,че се сваля боя С боди 700 или новото http://www.perocar.com/body-paint-remover-600-0.5l което уж е в резултат на спряното боди 700 после следвало минаване с доста шкурки от 200 до 2500 водна .Аз лично имам доста шкурки но повечето ми са доста по финни и от 2500 имам една зелена дето е за полировка на стъкла но тя е гладка като стъкло .Ама от тиа от 70 до 200 и т.н. нямам май имах червена 300 и нещо и после с водна 2000 ще стане ли директно да се изтъркат? И след това https://shop.valerii.com/Spreyove-i-dru ... duct=33893 въпросната ми паста ми трябва и с бормашина с приставки да търкам само,че никъде не видях как точно става с вода ли се търка или ? Някой по запознат ,че в темата никой не пише от седмици на въпроса ми
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Като начало си оправи ръждата, хубаво огледай дъното и подкалниците. Сащо така отпушвай редовно дренажите на шибедаха, за да не ти се пълни колата с вода. И много безаварийни километри
Re: Golf Mk3 Европееца
Това за дренажите ми е тъмна индия :D то той не работи по никакъв начин идей си нямам защо и къде трябва да се търси проблем.За калника зел съм мерки с едра и водна шкурка ще пошкуря малко после с преобразувател и я карам на познат бояджия да пръсне грунд и боя само в частта дето ще изшкуря и е бомба калника
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Колега това голфче е по добрия вариант от черното Поло!Ако само това му е ръждичката екстра!Моят АБУ държеше точно 90 градуса,но видеше ли баир качваше 100 може и нещо перката да е включвала късно!Но съм чел че тоя двигател има склонност към прегряване така че си следи стрелката!Иначе джантите наистина държат цена!Ако не е тайна колко парички го взе!
Re: Golf Mk3 Европееца
Ми те си беха на голфа като го купиx :D иначе,че е по добър вариант е ясно извадих късмет,че се натъкнах на него и да това му е ръждата гледахме го на канал отдолу няма грам ръжда здраво е като чук (добре ,че е италианско иначе тежко ми :D ако беше австрийска 3ка ).Е единствената друга ръжда не гнило която видях е под акумулатора,но дотам и е още в начален стадий та ще предприема мерки.
За градусите досега дори и по байри над 70 и малко стрелката не сам я виждал ,но гледах в ибей термостати на 71 и 74 градуса .Също когато моя мине 70 и няколко градуса си пуска перката да не му дава повече да загрее.Отделно,че няма нож и халогени тази отдолу та е по отворена да се поохлажда.
За градусите досега дори и по байри над 70 и малко стрелката не сам я виждал ,но гледах в ибей термостати на 71 и 74 градуса .Също когато моя мине 70 и няколко градуса си пуска перката да не му дава повече да загрее.Отделно,че няма нож и халогени тази отдолу та е по отворена да се поохлажда.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf Mk3 Европееца
Няма термо шалтер който да пуска перките на 70 градуса. Просто уреда на таблото не отчита правилно. Мое би той е прецакан, може и датчика за таблото да е, но можеш и така да си караш. Просто ако вземе да стига към 80 значи колата прегрява, но по добре е да го оправиш това
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта