Golf Mk3 Европееца
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf Mk3 Европееца
Сверяване с точен термометър.
Re: Golf Mk3 Европееца
Имам у познат такъв дигитален дето като насочиш лазера мери само,че къде точно тряя да го насоча?
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Ами мисля че трябва да я загрееш на отворено казанче и да насочиш в казанчето като включи перката!Нищо няма да и стане на моята съм го правил
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf Mk3 Европееца
Oбикновено 70 гр. държи като е без термостат.Или със заседнал такъв в отворено положение.В града вдига ли 90 гр?
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Моята вдигаше максимум 70 и като смених термостата закова на 90 и не мърда отдам
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf Mk3 Европееца
cekoman написа:..и да насочиш в казанчето като включи перката!
Няма да стане. По-добре да го насочи към някой маркуч точно до главата. От казанчето няма да отчита правилно, течността се движи и прави смущения на показанията на ИЧ термометъра.
mitice написа: забелязам мине ли 70 и няколко градуса я пуска можеби на толкова е настроена да се пуска понеже ако найстина загряваше трябва да минава 90 градуса мисля.
И при мен на пасата е така. Перката включва на 80 градуса по табло. Обаче като сверих с ИЧ термометър - 80 градуса по табло хубаво, но маркучът е на 95-96 градуса като включи перката.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
За мен решението е нов термостат за 12-15 лв ,поне аз така бих направил!И съм 99% сигурен че стрелката ще ти застане точно на средата и няма да мърда,независимо лете,зима,наклон,баир!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf Mk3 Европееца
cekoman написа:И съм 99% сигурен че стрелката ще ти застане точно на средата и няма да мърда,независимо лете,зима,наклон,баир!
Аз на моята сменях термостат.Няма разлика. Но таблата на Golf3 и Passat B3 са различни - на пасата е аналогово, на голфа има и цифрова част.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Е то или е термостат или датчик!При датчика в повечето случай стрелката не работи изобщо,поне така беше на брат ми и на братовчед ми на А4 ките!Ако е термостат колата вдига 70 може и 90 градуса предимно в градско и после пада ,особено като пускаш по инерция си пада на 30 Ина в началото!
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Моята като я купих вдигаше едвам 70 гр и то предимно градско,веднага смених термостата и от 4 години си кове средата и не мърда дори и при -20!Тая тема я превърнахме за термостатите Но ако купуваш термостат си вземи" wahler "!
Re: Golf Mk3 Европееца
И идея си нямам от термостати аз просто споделям какво се случва и,че след 10-20 мин каране ако пипна тръбите около казанчето за антифриза и си задържа малко ръката може да ме изгорят това ще рече,че си вдига до 90 градуса така ли ?
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf Mk3 Европееца
Ами то няма как да разбереш така колко вдига!Той кръга и при забил в отворено положение термостат пак ще си заграва!Много лесно ще разбереш дали е термостат!Качваш се тръгваш извън града ,пускаш по инерция и стрелката пада надолу-100% термостат!Но и с такъв трмостат не е проблем да си караш,просто зимата ще гори малко повече и парното ще ти е по слабо!Ти си преценяваш дали да го смениш,но не е нещо фатално!
Re: Golf Mk3 Европееца
Ще го сменя,но май ще остане на по заден план за момента.Впрочем въпросното обяснение се наблюдава и при мен. Стрелката заковава под 70 като я пускам някъде по инерция по някой байр в града.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта