След смяна на турбо
След смяна на турбо
Здравейте колеги,смених си средната част на турбото със нова(превантивно изчистих геометрията макар че нямаше нужда и не съм пипал актуатора),че старата пускаше стабилно масло и от двата края. Иначе не съм имал други проблеми със нея колата си вървеше доката не сложих новата,със нея колата стана доста по нервна но във ниските каточели никаква я няма. Направих няколко снимки на логовете че по лесно,та моля за някакво компетентно мнение
Re: След смяна на турбо
Здравей колега ! Може да се скъси малко актуатора , на предишната е бил добре , но след свалянето и се е разместил . Прекарай го на 72-75% .
Новото ти турбо е добре настроено , по принцип около 2000-2200 оборота трябва да имаш най-голямо налягане и следователно да започне да се отваря геометрията.
Плюс това ако я чувстваш хлабава в ниските , нека , имаш по-малък разход при леко каране , силата ще ти е във високите ;)
П.п. На пълна газ ли си правил лога ?
Новото ти турбо е добре настроено , по принцип около 2000-2200 оборота трябва да имаш най-голямо налягане и следователно да започне да се отваря геометрията.
Плюс това ако я чувстваш хлабава в ниските , нека , имаш по-малък разход при леко каране , силата ще ти е във високите ;)
П.п. На пълна газ ли си правил лога ?
Re: След смяна на турбо
Да на 3-та със пълна газ.Но аз не съм пипал актуатора в смисъл настройките само го демонтирах и монтирах и да със старото турбо във ниските беше по добре,но със новото пък във високите се усеща супер голям удар прави
Re: След смяна на турбо
Това ти казвам , че това е перфектната настройка , лека в ниските , ударна във високите . Плюс това е нормално след като сте сваляли турбото , да се е разместил актуатора . Може и така да караш , но перфектната настройка по книга е на 72-75% .
П.п. Сегашния ти показва макс 70% на 4400.
П.п. Сегашния ти показва макс 70% на 4400.
Re: След смяна на турбо
До колкото знам при 4000хил. Оборота трябва да показва 70-80%,но не ми е ясно точно при 4000 или след тях. И според теб има ли смисъл да я пипам ще има ли ефект ако я наглася
Re: След смяна на турбо
Ако си натиснал до долу след 4000 актуатора е отворил до дупка позволеното , а ти можеш да му позволиш да отваря още , но налягането е добре в тия обороти , така че сипвай нафта и напред ;) .
П.п. И логовете занапред си ги прави на 4-та , защото на 3-та по-лесно можеш да застопориш прекъсвач , което е вредно .
П.п. И логовете занапред си ги прави на 4-та , защото на 3-та по-лесно можеш да застопориш прекъсвач , което е вредно .
Последна промяна от Modeup на Съб 12 авг 2017 11:09, променено общо 1 път.
Re: След смяна на турбо
Като е добре защо е по мудна във ниските от предишното турбо
П.п лог на 4 при 4000- май ще ми трябва магистрала :
П.п лог на 4 при 4000- май ще ми трябва магистрала :
Последна промяна от qskatavw на Съб 12 авг 2017 11:16, променено общо 1 път.
Re: След смяна на турбо
Старото ти турбо е пренадувало от ранните , затова и сега си с ново турбо ..Тъй като е имало голямо пренадуване в ниските , е имало по-голям бууст , но това е вредяло на лагера и т.н.
Тема ... http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %B8%D1%8F/
Тема ... http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %B8%D1%8F/
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: След смяна на турбо
Здрати колега qskatavw! :) Гледам и мойта търбина просълзила от към студения охлюв. На 10к километра изгаря окло 600-700 грама. ЕГР и той омаслен. Върви перфектно. Абе всичко е 6. Зимата сутрин вие лекичко като студена. Как аджеба да разбера дали е за смяна? Като сваля маркуча на турбото на къде да лашкам оста? Превантивно ли да го рециклирам или да го чакам да даде по сериозни симптоми?
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: След смяна на турбо
Габровец ти майтап ли си правиш карай си колата и не се занимавай с глупости.
Re: След смяна на турбо
Този разход не е фрапиращ,а маслото във студената част може да е от одушника. Така че трябва да изорираш всичко и да разбиреш от къде е точто маслото. Иначе аз също нямах проблем със вървежа,зокато несложих новото турбо.....всеедво карам нова кола
П.п. и това със лашкането на оста,трябвапда си доста наясно за да уставиш нещо,защо тя и новата турбина има аксиален луфт
П.п. и това със лашкането на оста,трябвапда си доста наясно за да уставиш нещо,защо тя и новата турбина има аксиален луфт
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: След смяна на турбо
Не си правя майтап, майстора ме напари че е тръгнало. И аз мисля да не реагирамведнага, ама ще сваля маркуча да видя има ли масло вътре. Ба ли маа му. Ще видим. Нито пуши колата студена. Абе всичко си ток, ама туй омасляване ме дразни. Как да разбера дали е от отдушника? Мотора ми е BKC.
Re: След смяна на турбо
Махаш тръбата преди турбото и ако е омаслена проверяваш ПЦВ клапана на отдушника .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта