След смяна на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 10:05


Здравейте колеги,смених си средната част на турбото със нова(превантивно изчистих геометрията макар че нямаше нужда и не съм пипал актуатора),че старата пускаше стабилно масло и от двата края. Иначе не съм имал други проблеми със нея колата си вървеше доката не сложих новата,със нея колата стана доста по нервна но във ниските каточели никаква я няма. Направих няколко снимки на логовете че по лесно,та моля за някакво компетентно мнение
Прикачени файлове
IMG_20170811_180510.jpg
Със старото турбо
IMG_20170811_180610.jpg
Със старото турбо 2
IMG_20170811_180630.jpg
Със новото
IMG_20170811_180712.jpg
Със новото 2




Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна на турбо

Мнениеот Modeup » Съб 12 авг 2017 10:31


Здравей колега ! Може да се скъси малко актуатора , на предишната е бил добре , но след свалянето и се е разместил . Прекарай го на 72-75% .
Новото ти турбо е добре настроено , по принцип около 2000-2200 оборота трябва да имаш най-голямо налягане и следователно да започне да се отваря геометрията.
Плюс това ако я чувстваш хлабава в ниските , нека , имаш по-малък разход при леко каране , силата ще ти е във високите ;)
П.п. На пълна газ ли си правил лога ?


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 10:44


Да на 3-та със пълна газ.Но аз не съм пипал актуатора в смисъл настройките само го демонтирах и монтирах и да със старото турбо във ниските беше по добре,но със новото пък във високите се усеща супер голям удар прави


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна на турбо

Мнениеот Modeup » Съб 12 авг 2017 10:48


Това ти казвам , че това е перфектната настройка , лека в ниските , ударна във високите . Плюс това е нормално след като сте сваляли турбото , да се е разместил актуатора . Може и така да караш , но перфектната настройка по книга е на 72-75% .
П.п. Сегашния ти показва макс 70% на 4400.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 10:58


До колкото знам при 4000хил. Оборота трябва да показва 70-80%,но не ми е ясно точно при 4000 или след тях. И според теб има ли смисъл да я пипам ще има ли ефект ако я наглася


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна на турбо

Мнениеот Modeup » Съб 12 авг 2017 11:03


Ако си натиснал до долу след 4000 актуатора е отворил до дупка позволеното , а ти можеш да му позволиш да отваря още , но налягането е добре в тия обороти , така че сипвай нафта и напред ;) .
П.п. И логовете занапред си ги прави на 4-та , защото на 3-та по-лесно можеш да застопориш прекъсвач , което е вредно .

Последна промяна от Modeup на Съб 12 авг 2017 11:09, променено общо 1 път.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 11:09


Като е добре защо е по мудна във ниските от предишното турбо
П.п лог на 4 при 4000- май ще ми трябва магистрала : :icon_lol

Последна промяна от qskatavw на Съб 12 авг 2017 11:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна на турбо

Мнениеот Modeup » Съб 12 авг 2017 11:15


Старото ти турбо е пренадувало от ранните , затова и сега си с ново турбо ..Тъй като е имало голямо пренадуване в ниските , е имало по-голям бууст , но това е вредяло на лагера и т.н.
Тема ... http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %B8%D1%8F/


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 12:13


Мерси много колега за добрата информация


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: След смяна на турбо

Мнениеот bkunev » Съб 12 авг 2017 17:18


Здрати колега qskatavw! :) Гледам и мойта търбина просълзила от към студения охлюв. На 10к километра изгаря окло 600-700 грама. ЕГР и той омаслен. Върви перфектно. Абе всичко е 6. Зимата сутрин вие лекичко като студена. Как аджеба да разбера дали е за смяна? Като сваля маркуча на турбото на къде да лашкам оста? Превантивно ли да го рециклирам или да го чакам да даде по сериозни симптоми?


mrsch66
Мнения: 289
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: След смяна на турбо

Мнениеот mrsch66 » Съб 12 авг 2017 17:31


Габровец ти майтап ли си правиш карай си колата и не се занимавай с глупости.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: След смяна на турбо

Мнениеот qskatavw » Съб 12 авг 2017 17:38


Този разход не е фрапиращ,а маслото във студената част може да е от одушника. Така че трябва да изорираш всичко и да разбиреш от къде е точто маслото. Иначе аз също нямах проблем със вървежа,зокато несложих новото турбо.....всеедво карам нова кола
П.п. и това със лашкането на оста,трябвапда си доста наясно за да уставиш нещо,защо тя и новата турбина има аксиален луфт


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: След смяна на турбо

Мнениеот bkunev » Съб 12 авг 2017 17:48


Не си правя майтап, майстора ме напари че е тръгнало. И аз мисля да не реагирамведнага, ама ще сваля маркуча да видя има ли масло вътре. Ба ли маа му. Ще видим. Нито пуши колата студена. Абе всичко си ток, ама туй омасляване ме дразни. Как да разбера дали е от отдушника? Мотора ми е BKC.


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: След смяна на турбо

Мнениеот Modeup » Съб 12 авг 2017 23:03


Махаш тръбата преди турбото и ако е омаслена проверяваш ПЦВ клапана на отдушника .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19554
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на турбо

Мнениеот radotom » Нед 13 авг 2017 0:09





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта