Бихте ли споделили мнения и наблюдения след пълен основен ремонт колко е нормално да гори масло...да пуши отзад и да мирише на масло.Като изкарам и мъркуча на картерната вентилация,също дими от там и мирише.
Минал съм 250 км след ремонта полека лека ,до 2500-2800 оборота най много ,и до 0.2-0.3 бара .
Колко време ще пуши или просто блока не е шлайфан добре и няма да има оправия.
Иначе като чета различни мнения във форума трябва да я разработвам доста километри..до 1000 км полека...след това малко по смело до 2-3000 км ,и в червеното чак след 5-6000 км.
Ако нещо греша казвайте.
Но най много се чудя за пушенето.
Пасат Б5 1998г. АФН Разход на масло след основен ремонт
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Пасат Б5 1998г. АФН Разход на масло след основен ремонт
Последна промяна от viktoris на Пон 11 сеп 2017 7:25, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Разход на масло след основен ремонт
А защо шлайфахте блока?
Нямаше ли да е по-рентабилно да намериш друг блок?
Нямаше ли да е по-рентабилно да намериш друг блок?
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Разход на масло след основен ремонт
Какъв двигател, и какъв точно ремонт му правиха? Цилиндрите шлайфаха ли?
Последна промяна от Strosner на Нед 10 сеп 2017 17:32, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Разход на масло след основен ремонт
Гледай всички маркучи около клапана на картерната вентилация да са здрави и да уплътняват добре на щуцерите!
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Разход на масло след основен ремонт
ТДИ АФН е двигатела.
Шлайфани са цилиндрите защото бяха много износени.Преди сменях само сегменти но не изкара много.
Сега сложих бутала от 2.0 тди и шлайфаха блока на 81 ...или там на по буталата.
Ами честно казано го правих заради номера на двигатела но пък сега ме убеждават че вече и в България се водел резервна част.
Аз веднъж слагах двигател втора употреба ма след 2 години каране го счупих миналия месец,та викам айде да си правя моя.
Шлайфани са цилиндрите защото бяха много износени.Преди сменях само сегменти но не изкара много.
Сега сложих бутала от 2.0 тди и шлайфаха блока на 81 ...или там на по буталата.
Ами честно казано го правих заради номера на двигатела но пък сега ме убеждават че вече и в България се водел резервна част.
Аз веднъж слагах двигател втора употреба ма след 2 години каране го счупих миналия месец,та викам айде да си правя моя.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Разход на масло след основен ремонт
Според мен ,ако до 1000км не легне всичко,си търси друг двигател.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Разход на масло след основен ремонт
А буталата които сложихте нови ли са комплект със сегментите или са стари.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разход на масло след основен ремонт
А сегментите? Старите ли ползва?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Разход на масло след основен ремонт
Стари бутала втора употреба с нови сегменти...лично аз съм сменял всичко с уж най качественото.На колбеншмит са сегментите и биелните и основните лагери.
Точно това се чудех има ли някакъв пробег дето да е нормално да уляга и да пуши...
И ми прави впечетление че сега темперетурата на маслото се качва до 110-115 и си стой там ..не изтива като преди въпреки че карам без апсолютно никакви натоварвания.Преди дори не стигаше толкова и при голям зор...а като карах нормално даже падаше на 80-90..
Когато слагах буталата ми се стори че влизат доста сито ...в сравнение с тея на другия двигател дето счупих...но като събрах всичко си се въртеше на болта на коляновия вал без някакви сериозни усилия ..но сито...ако по това може да се съди.
Точно това се чудех има ли някакъв пробег дето да е нормално да уляга и да пуши...
И ми прави впечетление че сега темперетурата на маслото се качва до 110-115 и си стой там ..не изтива като преди въпреки че карам без апсолютно никакви натоварвания.Преди дори не стигаше толкова и при голям зор...а като карах нормално даже падаше на 80-90..
Когато слагах буталата ми се стори че влизат доста сито ...в сравнение с тея на другия двигател дето счупих...но като събрах всичко си се въртеше на болта на коляновия вал без някакви сериозни усилия ..но сито...ако по това може да се съди.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 16 ное 2016 23:29
- Автомобил: WV golf 4 bmw 320d
- Двигател: APF
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Разход на масло след основен ремонт
Може да сте счупили сегмент при събирането.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разход на масло след основен ремонт
Оправи си заглавието по шаблона за раздела
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Разход на масло след основен ремонт
Дали не се касае за изпуснат допуск, при шлайфането? Дори и на само един цилиндър да е, ти стига! Дано не съм прав, но ако е така, ще се наложи да търсиш друг блок, и ако минеш без разстъргване, ще е най-добре! Другото което е, че щом са бутала от друг модел двигател, пак да се касае за разминаване в допуска, без непременно да е изпуснат, но няма как да се установи, без повторно разглобяване! Изобщо, си е луда работа, в днешно време, сред сервизите има такива страшни ментаци, че направо не ти е работа...дано не съм прав!
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Разход на масло след основен ремонт
С тия стегнати бутала имаш силно триене.
Маслото освен,че смазва,и охлажда.
Покарай така,пък ако има проблем ще проличи.
Маслото освен,че смазва,и охлажда.
Покарай така,пък ако има проблем ще проличи.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Пасат Б5 1998г. АФН Разход на масло след основен ремонт
Ми сегментите аз си ги слагах...не ги счупих докато ги слагах на буталата,след това ги слагах със специална скоба в блока и не се вижда какво става,освен последния,но уж внимавам много,разминах ги на 1/3 ,трите .
Иначе от сервиза дето ми шлайфаха блока ми ги бяха подредили кое бутало е за 1,2,3,4 цилиндър,но какво са шлайфали ще се разбере.
Иначе от сервиза дето ми шлайфаха блока ми ги бяха подредили кое бутало е за 1,2,3,4 цилиндър,но какво са шлайфали ще се разбере.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Разход на масло след основен ремонт
Zdravko Zankov написа:С тия стегнати бутала имаш силно триене.
Маслото освен,че смазва,и охлажда.
Покарай така,пък ако има проблем ще проличи.
Ако са стегнати, няма да му гори маслото, пък и човекът каза, че без особено усилие превъртали, което ме води на мисълта, че са хлабави. Да покара така, и да засече разхода на масло, и тогава да се решава!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, Пламен Тодоров и 164 госта