Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Честно казано не съм наблюдавал темп. на антифриза. Колкото до ЕГР - при мен е премахнат, но няма никаква разлика.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Колега така ги даваш тези стойностииии,но вече ги сханъх.
1.Колкото мл са малки,талкова повече гориво влиза.
@Ако не намеря изтокника на проблема, ще ги вдигна, но искам да разбера, защо точно между тези градуси, тя си решава, че ще вкарва по-малко гориво. Нещо и подава грешна информация @
2.Направи си синхронизацията на 0.По този начин синхрото няма да ти играе от 1,1 до 0,6 и показанията на дюзите ще се подубрът.
1.Колкото мл са малки,талкова повече гориво влиза.
@Ако не намеря изтокника на проблема, ще ги вдигна, но искам да разбера, защо точно между тези градуси, тя си решава, че ще вкарва по-малко гориво. Нещо и подава грешна информация @
2.Направи си синхронизацията на 0.По този начин синхрото няма да ти играе от 1,1 до 0,6 и показанията на дюзите ще се подубрът.
- Feralo
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 18 май 2011 14:49
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
1.Говорим за Injected quantity нали ?
Ако по-малкото милиграми означават повече впръскано гориво, то би следвало, когато се пусне климатроника или се подаде газ на място да падат още повече ? А при мен е обратното, вдигат се.
Точно когато е тресенето варират между 3.8-5.0. С леко подаване на газ или климатроник се вдигат на 5.0-5.5 и вибрации няма.
2. Относно синхронизацията, ако е зле няма ли и на загряла кола да се бъзика, тресе/пуши/харчи и т.н.?
А иначе за я сваля към 0.0 или леко отрицателна, трябва да врътна колелото, посока часовниковата стрелка нали ?
П.П. Ако някой колега с 1.9 помпа-дюза може да сподели негов лог на 01, 03 и 04 канал, просто за сравнение, ще съм страшно благодарен !!
Ако по-малкото милиграми означават повече впръскано гориво, то би следвало, когато се пусне климатроника или се подаде газ на място да падат още повече ? А при мен е обратното, вдигат се.
Точно когато е тресенето варират между 3.8-5.0. С леко подаване на газ или климатроник се вдигат на 5.0-5.5 и вибрации няма.
2. Относно синхронизацията, ако е зле няма ли и на загряла кола да се бъзика, тресе/пуши/харчи и т.н.?
А иначе за я сваля към 0.0 или леко отрицателна, трябва да врътна колелото, посока часовниковата стрелка нали ?
П.П. Ако някой колега с 1.9 помпа-дюза може да сподели негов лог на 01, 03 и 04 канал, просто за сравнение, ще съм страшно благодарен !!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
За предварение буташ зъбното колело към седалките, обратно на часовника. А за закъснение напред към фаровете, посока на часовника.
На всичките се вдигат милиграмите над 70°, просто така е направено.
На всичките се вдигат милиграмите над 70°, просто така е направено.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Колеги имам малко затруднения с моята А4 Б6 с авф мотор
Колата пали и върви без проблем, но забелязвам завишен разход на гориво по бордкомпютър - 8,5л. средно с каране като "бабичка" (разхода съвпада с реалния )
Това ме накара да се поразровя с ваг кома и забелязвам /15-ти канал на вага/ висок разход на л./ч. - 1,00/1,20 това на загрял мотор и без никакви консуматори.
Другото което ми прави впечатление е че милиграмите на празен ход при 90 градуса на мотора са 8,8/9,0мг. а при около 75 градуса дори и 10,00мг. /това пак загрял мотор и без консуматори/
Всичко това при синхронизация на вала +0,6
Говорих с няколко колеги от този и от други форуми и стана ясно че разхода на л./ч. е ориентир за правилна и фина настройка на мотора и че трябва ако всичко е наред тоя разход на час да е около 0,60л/ч
Пробвах малко "игра" с тая синхронизация на вала, стигах до стойности от -2,9 до + 3,2 но разхода на литри в час не мърда милиграмите също
Стойностите за корекция на дюзите на 13-ти канал са си нормални /-0,07/ /+0,10/ /+0,21/ /-0,17/ това са най-ниските показани при синхронизация на вала около +2,2 (като въртя шайбата се променят и стойностите на 13-ти канл)
Сигурен съм че тук имам доста знаещи и можещи момчета които знаят къде е ключа за бараката. Моля дайте съвети и насоки къде би могъл да е проблема с тази кола
Имам съсед който кара същата барака при него нещата са си нормални разхода на 15-ти канал си е 0,40л./ч. а милиграмите на празен ход са 4,5мг. разхода по борд е 6,1л. смесено
Всякакви предположения и насоки биха ми били от полза
Колата пали и върви без проблем, но забелязвам завишен разход на гориво по бордкомпютър - 8,5л. средно с каране като "бабичка" (разхода съвпада с реалния )
Това ме накара да се поразровя с ваг кома и забелязвам /15-ти канал на вага/ висок разход на л./ч. - 1,00/1,20 това на загрял мотор и без никакви консуматори.
Другото което ми прави впечатление е че милиграмите на празен ход при 90 градуса на мотора са 8,8/9,0мг. а при около 75 градуса дори и 10,00мг. /това пак загрял мотор и без консуматори/
Всичко това при синхронизация на вала +0,6
Говорих с няколко колеги от този и от други форуми и стана ясно че разхода на л./ч. е ориентир за правилна и фина настройка на мотора и че трябва ако всичко е наред тоя разход на час да е около 0,60л/ч
Пробвах малко "игра" с тая синхронизация на вала, стигах до стойности от -2,9 до + 3,2 но разхода на литри в час не мърда милиграмите също
Стойностите за корекция на дюзите на 13-ти канал са си нормални /-0,07/ /+0,10/ /+0,21/ /-0,17/ това са най-ниските показани при синхронизация на вала около +2,2 (като въртя шайбата се променят и стойностите на 13-ти канл)
Сигурен съм че тук имам доста знаещи и можещи момчета които знаят къде е ключа за бараката. Моля дайте съвети и насоки къде би могъл да е проблема с тази кола
Имам съсед който кара същата барака при него нещата са си нормални разхода на 15-ти канал си е 0,40л./ч. а милиграмите на празен ход са 4,5мг. разхода по борд е 6,1л. смесено
Всякакви предположения и насоки биха ми били от полза
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
ако вала е износен няма да може да смъкнете разхода
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Така изглежда вала. Според теб износен ли е? Много мислех по въпроса с износването и ако имаше нямаше ли да се отрази на 13 канал?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
трудно е да си каже ти може по добре да се ориентираш ето как изглежда нови и износен
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Щом работи хубаво няма как да е вала. Изтрий гърбиците леко с парцалче и се вижда дали е паднала циментацията... Плюс това ако падне циментацията много бързо свършва защото надолу е мек материала и пробива повдигач. Пръвърти и на другите гърбици да го огледаш.
Разхода на място ти се вдига моментално ако нещо товари ангренажа. Водна помпа, ролка, алтернатор, хидравлика и т.н.
Разхода на място ти се вдига моментално ако нещо товари ангренажа. Водна помпа, ролка, алтернатор, хидравлика и т.н.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Вала ти е перфектен поне на тези гърбици които си снимал.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Вчера се заиграх с центровката понеже ме дразни да ми показва 0.8-0.9л/ч без климатик.
Беше нагласена на +1.1 +0.6 и моментния при 90° беше 0.9л/ч
Сега съм я нагласил да показва 0.7л/ч с фарове но не е включвана да видя колко е в предварение. Колата почна да тегли повече в ниските и сякаш черния дим през аспуха намаля като я сгазя.
Преди да е загряла борда показва 0.6л/ч и вдигне ли 90° разхода става 0.7. Възможно ли е температурния датчик да я лъже?
Проблеми с паления и претрисания никога не съм имал. Дюзите никога не са пипани, колата работи като часовник.
Средния разход на гориво е между 4.8 и 5.2/100км, колата е Голф 4 АРЛ, чипнат без дебитомер.
Пречи ли и ако още я бутна в + да показва 0.5-0.6 с фарове?
Беше нагласена на +1.1 +0.6 и моментния при 90° беше 0.9л/ч
Сега съм я нагласил да показва 0.7л/ч с фарове но не е включвана да видя колко е в предварение. Колата почна да тегли повече в ниските и сякаш черния дим през аспуха намаля като я сгазя.
Преди да е загряла борда показва 0.6л/ч и вдигне ли 90° разхода става 0.7. Възможно ли е температурния датчик да я лъже?
Проблеми с паления и претрисания никога не съм имал. Дюзите никога не са пипани, колата работи като часовник.
Средния разход на гориво е между 4.8 и 5.2/100км, колата е Голф 4 АРЛ, чипнат без дебитомер.
Пречи ли и ако още я бутна в + да показва 0.5-0.6 с фарове?
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Синхронизацията в каква посока я пипа, като ти е паднал моментния на 0,7 л.ч. би трябвало със знак минус да е сега. Ако си стигнал минус 1,7 - 2 едва ли ще ти падне повече от 0,7 л.ч.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Със знак + е. Със знак + консумацията намаля. Колкото я буташ към 0 консумацията се увеличава, а със знак минус е още по-зле, отива над 1.0л/ч.
Разхлабват се трите болта на зъбното колело на разпределителния вал с ключ 13 и се хваща централния болт с ключ 18 и се бута назад към купето, много малко и се затягат трите болта и тогава се пали.
Назад като се бута отива синхронизацията със знак + и консумацията намаля.
Бута се много малко, ако не си го правил не препоръчвам да пипаш там.
Разхлабват се трите болта на зъбното колело на разпределителния вал с ключ 13 и се хваща централния болт с ключ 18 и се бута назад към купето, много малко и се затягат трите болта и тогава се пали.
Назад като се бута отива синхронизацията със знак + и консумацията намаля.
Бута се много малко, ако не си го правил не препоръчвам да пипаш там.
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Явно за всеки мотор е индивидуално, моята пък обратно, със знак минус падна малко, но вървежа се подобри доста особено в средните и високите обороти. На други коли пък на 0 е най-добре. При по-малко износени мотори и с оригинални дюзи ми прави впечатление, че е по-добре на 0, при износен вал или с различни от оригиналните дюзи правя корекция и има ефект. При теб явно и от модифицирания софтуер работи по-добре на +.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 66 госта