2.1 боксер

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
danispandev
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
Автомобил:
Двигател:

2.1 боксер

Мнениеот danispandev » Сря 13 сеп 2017 20:43


Колеги дайте мнение.Моят бус е с 2.1 112 коня боксер,дали да го сменявам с 1.9 ТДИ.Кажете какво да правя,кое е правилното решение.Поздрави!!!




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1134
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: 2.1 боксер

Мнениеот valsanik » Чет 14 сеп 2017 19:34


Има ли проблеми с мотора? Ако няма, защо да го сменяш сега. Смяната от бензин на дизел води до ходене в Технотест и КАТ.




danispandev
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: 2.1 боксер

Мнениеот danispandev » Чет 14 сеп 2017 20:12


danispandev написа:Колеги дайте мнение.Моят бус е с 2.1 112 коня боксер,дали да го сменявам с 1.9 ТДИ.Кажете какво да правя,кое е правилното решение.Поздрави!!!

Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk


Ми трабва да се сваля мотора за ревизиране. И и за това се чудех дали да го сменям или да си го направя него, или да сложа друг бензинов мотор, просто не знам кво да правя...пимагай те!




Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.1 боксер

Мнениеот me4ou » Чет 14 сеп 2017 22:08


Готови правилни решения според мен няма. Темата е дискутирана многократно. Единодушни сме, че боксерът е морално остарял, не особено ремонтопригоден и малко хора му разбират карантийте и челъмите. От друга страна пък е спомен за класиката и чара на немските машини от едно време. Моят е 2.1 боксер и смятам да си го карам, докато върви. Ако обаче ползваш буса за работа и разчиташ на него за неща по-важни и сериозни от това да излезеш на пикник, вероятно с дизел ще си по-спокоен. Освен това дизелите са ясни на всички и хич не е проблем да намериш както части така и акъл. С боксера обаче нещата са малко по-трудни.




Потребителски аватар
G_G
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.1 боксер

Мнениеот G_G » Пет 15 сеп 2017 8:08


Колега, ако все пак решиш да го ремонтираш имам чисто нови в кашон ризи бутала и сегменти комплект.
тел:0888-452-477




danispandev
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.1 боксер

Мнениеот danispandev » Пет 15 сеп 2017 21:00


Колеги май за сега ще си оправя боксера, мисля че трябва да спаси ме дъртия мотор




Salvatore
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.1 боксер

Мнениеот Salvatore » Пет 22 сеп 2017 9:31


Ревизирането на дизела не излиза по-евтино. И дизел да сложиш, пак ще трябва да се отваря, защото ще се е търкалял в някой кален двор Х години или пък приживе го е карал някой мангал с нафта "на далавера" ,масло от Кауфланд и т.н. и вътре може да се окаже пълен погром. Хубавото на дизела е, че все още има части, а ТДИ-то си е актуален отвсякъде. За технотеста има изискване мощността на новия мотор да не надвишава с 10% стария. Схемите с рушветите, "свой човек", "братовчед в КАТ" ги има, но вече са мнооого ограничени, с тенденция съвсем да изчезнат. Разходите като финанси за цялата процедура по пререгистрация са отделно перо-минимум 400-500 лева.
Цената на тези бусове на пазара оправдава до някъде такива интервенции, защото по чужбина са търсени. Миналата година ходих до морето с моя-четири пъти ме спираха разни чужденци, предимно скандинавци, да ме питат дали се продава. Та...има перспектива да си държиш буса и в оригинален вид, въпреки трудностите, които това неизбежно влече със себе си.





Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост