Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).
Кука, дай координати да ти дам качествен силиконов дунапрен, държи на масло и температура 150 градуса.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).
Здравейте колеги имам следните питания: Колата ми е Пасат б5 АФН пвц клапана ми е марка Валко сменен преди 5 месеца,Имам нерегламентиран харч на масло около 200 грама на 1000 км и за голяма част от него обвинявам клапана.свалях го изглежда наред като му запуша двата щуцера този към главата и този към картера и дръпна от третия към турбината менбраната работи усеща се ,че се свива,след това изтрих омасляването което беше в щуцера към турбината и запалих колата при махнат маркуч от щуцера който е към турбината.При подаване на газ и работа на ниски обороти от щуцера си пушише от картерните газове и в двата случая като не правише никакво омасляване вътре в щуцера.След това вкарах маркуча на мястото си и покарах колата около 5 км и отново свалих маркуча водещ от клапана към турбината и забелязах омасляване в основанието на щуцера при положение,че съм изтрил най идеално.Питането ми е дали клапана работи коректно,дали е нормално толкова бързо да се омасли този щуцер и може ли да сложа в основанието на щуцера силиконов дунапрен който да пропуска картерните газове към турбината и да спира течното масло да отива към турбото.
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).
Я да възродя и аз темата... Карам Голф 5 1,9 ТДИ ВКС мотор. Около студения ойлюф е омаслено и капе даже малко. Разхода на масло е 7-800 мл/11000км. С моя майстор майнахме маркучите на турбото и той установи, че турбото е "чук", сменяно е някога... Та въпроса ми какво ще стане ако изведа картерната вентилация навън? Дали ще мирише като работи на място(зима иде)? Надали ще има последствия за мотора и вървенето му..?!?!?
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).
Здравейте.Аз съм с бензин 1.6 BFS 102 коня.
Почти съм сигурен,че клапана не работи добре.Така изглежда
https://www.amazon.co.uk/BREATHER-ASSEM ... B017SZEWQW
Въпроса ми е как се сменя? Не намерих никакво видео в тубата.Мерси и лека вечер!
Почти съм сигурен,че клапана не работи добре.Така изглежда
https://www.amazon.co.uk/BREATHER-ASSEM ... B017SZEWQW
Въпроса ми е как се сменя? Не намерих никакво видео в тубата.Мерси и лека вечер!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация).
Бая вода изтече и бая автомобили ми минаха през ръцете откакто пуснах тази тема. Още няколко автомобила със харч на масло от ВАГ групата се оправиха със смяна на клапана (А4 Б5 1.9 ТДИ AFN, A4 1.9 TDI AVB и други). Със сигурност мога да добавя,че клапана влияе и на мекото гасене при помпа-дюза. Едната ми кола в момента е Б6 на над 400 000 км вече и няма разход на масло.
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Здравейте откъде мога да поръчам този PCV клапан ( Туарег 2.5 тди 2004)
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Привет, въпросната картерна вентилация възможно ли е от нея в ниските да пуши бяло-синкав дим и след това в високите да изчезва напълно?
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Повдигам малко стара тема но по-добре всичко да е на едно място.
От почти 7 години карам пасат б5 1.9 тди 116 к.с. помпа-дюза (ATJ двигател) и наскоро забелязах, че маркучето от капака на клапаните до маркуча за турбото е омаслен. Прочетох че със засмукване с уста може да се пробва дали работи въпросния клапан но все още не съм го пробвал това. Въпроса ми е ако е за смяна клапана трябва да сменя целия капак на клапаните или има начин да се смени само клапана?
От почти 7 години карам пасат б5 1.9 тди 116 к.с. помпа-дюза (ATJ двигател) и наскоро забелязах, че маркучето от капака на клапаните до маркуча за турбото е омаслен. Прочетох че със засмукване с уста може да се пробва дали работи въпросния клапан но все още не съм го пробвал това. Въпроса ми е ако е за смяна клапана трябва да сменя целия капак на клапаните или има начин да се смени само клапана?
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Може да се смени само мембраната.
Има клипчета за това,малко е пипкава работата но минаваш с едни -30лв. за мембрана а не 250-300за цял капак.Аз се засилих да я сменям ,разглобих клапана но се оказа здрава и не я смених,после залепих с силикон за гарнитури на рейнц или дирко н.з и стана пак както си беше
Мембраната ми стои ,ако някой му трябва ще я дам за 15лв На мен ми излезе около 30лв.
Има клипчета за това,малко е пипкава работата но минаваш с едни -30лв. за мембрана а не 250-300за цял капак.Аз се засилих да я сменям ,разглобих клапана но се оказа здрава и не я смених,после залепих с силикон за гарнитури на рейнц или дирко н.з и стана пак както си беше
Мембраната ми стои ,ако някой му трябва ще я дам за 15лв На мен ми излезе около 30лв.
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Тъкмо това се чудех после с какво се лепи. Тази твоята мембрана ще стане ли за моя капак знаеш ли?
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
Не пасва с оглед на следното:
OEM номера на пасващи Капак на клапаните (на цилиндровата глава): 038 103 469 M VW / 038 103 469 R VW /038 103 469 T VW / 038 103 469AD VW / 038 103 469AE VW / 038103469AH VW /038103469AJ VW / 038103469S
Артикула се пасва в следните двигатели:
1.9 TDi & 2.0 TDi – САМО с номера на капака на клапаните изброени по-горе !!!
Твоят капак би трябвало да отговаря на :
038103469AA
OEM номера на пасващи Капак на клапаните (на цилиндровата глава): 038 103 469 M VW / 038 103 469 R VW /038 103 469 T VW / 038 103 469AD VW / 038 103 469AE VW / 038103469AH VW /038103469AJ VW / 038103469S
Артикула се пасва в следните двигатели:
1.9 TDi & 2.0 TDi – САМО с номера на капака на клапаните изброени по-горе !!!
Твоят капак би трябвало да отговаря на :
038103469AA
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 16:20
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AEB
- Местоположение: varna
Re: Полезна информация относно PCV клапан(картерна вентилация). Или защо колата ми гори масло а двигателят е здрав...
За номера на капака на клапаните си прав 038103469AA е.
Сега имах време и викам да взема да пробвам клапана. Изкарах тръбичката която излиза от него и като засмуча въздух след една секунда клапана затваря та предполагам при мен е ок.
Сега имах време и викам да взема да пробвам клапана. Изкарах тръбичката която излиза от него и като засмуча въздух след една секунда клапана затваря та предполагам при мен е ок.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта