относно програмата ваг ком
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: относно програмата ваг ком
Влизаш в АБС модула и избираш MEAS.BLOCKS и търсш в каналите,но нз точнно кой канал беше.Поздрави
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
- Автомобил: YZF R1
- Двигател: 2007
Re: относно програмата ваг ком
Колеги, на кой канал може да се види (actual injected quantity)? Моля да бъда извинен, ако вече е упоменато...
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: относно програмата ваг ком
На първи
Re: относно програмата ваг ком
здравейте
моля знаещите да си кажат мнението за тази графика и стойности на снимките
моля знаещите да си кажат мнението за тази графика и стойности на снимките
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Здравейте
ето лога който свали с ВАГ КОМ. До 3123 оборота необходимия и измереният въздух са почти еднакви но след това се разминават сериаоно
Въпросът е да има смисъл да се търси нов дебитомер или по скоро в следствие от замърсяване и дали влияе на налягането на турбото което така и не мога за сега да установя дали е в норма ?!
Странното е че си върви колата някъде до 2000 оборота след това не набира добре скорост обаче
ето лога който свали с ВАГ КОМ. До 3123 оборота необходимия и измереният въздух са почти еднакви но след това се разминават сериаоно
Въпросът е да има смисъл да се търси нов дебитомер или по скоро в следствие от замърсяване и дали влияе на налягането на турбото което така и не мога за сега да установя дали е в норма ?!
Странното е че си върви колата някъде до 2000 оборота след това не набира добре скорост обаче
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Ето Лога-а след почистване на дебитомера със спрей за карбуратори:
Стойноста от дебитомера се вдига на 510мг колкото е във сервизен режим, при откачена букса.
Да отбележа че тези логове са на място, а не в движение. Двигателят е 1.9 ТДИ 90к. AGR
Втори въпрос: да не вземе да се окаже, че ако сменя дебитомера, и отчита по спецификация до 800 -1000 на високи обороти (над 2500) ще започне да ми харчи повече?
Сега компютъра получва стойност 300 - 500 и изпраща сътветното количество гориво, ако получи повече, би следвало повече гориво да изпрати и от там повече разход?!
Стойноста от дебитомера се вдига на 510мг колкото е във сервизен режим, при откачена букса.
Да отбележа че тези логове са на място, а не в движение. Двигателят е 1.9 ТДИ 90к. AGR
Втори въпрос: да не вземе да се окаже, че ако сменя дебитомера, и отчита по спецификация до 800 -1000 на високи обороти (над 2500) ще започне да ми харчи повече?
Сега компютъра получва стойност 300 - 500 и изпраща сътветното количество гориво, ако получи повече, би следвало повече гориво да изпрати и от там повече разход?!
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: относно програмата ваг ком
лога май трябва да е в движение :)
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Да, в момента няма как, но едва ли показанията на дебитомера ще се променят драстично, както и налягането турбото.
По скоро ще са още по ниски като стойност.
Имам и други въпрос - как се получава т.н. "искано" количество, особено ако автомобила е на място? Зададено е в програмата, или е резултат от следене на дриги параметри?
Ако приемем чисто хипотетично, (че ЕКУ-то следи някакви параметри и така реашава колко въздух му трябва и налягане в турбината) как и с каква скорост се променят при различно натоварване, не ли добре този тест да се прави и на място, а не докато се движи и натоварването е в всяка секунда различно, макар и по близко до експлотационните условия, все пак колата е направена да се движи а не да работи на място?
По скоро ще са още по ниски като стойност.
Имам и други въпрос - как се получава т.н. "искано" количество, особено ако автомобила е на място? Зададено е в програмата, или е резултат от следене на дриги параметри?
Ако приемем чисто хипотетично, (че ЕКУ-то следи някакви параметри и така реашава колко въздух му трябва и налягане в турбината) как и с каква скорост се променят при различно натоварване, не ли добре този тест да се прави и на място, а не докато се движи и натоварването е в всяка секунда различно, макар и по близко до експлотационните условия, все пак колата е направена да се движи а не да работи на място?
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: относно програмата ваг ком
Дебитомера на място като я изрежеш до край, ако ти дава единици под 800 е дал фира...
Логове се правят в движение...
Логове се правят в движение...
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Ясно, а как идват стойностите желано във програмата ?
Защото както писах по горе, до 2500 съвпадат със тези който дава дебиромера. Значи само на високи при голямо количество въздух дава грешни показания
Защото както писах по горе, до 2500 съвпадат със тези който дава дебиромера. Значи само на високи при голямо количество въздух дава грешни показания
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Ето и лог в движение от който се разбира че освен че дебитомера не отчита максимум всичко други е наред.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
Явно ще се сменя лошото е че оригинален е 300 лв
Благодаря на всички които се включиха, както и на онези, които не се включиха!
Благодаря на всички които се включиха, както и на онези, които не се включиха!
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: относно програмата ваг ком
Чакай бе, как 300... аз взех Bosch за 90-ка ALH който е същия като твоя за около 150 160лв. Дебитомера не ти достига исканите единици за това и колата не ти върви, понеже ти ограничава милиграмите, а от там и останалите неща.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: относно програмата ваг ком
В Ауто+ ми обявиха тази цена. Ще трябва да правя маркетингово проучване, но имам обосновани съмнения. Ако не е качествен или втора употреба, колко време ще дава вярни показания?
За него не дава грешка ако отчита грешно, а само ако изгори тотално. Подозирам че евтините заместители след кратко време жичката която се нагрява и служи за измерване ще се амортизира ли окисли ли заца или нещо подобно/.
Оригиналният е Пиербург но Нош звучи добре стига да не е менте. Благодаря все пак.
За него не дава грешка ако отчита грешно, а само ако изгори тотално. Подозирам че евтините заместители след кратко време жичката която се нагрява и служи за измерване ще се амортизира ли окисли ли заца или нещо подобно/.
Оригиналният е Пиербург но Нош звучи добре стига да не е менте. Благодаря все пак.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта