Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Какви са координатите на твоя човек?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
pavel_andreev написа:АКО ИМА ЖЕЛАЕЩИ ЩЕ ПРЕДОСТАВЯ КООРДИНАТИ НА МОЯТ ЛЕЧИТЕЛ !
deodriver написа:Какви са координатите на твоя човек?
И аз питам същото...и освен това - като време и цена?
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
В същност дейностите, които се извършиха на моят автомобил са четири:
- "Връщане" на част от софтуера на ecu (което е възможно) от преди 23R7
- Махане областите от този софтуер, които обслужват DPF-а и EGR клапана
- Физическо отстраняване на DPF-а
- Remap - на двигателя
Проверих на няколко места, за които имаше добри отзиви от приятели, познати и по форумите, но в крайна сметка избрах ПЕПИНО - тел. 08888900960. Човека, очевидно е много квалифициран в тази област. Модератор е във форума на Шкода. С негово съгласие публикувам координатите му (за това се забавих). По принцип само операцията по махането на филтъра като цена при Пепино (и на другите места) е 400 - 600 лв. в зависимост от особеностите на конкретния двигател. При мен, за трите дейности които направи получих огромна отстъпка, която ми е неудобно да коментирам. Физическото отстраняване на филтъра струваше 78 лева в М-Комплект в Дружба. След това този филтър го изкупиха за 110 лв. във фирма която изкупува такива филтри. Проверявах в Хеед Ауто - в Надежда (друго препоръчано ми място). Там цената за трите дейности, която ми предложиха е значително по-висока. Друго място с много, но противоречиви отзиви е сервиза Adler в Годеч. Там обаче, четох, че престанали да правят измервания и адаптация по конкретния автомобил, а слагали "готов" уж швейцарски софтуер - еднакъв за даден тип двигател.
Прпуснах да отговоря на въпроса как се развиват нещата във времето:
- Първоачално отивате за "измервания" - логове от ecu-то.
- След няколко дена вече оставяте колата за подмяна на софтуера - оставих е сутринта преди работа и си я взех ( в същност ми я докараха) към 7 часа вечерта.
- На следващият ден я оставих сутринта от 9:00 до 15:00 в М Комплект в Дружба за физическото отстраняване на филтъра.
- Пак в същият ден за 15 мин. пак в Дружба ходих при фирма, която изкупи вътрешностите на DPF-a.
- "Връщане" на част от софтуера на ecu (което е възможно) от преди 23R7
- Махане областите от този софтуер, които обслужват DPF-а и EGR клапана
- Физическо отстраняване на DPF-а
- Remap - на двигателя
Проверих на няколко места, за които имаше добри отзиви от приятели, познати и по форумите, но в крайна сметка избрах ПЕПИНО - тел. 08888900960. Човека, очевидно е много квалифициран в тази област. Модератор е във форума на Шкода. С негово съгласие публикувам координатите му (за това се забавих). По принцип само операцията по махането на филтъра като цена при Пепино (и на другите места) е 400 - 600 лв. в зависимост от особеностите на конкретния двигател. При мен, за трите дейности които направи получих огромна отстъпка, която ми е неудобно да коментирам. Физическото отстраняване на филтъра струваше 78 лева в М-Комплект в Дружба. След това този филтър го изкупиха за 110 лв. във фирма която изкупува такива филтри. Проверявах в Хеед Ауто - в Надежда (друго препоръчано ми място). Там цената за трите дейности, която ми предложиха е значително по-висока. Друго място с много, но противоречиви отзиви е сервиза Adler в Годеч. Там обаче, четох, че престанали да правят измервания и адаптация по конкретния автомобил, а слагали "готов" уж швейцарски софтуер - еднакъв за даден тип двигател.
Прпуснах да отговоря на въпроса как се развиват нещата във времето:
- Първоачално отивате за "измервания" - логове от ecu-то.
- След няколко дена вече оставяте колата за подмяна на софтуера - оставих е сутринта преди работа и си я взех ( в същност ми я докараха) към 7 часа вечерта.
- На следващият ден я оставих сутринта от 9:00 до 15:00 в М Комплект в Дружба за физическото отстраняване на филтъра.
- Пак в същият ден за 15 мин. пак в Дружба ходих при фирма, която изкупи вътрешностите на DPF-a.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Пепино го знам и аз от шкода форума,само суперлативи има за него и определено е най-добрия вариант.За Богомил мога да кажа,че чиповете са му добри,но операцията по 23R не знам как ще са нещата.Къде чете,че той слага готов файл?
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Хора спрете се да осъкатявате тези коли , после не можем да ги възстановим. Прочетете малко немски, австрийски или швейцарски форуми. Вижте хората как си решават проблемите.
Статистиката е, че повечето потребители подлъгали се да премахнат " Пакета ненужни неща от периферията на мотора", не след дълго разбират грешката си и тръгват по сервизите с различни проблемчета от типа " не загрява добре зимата, има вибрации откъм мотора , DSG кутията не е същата" и ред други оплаквания ( да не отегчавам читателя) Ествествено за решаването на много от тези проблеми изхода е само възстановка на оригиналния софтуер, което води след себе си и възстановка на премахнатите по-рано компоненти. Често това е момента в който, собственика остава това в ръцете на нищо неподозиращият нов собственик на вече осакатения автомобил.
ЕА189 и 23R7 и т.н. са заложен "таб" (за засегнатите модели) в оригиналната диагностична програма (Одис) Изпълнението му , променя адаптационните стойности на определени канали, иначе заключени и достъпни само ,чрез уникален за конкретното ECU код за достъп.
Програмата се изпълнява заедно с добавянето на компонент в филтърната кутия на автомобила( за някои модели )
При стартирането на програмата имаше " оплакване от клиенти за тресене около 2000 оборота и/или светещ чек за неработещ EGR.Всичко това е отстранено към момента.
Имаме много клиени преминали през акцията( тук е момента да споменем, че ако си спестите изпълнението на тази акция, орязвате възможностите за софтуерни ъпдейти, чрез системата на VW ) и нямат оплаквания.
Адаптацията се връща лесно в първоначален вид, без каквито и да е софтуерни намеси. (НЕ го предлагаме като услуга в сервиза!)
Всичко горе написано е лично мнение на базата на опита ми и разговори с клиенти, не ангажирам никого с мнението си и не го налагам! Не искам да споря. По скоро, ще се радвам , мнението ми да послужи на някого чудещ се кой е правилния път .
п.п Когато , след акцията започнете да наблюдавате чести регенерации , това значи, че сензор G450 е бил на път да се предаде (това е видимо от твърдението на колегата, че преди акцията се е регенерирал ДПФ-а 2-3 пъти месечно.)и след акцията, вече не покрива нормата за работа. Смяната му е между 150 - 200 лв и решава проблема . Същото нещо е и ако колата спре да върви прогресивно след акцията, обръща се внимание на сензор G70 .
п.п.2 Като обикновен човек, имащ достъп до системата на VW и работещ със същите диагностични инструменти като тях , мога да кажа, че само един наивен човек , може да си помисли, че при гаранционни обслужвания някой , ще сменя софтуера и то безплатно. Да не говорим, че в някакъв процент от случаите, модулите умират докато трае ъпдейта от нищо без ясна причина , просто така . След, което трябва нов модул . Какво ви казват от сервиза ? Може би "след зануляване на интервала ви умря двигателния модул " ? Това не е сериозно.
Дано, мнението ми е било полезно за някого !
Статистиката е, че повечето потребители подлъгали се да премахнат " Пакета ненужни неща от периферията на мотора", не след дълго разбират грешката си и тръгват по сервизите с различни проблемчета от типа " не загрява добре зимата, има вибрации откъм мотора , DSG кутията не е същата" и ред други оплаквания ( да не отегчавам читателя) Ествествено за решаването на много от тези проблеми изхода е само възстановка на оригиналния софтуер, което води след себе си и възстановка на премахнатите по-рано компоненти. Често това е момента в който, собственика остава това в ръцете на нищо неподозиращият нов собственик на вече осакатения автомобил.
ЕА189 и 23R7 и т.н. са заложен "таб" (за засегнатите модели) в оригиналната диагностична програма (Одис) Изпълнението му , променя адаптационните стойности на определени канали, иначе заключени и достъпни само ,чрез уникален за конкретното ECU код за достъп.
Програмата се изпълнява заедно с добавянето на компонент в филтърната кутия на автомобила( за някои модели )
При стартирането на програмата имаше " оплакване от клиенти за тресене около 2000 оборота и/или светещ чек за неработещ EGR.Всичко това е отстранено към момента.
Имаме много клиени преминали през акцията( тук е момента да споменем, че ако си спестите изпълнението на тази акция, орязвате възможностите за софтуерни ъпдейти, чрез системата на VW ) и нямат оплаквания.
Адаптацията се връща лесно в първоначален вид, без каквито и да е софтуерни намеси. (НЕ го предлагаме като услуга в сервиза!)
Всичко горе написано е лично мнение на базата на опита ми и разговори с клиенти, не ангажирам никого с мнението си и не го налагам! Не искам да споря. По скоро, ще се радвам , мнението ми да послужи на някого чудещ се кой е правилния път .
п.п Когато , след акцията започнете да наблюдавате чести регенерации , това значи, че сензор G450 е бил на път да се предаде (това е видимо от твърдението на колегата, че преди акцията се е регенерирал ДПФ-а 2-3 пъти месечно.)и след акцията, вече не покрива нормата за работа. Смяната му е между 150 - 200 лв и решава проблема . Същото нещо е и ако колата спре да върви прогресивно след акцията, обръща се внимание на сензор G70 .
п.п.2 Като обикновен човек, имащ достъп до системата на VW и работещ със същите диагностични инструменти като тях , мога да кажа, че само един наивен човек , може да си помисли, че при гаранционни обслужвания някой , ще сменя софтуера и то безплатно. Да не говорим, че в някакъв процент от случаите, модулите умират докато трае ъпдейта от нищо без ясна причина , просто така . След, което трябва нов модул . Какво ви казват от сервиза ? Може би "след зануляване на интервала ви умря двигателния модул " ? Това не е сериозно.
Дано, мнението ми е било полезно за някого !
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Доста отрицателни мнения има в интернет след ъпдейта,не е като да са отделни случай.Не вярвам при всички два датчика да се здали багажа,а и как до тогава са работили точно.И не е като да не са го усетили и немците: https://www.autobild-bulgaria.com/%D1%8 ... %D0%B0-vw/
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
хубаво мнение колега и доста изчерпателно,
само искам да попитам ако може да ми кажеш точно къде се намират тези сензори,може и схема ако ти е удобно.
зщото при мен след акцията започна доста често да се регенерира и е супер дразнещо.
благодаря ти предварително.
само искам да попитам ако може да ми кажеш точно къде се намират тези сензори,може и схема ако ти е удобно.
зщото при мен след акцията започна доста често да се регенерира и е супер дразнещо.
благодаря ти предварително.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
mayma написа:Хора спрете се да осъкатявате тези коли , ....!
Осакаятяването беше това което направихте с моя автомобил след скандалната акция 23r7 ... Лишавал съм се от ъпдейти ?! ... Какви ъпдейти бе приятелю ? Какво точно ъпдейтнахте през четирите години гаранция ? За разлика от предишният ми Пасат на този нито един път не ме извикахте от прехваленото Порше БГ за някаква кампания. Задните ми накладки още тракат защото вие в Порше на почти никой не сменихте втулките за разлика от цяла Европа. Нали никой не си играел да прави ъпдейти при обслужване без пари щото умирали модули ... ? От какви ъпдейти се лишавам тогава ? Какви са тези страшни ъпдейти на ecu-то след които два сензора "вече са се предали" ? Нито ви искам "ъпдейтите" нито ви искам сервиза, който се е превърнал по цени и по политика спрямо клиента на борчески сервиз от 1992 г. Да ни беше казал, защо без да ни информирате драстично увеличавате разхода на гориво и сваляте мощността! И ни карате да обикаляме да търсим някой който да ни оправя колите за които сме видали по една торба пари ?
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
pavel_andreev написа:mayma написа:Хора спрете се да осъкатявате тези коли , ....!
Осакаятяването беше това което направихте с моя автомобил след скандалната акция 23r7 ... Лишавал съм се от ъпдейти ?! ... Какви ъпдейти бе приятелю ? Какво точно ъпдейтнахте през четирите години гаранция ? За разлика от предишният ми Пасат на този нито един път не ме извикахте от прехваленото Порше БГ за някаква кампания. Задните ми накладки още тракат защото вие в Порше на почти никой не сменихте втулките за разлика от цяла Европа. Нали никой не си играел да прави ъпдейти при обслужване без пари щото умирали модули ... ? От какви ъпдейти се лишавам тогава ? Какви са тези страшни ъпдейти на ecu-то след които два сензора "вече са се предали" ? Нито ви искам "ъпдейтите" нито ви искам сервиза, който се е превърнал по цени и по политика спрямо клиента на борчески сервиз от 1992 г. Да ни беше казал, защо без да ни информирате драстично увеличавате разхода на гориво и сваляте мощността! И ни карате да обикаляме да търсим някой който да ни оправя колите за които сме видали по една торба пари ?
Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ.
Аз работя тук :
viewtopic.php?f=13&t=371473
Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.
п.п. За съжаление услугите на българския дилър на всеки е ясно, че не са на нужното ниво.
Колега " borri "
на снимката датчика е номер 2. Намира се в близост до ангренажния капак. Трябва адаптация, след смяната му!
Поздрави
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
mayma написа:
Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.
И как по-точно ги поправяте проблемите? В случая се коментира как VW прецакват крайният потребител с не една софтуерна акция, а с тази последната вече определено се гаврят.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
mayma написа:Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ. Аз работя тук :
След последният пост наистина се обърквам, без това да е трагедия
От поста със сърцераздирателния призив за не-осакатяване, схванах, че работите в сервиз извършил много пъти акцията на VW 23R7. Сега разбирам, че хем е така, хем "имате достъп до всичко истинско на VAG групата", хем не работите в сервиза на представителя на VW в България, ама нищо, че този сервиз носи като име слогана на VW, а и от Порше - България нямат нищо против това ?! Е много ми дойде ... Да не би Порше да е създал "неофициален" ама пак свой сервиз, който да ни "дооправя" колите на тези дето сме избягали от тях ? Иначе в България "специализирани" серизи "само за Мерцедес" или "само за Ауди и VW" все от "горния клас" има с лопата да ги ринеш. Имаше ги и в 1992 г. Въпроса е като си купиш автомобил от официалния вносител и представител да можеш да ходиш за поддръжка години наред там, да си сигурен в компетентността им, добронамереността им, умерените им цени към тяхните доверени клиенти (аз карам четвърти подред VW Пасат !), да ти пестят време и да не те вкарват в разправиите да си поправяш колата след тяхната намеса - все пак автомобилът не е основната цел и занимание в живота ми !
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
pavel_andreev написа:mayma написа:Колега нещо си се объркал.Аз нямам нищо общо с Порше БГ. Аз работя тук :
След последният пост наистина се обърквам, без това да е трагедия
От поста със сърцераздирателния призив за не-осакатяване, схванах, че работите в сервиз извършил много пъти акцията на VW 23R7. Сега разбирам, че хем е така, хем "имате достъп до всичко истинско на VAG групата", хем не работите в сервиза на представителя на VW в България, ама нищо, че този сервиз носи като име слогана на VW, а и от Порше - България нямат нищо против това ?! Е много ми дойде ... Да не би Порше да е създал "неофициален" ама пак свой сервиз, който да ни "дооправя" колите на тези дето сме избягали от тях ? Иначе в България "специализирани" серизи "само за Мерцедес" или "само за Ауди и VW" все от "горния клас" има с лопата да ги ринеш. Имаше ги и в 1992 г. Въпроса е като си купиш автомобил от официалния вносител и представител да можеш да ходиш за поддръжка години наред там, да си сигурен в компетентността им, добронамереността им, умерените им цени към тяхните доверени клиенти (аз карам четвърти подред VW Пасат !), да ти пестят време и да не те вкарват в разправиите да си поправяш колата след тяхната намеса - все пак автомобилът не е основната цел и занимание в живота ми !
Да точно така колега ! Порше БГ, ни направиха сервиза ... Типично по "български " е изказването !
Отношенията ни са с Vw и то изцяло по немска линия колега. Но не мисля, че тази тема е мястото да обсъждаме това нещо.
Да не говорим, че нито познавате мен, нито пък работата ми колега, за си позволявате да пишете каквито и да е неща за сервиза!
netizen написа:mayma написа:
Ние се стараем да поправяме проблеми като тези за които говорите горе.
И как по-точно ги поправяте проблемите? В случая се коментира как VW прецакват крайният потребител с не една софтуерна акция, а с тази последната вече определено се гаврят.
Имах предвид, че поправяме проблеми като описаните с втулките.
Пак казвам, че не ангажирам никого с мнението си ! Отделил съм време и съм го написал , ако на някого е полезно ОК, ако не съм си загубил времето.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 22 апр 2014 7:17
- Автомобил: Passat Variant B7
- Двигател: 2.0TDI BMT 140 - 2014
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Колеги избягахме доста от темата, но аз да ви върна обратно на въпроса:
Вие бихте ли обновили софтуера си по сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)?
Колега mayma, ако ти имаше Passat засегнат от това били го закарал в Porsche за update?
Вие бихте ли обновили софтуера си по сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)?
Колега mayma, ако ти имаше Passat засегнат от това били го закарал в Porsche за update?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
fockers написа:Вие бихте ли обновили софтуера си по сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)?
Два три месеца след като купих втора ръка такъв пасат, при извършване на ТО ме попитаха дали да направят ъпдейт, за което получих 100лв отстъпка за услуги в сервиза.
Първоначално сякаш нямаше особена разлика в поведението на двигателя, след това започнаха тия чести регенерации, които и не приключват понеже на кратки разстояния градско шофиране няма как да приключат. Принудих се един ден карах по магистралата на доста високи обороти около 30-40км и от тогава като че ли нещата се пооправиха. Забелязвам че ако на десетина дни градско каране има и около 300-400км извънградско - няма принудителна регенерация.
Сложих в горивото и една добавка за снижаване на температурата на изгаряне..та да видим до кога така...
Последна промяна от krraynov на Сря 20 сеп 2017 18:34, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Колега mayma
Ако може да споделите как хората си решават проблемите, когато възникнат след този ъпдейт, ако изобщо се дължат на него?mayma написа: Вижте хората как си решават проблемите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта