Колеги здравейте първо! Значи проблемите са следните:
-Първо когато е студена качвам се и паля, колата гасне. След второто палене всичко е ОК!
Това от месец два го има и не знам защо?
-Държи неравномерни обороти (800-1000) знам, че трябва да са (825+-50) играят т.е.
-И с чип и без чип е колата същата е работата!
-За чипа не се ПОДИГРАВАЙТЕ
-Върви когато си иска (е това не го разбирам вече качвам се газ, газ не иска да върви) когато я карам бавно (Винаги това съм го забелязъл) т.е. бабешката след 2 часа примерно давам газ и върви, чак се кефя (сега около високите температури 20-40 градуса ми прави впечатление) често ми излиза грешка на VAG-COM-a: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
03-00 - No Signal
Колата се кара предимно на Газ (газов инжекцион) и на Бензин.
Сменени датчици по мотора и периферия с ЧИСТО НОВИ КОНСУМАТИВИ
-свещи Бош от 3 полюсни на 1 полюсни каквито ги дават за мотора!
-сменени дистрибуторна капачка с BOSCH,палец BERU,както писах свещи BOSCH,бобина BERU,3 броя темп. датчик за компютъра,кабели за свещи BERU,3 бр. релета за компютъра с номер 30,стъпково моторче 3 бр. само помня 457D накрая!
-вакууми сменени от бензиновия регулатор до колектора! Проверени от спирачният мaркуч до компютъра и са сменени съответно!
-Нов датчик на колянов вал.
-Нов датчик на дроселната клапа (Микро ключе)!
Спирачките са добре няма загуба на вакуум към сервото и към компютъра!
-Нова Ламбда Сонда Оригиналната за катализатор (който нямамам ) към 300 лв. Бош!
Интересно е че като работи колата на празен ход (както със старата, така и с новата показваше стойности от 0.7 до 0.01V аз за това я смених,защото нашите разбирачи с KMS казаха там е проблема в сондата?) и на 0,1 до 0,01V променяше работата (това на газ съм го гледал по vag-com)съответно мотора на 0,05-0,01V претрисаше а на 0,5v работеше добре и дюзите си работят на 2.5ms-2.0ms.(Какво ще рече, ако може да се обясни 2.0-.2.5мс и 3.0 и 4.0мс и т.н)
-детонационият датчик е сменен с НОВ другия (вместо черният е кафевият на негово място) което не мисля, че е проблем,вие какво ще кажете? Мапа какво да го правя? Благодаря предварително на всички колеги!
ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Този първия проблем дето пали гасне и на втория опит всичко е нормално го имам и аз. Когато почна да се проявява преди месец забелязах че при даване на контакт бензиновата помпа се чува доста силно и виещо та нищо чудно и да умира вече Грешката която е записало мисля че е MAP сензора.
Това което дава като ms са милисекундите които остават отворени дюзите. Колкото повече милисекунди толкова повече гориво постъпва в двигателя.
Това което дава като ms са милисекундите които остават отворени дюзите. Колкото повече милисекунди толкова повече гориво постъпва в двигателя.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Стъпковото моторче сменено със същия номер и пак го прави, менене на обороти и гаснене на тихи обороти и то между 50-70градуса на маслото и водата, като запаля колата, нЕква идея?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Задължително проверете бензиновите помпи за налягане и за Дебит
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
При мен го прави и на Газ и на Бензин!
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Колата не пали ли на бензин и после да обръща на газ?
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Пали на Бензин да, но имам предвид,че и на Газ когато работи претриса и загасва чак колата.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Като се запали и е студена още, като даваш газ (рязко също) и колата глъхне ?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Да не би да дърпа отнякъде неизмерен въздух
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
И аз това си мисля и поръчах нови гарнитури за колектора! Между другото меря Вакуума в момента и показва -0.42 (bara) не трябва ли да е около -0.7? Някой, ако е мерил да сподели показания! Благодаря предварително!
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Преди малко като запалих и подадох газ да тръгна и пукна май към филтъра някаде. Интерестно,защото съм с нова запалителна система ужас
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Някой да помага ужас направо.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Отвори компютъра и прегледай маркуча до Мап сензора да не е скъсан.Също така огледай всичките вакуми !
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
MARTO 16V написа: и дюзите си работят на 2.5ms-2.0ms.(Какво ще рече, ако може да се обясни 2.0-.2.5мс и 3.0 и 4.0мс и т.н)
Ще рече че пикаят. Колкото по към 0 толкова по добре разпръскват на мъгла. Ако греша нека ме поправи някой.
По горе някой беше казар да си провериш нарягането на бенз.помпа. проверил ли си го ?
Първо докарай колата да работи добре на бенз. Пък с газта там е друга бира щом си с газ. Инж.
Значи пьрво провери лесните неща.
1. Провери с манометър налягането на бенз.помпа на входящия маркуч
2.провери си ремъка.Дали всички белези съвпадат.
3. Врътни малко това делко за предварение щом ти глъхне при рязко подаване на газ, ако всичко е нормално с ремъка.
4. Прегледай всички вакуми. Има един възвратен клапан за сервото и около него едни малки разклонения с тапички които се ронат с времето. Вакума към бензин регулатора и др.
5. И чак тогава разбутвай дюзите. :) поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 92 госта