ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още

Мнениеот MARTO 16V » Чет 14 сеп 2017 1:14


Колеги здравейте първо! Значи проблемите са следните:
-Първо когато е студена качвам се и паля, колата гасне. След второто палене всичко е ОК!
Това от месец два го има и не знам защо?
-Държи неравномерни обороти (800-1000) знам, че трябва да са (825+-50) играят т.е.
-И с чип и без чип е колата същата е работата!
-За чипа не се ПОДИГРАВАЙТЕ :mhihi
-Върви когато си иска (е това не го разбирам вече качвам се газ, газ не иска да върви) когато я карам бавно (Винаги това съм го забелязъл) т.е. бабешката след 2 часа примерно давам газ и върви, чак се кефя (сега около високите температури 20-40 градуса ми прави впечатление) често ми излиза грешка на VAG-COM-a: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
03-00 - No Signal

Колата се кара предимно на Газ (газов инжекцион) и на Бензин.
Сменени датчици по мотора и периферия с ЧИСТО НОВИ КОНСУМАТИВИ
-свещи Бош от 3 полюсни на 1 полюсни каквито ги дават за мотора!
-сменени дистрибуторна капачка с BOSCH,палец BERU,както писах свещи BOSCH,бобина BERU,3 броя темп. датчик за компютъра,кабели за свещи BERU,3 бр. релета за компютъра с номер 30,стъпково моторче 3 бр. само помня 457D накрая!
-вакууми сменени от бензиновия регулатор до колектора! Проверени от спирачният мaркуч до компютъра и са сменени съответно!
-Нов датчик на колянов вал.
-Нов датчик на дроселната клапа (Микро ключе)!
Спирачките са добре няма загуба на вакуум към сервото и към компютъра!
-Нова Ламбда Сонда Оригиналната за катализатор (който нямамам :mhihi ) към 300 лв. Бош!
Интересно е че като работи колата на празен ход (както със старата, така и с новата показваше стойности от 0.7 до 0.01V аз за това я смених,защото нашите разбирачи с KMS казаха там е проблема в сондата?) и на 0,1 до 0,01V променяше работата (това на газ съм го гледал по vag-com)съответно мотора на 0,05-0,01V претрисаше а на 0,5v работеше добре и дюзите си работят на 2.5ms-2.0ms.(Какво ще рече, ако може да се обясни 2.0-.2.5мс и 3.0 и 4.0мс и т.н)
-детонационият датчик е сменен с НОВ другия (вместо черният е кафевият на негово място) което не мисля, че е проблем,вие какво ще кажете? Мапа какво да го правя? Благодаря предварително на всички колеги!




Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот Voluminer » Чет 14 сеп 2017 3:21


Този първия проблем дето пали гасне и на втория опит всичко е нормално го имам и аз. Когато почна да се проявява преди месец забелязах че при даване на контакт бензиновата помпа се чува доста силно и виещо та нищо чудно и да умира вече :bishop Грешката която е записало мисля че е MAP сензора.
Това което дава като ms са милисекундите които остават отворени дюзите. Колкото повече милисекунди толкова повече гориво постъпва в двигателя.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Вто 19 сеп 2017 0:45


Стъпковото моторче сменено със същия номер и пак го прави, менене на обороти и гаснене на тихи обороти и то между 50-70градуса на маслото и водата, като запаля колата, нЕква идея?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот KBK » Вто 19 сеп 2017 7:48


Задължително проверете бензиновите помпи за налягане и за Дебит


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Вто 19 сеп 2017 19:52


При мен го прави и на Газ и на Бензин!


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот Voluminer » Вто 19 сеп 2017 19:58


Колата не пали ли на бензин и после да обръща на газ?


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Вто 19 сеп 2017 20:05


Пали на Бензин да, но имам предвид,че и на Газ когато работи претриса и загасва чак колата.


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Пет 22 сеп 2017 8:43


Като се запали и е студена още, като даваш газ (рязко също) и колата глъхне ?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот KBK » Пет 22 сеп 2017 9:21


Да не би да дърпа отнякъде неизмерен въздух


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Пет 22 сеп 2017 14:27


И аз това си мисля и поръчах нови гарнитури за колектора! Между другото меря Вакуума в момента и показва -0.42 (bara) не трябва ли да е около -0.7? Някой, ако е мерил да сподели показания! Благодаря предварително!


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Пет 22 сеп 2017 14:40


Преди малко като запалих и подадох газ да тръгна и пукна май към филтъра някаде. Интерестно,защото съм с нова запалителна система ужас :banghead


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MARTO 16V » Сря 27 сеп 2017 19:49


Някой да помага ужас направо.


Потребителски аватар
MK3Shift
Мнения: 252
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 20:49
Автомобил: Passat 3B3
Двигател: AVF

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот MK3Shift » Сря 27 сеп 2017 20:48


Провери си центровката


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот didkoltd » Пет 29 сеп 2017 18:51


Отвори компютъра и прегледай маркуча до Мап сензора да не е скъсан.Също така огледай всичките вакуми !


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!

Мнениеот ivuchev » Пет 29 сеп 2017 19:34


MARTO 16V написа: и дюзите си работят на 2.5ms-2.0ms.(Какво ще рече, ако може да се обясни 2.0-.2.5мс и 3.0 и 4.0мс и т.н)


Ще рече че пикаят. Колкото по към 0 толкова по добре разпръскват на мъгла. Ако греша нека ме поправи някой.
По горе някой беше казар да си провериш нарягането на бенз.помпа. проверил ли си го ?
Първо докарай колата да работи добре на бенз. Пък с газта там е друга бира щом си с газ. Инж.

Значи пьрво провери лесните неща.
1. Провери с манометър налягането на бенз.помпа на входящия маркуч
2.провери си ремъка.Дали всички белези съвпадат.
3. Врътни малко това делко за предварение щом ти глъхне при рязко подаване на газ, ако всичко е нормално с ремъка.
4. Прегледай всички вакуми. Има един възвратен клапан за сервото и около него едни малки разклонения с тапички които се ронат с времето. Вакума към бензин регулатора и др.
5. И чак тогава разбутвай дюзите. :) поздрави.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 92 госта