Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ-решено
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Може да пробваш да размениш n75 с n18(този до него с черната шапчица).
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Актуатора не съм го проверял ,но го сменях преди около една година заедно с рециклиране на турбото ине вярвам да е от него.Все пак ще го проверя.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
vlado_tonev написа:Може да пробваш да размениш n75 с n18(този до него с черната шапчица).
Ще пробвам
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Твърде малка е разликата между искано и доставено налягане ( поне от снимките дет си качил ) за да е проблема в Н75.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Как малка, при искано 0,95, надува 0,15, и то от 1800 до 4000 оборота, т.е. няма никой. Размени местата на клапаните за проба.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Други идеи.смених горивния филтър ,нищо не стана.После размених местата на н18 и н75 пак нищо не стана.
- Stivi
- Мнения: 8292
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
90% от тези теми имат успешен край, единствено ако питащия посети някой, който ги разбира тези двигатели....иначе само си пишем
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
spike1988 написа:Други идеи.смених горивния филтър ,нищо не стана.После размених местата на н18 и н75 пак нищо не стана.
Провери ли актуатора и маркуча до него? Геометрията движи ли се въобще? Виж при разкачен маркуч на актуатора и при тихи обороти дали N75 смуче! И провери дали са ти правилно включени маркучите!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Колега spike1988,звънни ми да се чуем ако решиш.
Имаш ЛС
Имаш ЛС
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Проверих всички вакууми,разкачих вакуума от актуатора и клапана(н75) си смуче.Маркучите не са разкачани ,така че са си правилно свързани.Остана само да проверя актуатора дали работи.Актуатора как да го проверя?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Ако нямаш ръчна вакуум помпа, абождаш му един нов маркуч и почваш да смучеш от другия край на маркуча. Трябва да успееш да задвижиш геометрията поне до средата на хода, и като запушиш края на маркучлето с език да задържа на място.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
goppa написа:Ако нямаш ръчна вакуум помпа, абождаш му един нов маркуч и почваш да смучеш от другия край на маркуча. Трябва да успееш да задвижиш геометрията поне до средата на хода, и като запушиш края на маркучлето с език да задържа на място.
Ok.Утре ще го пробвам и това .Ама не става ли с маркуча от клапана да го направя това нещо.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Момчета съжалявам за късният отговор.Днес ходих при Брезел и ми каза ,че турбината е спекла и трябва да се разглоби за да се види какво е,и че в най-добрия случай е само за чистене.Когато я оправя(надявам се следващата седмица)ще пиша какъв е бил проблема.
Благодаря на колегите които обърнаха внимание на проблема ми.
Благодаря на колегите които обърнаха внимание на проблема ми.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 03 юли 2011 3:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Забиване на 3000 оборота голф 4 АХФ
Момчета,ходих при един майстор ,който на ръка раздвижи геометрията и турбото започна да работи.Спестих най-малко 250 лв и съм много благодарен на момчето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта