Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Днес бях при Богомил в Годеч и ми отвориха компютъра. Всичко било наред, софтуера не е пипан и няма нищо изгоряло. Техника при когото бях миналата седмица казва, че кабелите са наред. И сега се получава следното - изправни кабели, датчици и компютър. Освен да прекадя с тамян па беким се оправят нещата.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Вчера извадихме 3 резистора, които са били вързани и на трите датчика(гориво, антифриз и входящ въздух). Сега всичко е в норма освен датчика за входящ въздух, но ми казаха че не оказва голямо влияние върху работата на мотора. Направиха ми центровка в друг велик сервиз и усраха още толкова нещата. Сега на загрял мотор BTDC е в норма - 1.3 градуса, но другите стойности не са. Милиграмите на празен ход са - 5.2mg, а тайминга е "5" и пише "timing too retarded". Според квалифицираните майстори в сервиза всичко е перфектно. В момента колата пали от 10-тото завъртане на стартера, без значение дали е студена или топла. Също така набира доста мудно. Има ли някой колега от СОФИЯ, който може да ми пипне помпата и да ми оправи ш*баната центровка тези дни, защото вече нямам нерви? Ще му платя колкото е нужно. (при niksi, ventoman-а и другите подобни не ме пращайте, защото трябва да чакам цял месец за час при тях, а нямам това време).
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
След това мнение си мисля, че може да си първия колега с AHF и разхлабено колело на коляновия вал.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Имаш предвид зъбното колело, което се държи на 4 болта или е друго? След като бяха свалени резисторите ми казаха, че всичко си е дошло в норми. Наистина на vag com си показва 1.3 градуса и си е зацепена правилно. Ама не знам, защо не са погледнали, че тайминга е пълен аут и стойността на милиграмите е много завишена. Как да регулирам тайминга и милиграмите от помпата?
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Разхлабваш 3тa болта от ремъчната част на помпата , а този посредата (след като разхлабиш около него 3тa) го завърташ по часовниковата стрелка за да увеличиш предварението . Too retarded ти е в закъснение . С ваг-ком гледаш тайминга да ти е на 60 . Гледаш 3тa болта да са долу горе по средата на отворите по които се движат , стягаш , гледаш на вага и така .
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Благодаря за обяснението Сутринта ще видя какво ще сътворя. А милиграмите на празен ход от къде се коригират?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Милиграмите може да пробваш в адаптация на канал 1 да увеличиш стойността .Ако не е пипано там-трябва да 32768.Твърде вероятно е да не стане и тогава ще трябва да се премести плочката на ГНП-то.
За предварението,преди да го направиш,те съветвам да.си купиш нови болтове.
За предварението,преди да го направиш,те съветвам да.си купиш нови болтове.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
vlado_tonev - това ли имаш предвид под плочкана на ГНП? Ако е това, накъде трябва да се премести?
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Ако разбираш английски - https://www.youtube.com/watch?v=CXghY7t0Wqg от 7:05 нагоре е показано .
Разхлабваш леко горните болтове на помпата и почукваш плочката към акумулатора (ако искаш да ги намалиш) и следиш стойностите .
Разхлабваш леко горните болтове на помпата и почукваш плочката към акумулатора (ако искаш да ги намалиш) и следиш стойностите .
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Аха, добре благодаря колега. Тази центровка я мъча вече 2 часа и ми е*а майката. Мръдна ли го с милиметри към мотора - варира между 0-5 и е too retarded. Мръдна ли го 3-4 милиметра към бронята - отива в другата крайност - 90-100. Сега отивам да хапна и после продължавам. Засега най-доброто, което постигнах е жълтата линия да бъде между синята и червената. Но така авансатора работи на 70% и пак е в закъснение. Като го чукна леко отива в прекалено предварение - над зелената линия. Направо ще ме побърка това ГНП.
Колега Modeup - центровката на оборотите, както е показано на клипа, мога да я правя на работещ мотор? Да не вземе да текне нафта, като разхлабя капачето?
Колега Modeup - центровката на оборотите, както е показано на клипа, мога да я правя на работещ мотор? Да не вземе да текне нафта, като разхлабя капачето?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Вземи си друг болт с нормална глава,след като развиеш секретния.Ако уплътненията не са сменявани,после може да текне.И болтовете се разхлабват много лекичко.Гледай милиграмите да са около 3.Предварението да не е повече от 60!
П.П.Болтовете на колелото не ги стягай повече от 20nm,а най-добре щеше да ги смениш
П.П.Болтовете на колелото не ги стягай повече от 20nm,а най-добре щеше да ги смениш
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
vlado_tonev - Да колега благодаря ти за хубава идея за болтовете, ама кой да те послуша. Исках колата да е готова днес, защото трябваше да пътувам утре, ама няма отворени магазини в които продават болтове. След последното затягане, счупих главата на единия болт и остана целия вътре :)))))))) Сега си нямам и на идея, как да го извадя
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Стърчи ли малко като погледнеш през дупката?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Apokalipsisa написа:vlado_tonev - Да колега благодаря ти за хубава идея за болтовете, ама кой да те послуша. Исках колата да е готова днес, защото трябваше да пътувам утре, ама няма отворени магазини в които продават болтове. След последното затягане, счупих главата на единия болт и остана целия вътре :)))))))) Сега си нямам и на идея, как да го извадя
Разкачаш ангренажа, развиваш останалите два болта, махаш колелото, хващаш остатъка от счупения болт с клещи, развиваш го и после нови болтове, монтаж и опъване на ангренаж (спазвай сервизните инструкций и не се прави на по-разбиращ от немски инженер ), цебтровка и си караш.
Последна промяна от goppa на Нед 24 сеп 2017 20:31, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Golf 4 98 година AHF - проблем с центровка и датчици
Ами стърчи много лекичко. Лошото е, че пространството е много ограничено. Шпилкоизваждач не мога да навра там. Нито пък мога да го разпробия с нещо. Варинта е сваляне на ангренажния ремък и зъбното колело и чак тогава евентуално разпробиване. Утре на светло ще пробвам и друг вариант. Имам едно много здраво моменто лепило(лепили сме големи камъни за декорация с него) и ще пробвам да залепя нещо тънко за счупената часто от винта. С повече късмет се надявам да го развия по този начин
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта