Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
selkatdi
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 30 сеп 2017 17:19
Автомобил:
Двигател:

Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот selkatdi » Съб 30 сеп 2017 17:27


Здравейте колеги решил съм малко да живна колата.

1. Обърнат всмукателен колектор от Passat 131hp PD
2. Интеркулер 550x180x65, алуминеиви турбо пътища
3. 11мм елемент
4. Разпръсквачи 0,230ум
5. Турбина от 1.9TDI PD ARL GT1749VB
6. Спирачна система от 1.9TDI PD ARL
А за съединител давайте мнения.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот hvp800 » Съб 30 сеп 2017 17:41


Закс Перформанс за съединителя.
За турбото си помисли още малко, че ВБ не е най-оптималния вариант.
За колектор те съветвам да потърсиш от vw lt , или от Волво , двата мотора са на практика еднакви , пет цилиндрови дизели.


selkatdi
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 30 сеп 2017 17:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот selkatdi » Съб 30 сеп 2017 18:53


Може и хибрид на моето GT1752V


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот hvp800 » Съб 30 сеп 2017 21:40


Истинската турбина започва с GTB ( за GTD не говоря, че е много нова , и скъпа ) всичко друго са пари на вятъра.


Потребителски аватар
AestheticGOD
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 сеп 2016 14:58
Автомобил: Голф 3 110кс Пасат б5 ТДИ 110кс
Двигател: АФН++ 96 АФН++ 98

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот AestheticGOD » Вто 03 окт 2017 11:29


Именно правилно те е ориентирал колегата,аз бих ти препоръчал GTB1756VK от 2,7TDI уникална е,и е доста по "избухлива" от хибрида който си споменал.Ако имаш интерес,мога да направя няколко клипа как се държи въпросната турбина?


selkatdi
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 30 сеп 2017 17:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот selkatdi » Вто 03 окт 2017 16:17


Да, ако е възможно.


Потребителски аватар
Djaniko0o
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AHF+ 98
Местоположение: Някъде около Варна

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот Djaniko0o » Съб 19 май 2018 13:18


Гледам че темата е много стара, но имам едно питане отнсно ГНП, не е ли загуба на време и финанси ако наливаш пари в ГНП не е ли по-добре примерно да се вложат в двигател помпа-дюза?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот vlado_tonev » Съб 19 май 2018 15:10


Ами ако нямаш под ръка помпа дюза.....?
А и на роторните също им се отразява добре засилването


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот Zinoto » Съб 19 май 2018 20:41


При роторните с доста по-малко пари се постигат големи резултати. При помпа дюза 150 коня особено, предимството е, че без абсолютно никакви хардуерни инвестиции само добър софтуер мощността отива на едни 180 - 190 коня и си имаш дълга 6 степенна кутия, но ако примерно имаш ПД 101 коня, трябва да смениш много неща за такива коне.


devich
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 11 ное 2011 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: makedonija

Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF

Мнениеот devich » Пон 04 юни 2018 0:41


Колеги ще ми обясни ли някои каква е разликата между сортен вал 250/260° и вал от SDI.има ли смисъл от толкова скъп вал или да слагам от SDI.Става въпрос за тди 110 кс, който е с ремап и е към 150 кс.Мерси



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта