Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kopsa
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот kopsa » Пон 26 дек 2016 17:14


Може ли на километраж с half fis 1J0 920 821B да се активира остатъчно гориво. VDO V25 е таблото softwer version:V599MLA IMMO2




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот vlado_tonev » Пон 26 дек 2016 22:42


Чел съм че само при IMMO 3 може да се активира.Нека по-запознатите колеги да се изкажат.


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот plamski3 » Вто 27 дек 2016 2:31


Само на иммо3 става.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Bro0z3r » Съб 04 фев 2017 21:42


Да раздвижа малко темата с моите главоболия :mrgreen
Колата е Passat B5 97ми набор с AFN мотор и без КАН. Знам, че горе пише Голф ама въпросите ми са адекватни :mhihi
Набарах Full FIS immo3 табло от Супърб 3U0 920 941 A и ми е пределно ясно в какъв филм се вкарвам!! Компира на двигателя ще се сменя, което ми решава проблемите с оборотомера, разхода и лампата за подгрева. Не ми харесва ключовете, така че ще се купуват нови транспондери. До тук добре.. Сега идва интересната част :mhihi

Квичи за налягане на маслото.. Според всички схеми, които успях да изкопая, датчиците са на един и същи принцип и не би трябвало да има проблем. Да, ама има. И въпросът е: Какво трябва да се направи? Обръщане на сигнала, може би? :stumm

Не отчита външната температура. Стоят само чертички и реве, че датчика е Short to plus.. Цветовете и местата на кабелите са ОК, а и имам климатроник, на който всичко си е както трябва. Може ли да има проблеми някъде по трасето между климатроника и таблото (все още не съм ги прозвънил, щото не мога да изкопая схема за климатроника)?

Към момента се сещам само за това. Вече направих пробно кръгче и дори скоростомера е точен (май, щото минах по заучен маршрут и разстоянието беше такова, каквото е по принцип, а климатроника отказа съдействие /явно взима сигнал от таблото, не съм ровил чак толкова/) въпреки, че е до 160mph /260km/h/, а старото е до 220km/h.

Оф, свърших с тирадата :mhihi Надявам се някой да ме упъти.. Все пак форума е сила!! :love.vwclub


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот terero » Пет 07 апр 2017 10:54


Тежка е колега...
Аз съм със същия пасат само дето AHU и старото табло ми светеше зелено.
Намерих си табло Full FIS immo2 всичко сработи идеално без външната температура а колата е с климатроник.
Ще следя с интерерс че и аз се навивам да сменя компа и инсталацията и да мушна табло от 5.5


Потребителски аватар
Peter Atanasov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 0:30
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1999
Местоположение: София

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Peter Atanasov » Чет 13 апр 2017 20:17


Евала, евала за автора на темата :bowdown
6 година след като я е написал още помага - днес самичък си присадих MFA без никакви проблеми. Много съм доволен!

До колегата с кан филма - много си смел брат, аз не посмях да вляза в този филм. Колата ми е едно към едно - АФН, без кан. Взех си първо километраж с халф фис преди още разбера какъв е филма. После разбрах че всички халф фис са СЪС кан, моята е без и е филм - възглавниците светят, оборотомер няма ... мани. Като разбрах как се решава тоя проблем и просто се отказах - да сменям екуто ми е твърде много, предпочитам си ми е мирна главата. Относно твоите въпроси - те са от преди 2 месеца и може би си ги решил вече но все пак. Температурата влиза към километража на 26-ти пин на зелената букса. Провери дали на този пин идва някакъв ток - ако идва значи километража очаква нещо друго, не знам как ще се реши това. Ако не идва търси назад по веригата къде е проблема за да няма ток на него. За маслото не мога да ти дам конкретен съвет- бях чел, че се сменя с нов датчика, но съм виждал хора да казват и че с обръщане на сигнала става. Не знам...


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Bro0z3r » Чет 13 апр 2017 20:29


Аз знам.. Със закъснение, ама нищо не съм свършил.. Много "странични" дейности ми се насъбраха и нямам време за филма..
Та освен ECU, ще сменям комфорт модула, заедно с управлението на всяка една врата, щото като е гарга, да е рошава, нали.. :mhihi
На тема airbag проблема се решава, чрез смяна на модула или пускане на кабел директно към диода, който отговаря за това.
За малко да забравя, трябва да се купува и външен МАП сензор, щото новите компютри работят с такъв. Нашите си имат вграден.
И най-тържествено обещавам да се похваля като ми остане време да го направя (както е тръгнало, максимум 2 месеца :horror)


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот terero » Пон 12 юни 2017 9:22


Дали не може да се вземе кан сигнал някъде от obd буксата?
За да може да има достъп до толкова инфо и настройки през нея, сигнала дали не е цифров


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Bro0z3r » Пон 12 юни 2017 9:51


По нашите коли не съществува КАН линия. Трябва да се прекарва навсякъде, особено към ОБД буксата.
Ако се сменят само таблото и компа на двигателя, няма нужда да се пуска КАН, те се свързват по К линията.
Но ако се сменя и комфорт модула с 1C0, вече май трябва да се пускат кабели, но не мога да го твърдя със сигурност и нямам достъп до AutoData в момента.


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот terero » Вто 13 юни 2017 10:20


А да ли е възможно да сменя само компа и таблото с такова от б5.5
Ако да какъв комп трябва да търся?
Знам че и буксата ще е различна, но мисля да купя две букси и да си направя преходник ако е възможно.
Дали комп от г4 ще свърши работа, че нещо не намирам такъв от пасат за AHU


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот Bro0z3r » Вто 13 юни 2017 10:42


Компа задължително трябва да е от кола със същата система на впръскване и същото управление на турбото (общо взето търсиш от Пасат или Голф 90 коня. Кода на двигателя няма значение, стига да е с ГНП и wastegate в твоя случай).
Компа задължително да е с две букси, няма значение с 80 или 121 пина е, и двата вида имат КАН. Номера, който мисля, че става е 038 906 018. Също така май ще ти трябва и външен МАП със съответната тръба, понеже, поне при мен, МАП сензора е вграден в компа, а на тръбата имам само датчик за температура на входящия въздух, който в последствие става излишен.


Ако сложиш табло от Б5.5 със сигурност няма да тръгне количката, която показва коя врата е отворена и няма да пищи зумера за забравени фарове. За да тръгнат тези функции ти трябва и комфорт модул заедно с управлението на всяка от вратите, понеже нашите табла чакат сигнал на определен пин, а immo3 (мисля, че на Б5.5 всички са такива) си говорят с комфорт модула по КАН, а 1j0 модулите нямат такава комуникация.


stefanxadjia
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот stefanxadjia » Чет 12 окт 2017 9:30


Здравеите даите кординати в Пловдив има ли такъв маистор


Потребителски аватар
denislav1
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:55
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: ARL 2003
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот denislav1 » Чет 11 яну 2018 21:43


Да вдигна малко темата.

Смених километража (1J0 920 826C half fis) на Голф 4 2003 год. с 1J0 920 846C с Full fis дисплей. Километри, обороти, показва отворени врати, температура и т.н. работи. Проблема е, че не ми показва (не светят) лампичките на ABS и ESP-то, когато завъртя контактния ключ. Когато натискам бутона на ESP-то също не показва кога е изключено.
Та въпроса ми е как да активирам въпросните лампи, прекодира ли се epprom-a?


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот plamski3 » Чет 11 яну 2018 23:27


Не мисля, че трябва да се стига чак до еепрома на този етап. Първо влез в канал 3 АБС и провери какво се случва там. Има ли грешки? Като влезеш, трябва да ти светне лампата за АБС-а!. Може да направиш и тест на таблото. Отвори го и виж, дали има диоди на тези позиции и дали не са затапени по някакъв начин.


Потребителски аватар
denislav1
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:55
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: ARL 2003
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора

Мнениеот denislav1 » Съб 13 яну 2018 18:00


Тест на таблото правих, не светват, грешки също няма. Утре ще вляза на 3 канал, че днес не остана време. Светнах върху километража и се вижда, че има иконките на ABS и ESP. Струва ми се, че трябва са сваля километража да видя дали има диоди (все си мисля, че трябва да има, все пак е immo 3). Когато го сваля и прегледам ще пиша. Лошото е ако има и диоди, не знам къде да пипна в epprom-a.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта