Здравейте, имам проблем със търбото. Случи ми се няколко пъти да ми спре на магистралата и колата да влиза в авариен режим (предполагам), което ме караше да я гася/паля отново за да имам турбо. Закачих я на ваг-ком, който ми изкара следната грешка http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462. Поразгледах го малко този клапан и смених маркучите му. Но отново проблема остана. Въпроса ми е може ли проблема да идва от някъде другаде или е сигурно, че самия клапан не работи? Защото обикновенно имам турбо, но като я кача на магистралата спира по някое време. Също така имам и грешка http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257 за дебитомера, който го свалих и погледнах. Беше чист като сълза и е на бош. Изтрих грешките и я карах няколко дена след това пак я закачих и отново се бяха появили. Моля за съвет какви да ги върша,тъй като клапана хич не е евтин (234 лева) както и дебитомера. Благодаря за отделеното време!
Какво правих до сега: смених трабички на клапана, пръсках буксата на MAF сензора, чистих ЕГР-а.
Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
А геометрията движи ли се свободно ?
- todor.georgiev2
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
okti_1 написа:А геометрията движи ли се свободно ?
Не знам какво имаш предвид под движи ли се свободно.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
Значи като я пипнеш с пръста след като си свалил маркучите да се движи мазно и леко и да не запъва.
- todor.georgiev2
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
Не съм проверил геометрията. Скоро, когато имам време ще го направя, а възможно ли е целия проблем да идва от дебитомера и заради него да вади грешката за N75? Също така забелязах, че не върви особено добре и в ниските обороти.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
И при мен "се губи" турбината понякога, но това е когато я карам като автобус 1 2 месеца- до 2000 2500об. Тогава просто се спъва. Това го решавам с "яка жопка" по магистрала. Когато отивам в Бургас, като се кача на магистралата гледам на 5та под 3300об. да не падам. Още след 30 40км се усеща как почва да върви по-свободно. На обратно пак така. После като си карам градско имам чувството, че е чипосана
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
Крайно незапознати сте с този мотор, колеги. Мотора е с Wastegate турбина Garret GT1544, няма геометрия. Също така клапана N75 e от 1Z мотора, може от него да е, може от спукан вакуум да е... виж си вакуумите, дали всичко е наред, после провери и N75-цата. Audi А2 е с VNT (променлива геометрия турбина) Garret GT1544v. Най-добре я закачи на диагностика и то ще си покаже колега.
Аз имах същия проблем и при мен се оказа N75, купих нов за 55лв и се оправиха нещата и за сега е ок.
Аз имах същия проблем и при мен се оказа N75, купих нов за 55лв и се оправиха нещата и за сега е ок.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
А при мен няма Н75, а има някакъв вакумен блок с 8 извода, дето като махна горния ляв и колата върви на изруд, ама лапка 10 нафта и вади мнооого яко черен кадиш отзаде. и още само като барна педала и турбината започва да свисти на пожар....
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
Колега така както махаш тези вакууми яко ще си прецакаш колата , махайки ги ти спираш управлението на турбината и няма какво да я разтоварва и затова и върви яко колата защото прави по голямо налягане турбото. Рискуваш да си гръмнеш турбото или целия мотор с тази интервенция.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 1.4 TDI 6n2 2000г. - проблем с турбото
знам, просто го пробвах
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта