поло 1,4 2001 бавен старт
поло 1,4 2001 бавен старт
Здравей те днес се регистрирах в сайта доскоро карах Вектра б вече сме с поло 1,4 2001 малка градска кола но ми прави впечатление че много бавно се ускорява на 1 сякаш е запушена и смених скоро термостат и датчик за температурата иначе се изрязва но на 1 Ва много бавно тръгва тяе 55 кв 75 коня ако някои знае защо да помогне сложих бензин 98 да се поотпуши но незнам ,
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Щом е 75 к.с. трябва да е 16v. Карам същото с AHW мотор и мога да потвърдя,че е доста пъргава кола.Виж дали ангренажа е зацепен правилно.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
На втора как е, по принцип на първа само се потегля, ускорявай на 2-ра.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
на 2 ра и 3 бива но сякъш нещо я спира към 100 неще много а ремъците са наред обслужих я
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Засечи времето за ускорение до 100.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Здравей те днес я напънаха дигна 100 за около 17 сек иначе на равно дърпа но на 2 Ра на баир се гърчи нещо сякаш няма тяга
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Смени бензиновия филтър и тогава търси други проблеми.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Стоково 1.4 16в трябва да вдига от 0-100 км/ч за 12.3 секунди.
Както написаха по-горе колегите , провери дали е зацепен правилно ангренажа и бензиновия филтър си смени ако не си го сменял.
Както написаха по-горе колегите , провери дали е зацепен правилно ангренажа и бензиновия филтър си смени ако не си го сменял.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Мирише ли на бензин отзаде? Щом всичко е зацепено както трябва погледни тоците.
..поне си измерил правилно ускорението с хронометър. Имаше тука един колега с такова поло дето нормално си вдигало от 0 до 100 за 6 секунди... , ама той броял наум секундите. Аз като броя наум моята ги лепи за 4
..поне си измерил правилно ускорението с хронометър. Имаше тука един колега с такова поло дето нормално си вдигало от 0 до 100 за 6 секунди... , ама той броял наум секундите. Аз като броя наум моята ги лепи за 4
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Преди време си говорихме с един собственик на едно такова "бавно" поло пак 75к.с. двувалката, трудно набирало, нямало мощност по баирите, но след основен ремонт се оправило, така каза човека. Иначе друг признак за издухан двигател е, че качва масло във въздушния филтър и вакуумите.
Друг вариант е позаминал съединител, който боксува леко, педала скърца и е по твърд, иначе е супер лек, от личен опит.
Друг вариант е позаминал съединител, който боксува леко, педала скърца и е по твърд, иначе е супер лек, от личен опит.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
То че съединителя заминава е ясно но само на 2 Ра да го прави мислех за почистване на дросела мериха зареждането 13,80 е но дали е от това а мислех че пиолота са пушки разочарован съм.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Тези 13.80 волта с товар или без товар ги измерваш? Без товар е 14.40 при мен, ако го натоваря, нямам климатик, мисля, че беше към 14.09, скоро не съм го гледал, с отоплението на задното стъкло май падаше и под 14, което мисля, че е нормално.
И моята беше така в началото, искаше да давам повече газ при тръгване и при подаване на повече газ, до към 3000 оборота буквално спираше и трябваше да дам на първа и да тръгна по плавно, от какво беше, така и не разбрах, аз имах други проблеми и съм сменил почти всичко по периферията на двигателя, май само датчика на коляновия вал не съм сменял. Предполагам, че намалената мощност е свързана най-вече с дросела и вакуумите, двигателят е самоадаптивен, но ако дросела не ти прави проблеми, ако нямаш проблеми с оборотите и гаснене по добре не го базикай, че после става сложно, влизаш в голям филм. Може да са ти позапушени инжекторите, ако не ти гасне, и не прави проблеми въобще не я барай, сложи по високооктанов бензин и това е, аз това бих направил, на Шел Випауър с добавки също става, да поизчисти малко системата, ако не е карана дълго време, щото има и такива случаи и бензина става на "пикня".
Слабички са малолитражките, с климатик умират, за това следващата ми кола ще е по мощна, иначе полото за града става, но по магистралата не е особено удобно, но няма идеални неща.
Стара кола, колега, за тия 17 години, пак е добре, че още върви.
Нали е Фолксваген.
И моята беше така в началото, искаше да давам повече газ при тръгване и при подаване на повече газ, до към 3000 оборота буквално спираше и трябваше да дам на първа и да тръгна по плавно, от какво беше, така и не разбрах, аз имах други проблеми и съм сменил почти всичко по периферията на двигателя, май само датчика на коляновия вал не съм сменял. Предполагам, че намалената мощност е свързана най-вече с дросела и вакуумите, двигателят е самоадаптивен, но ако дросела не ти прави проблеми, ако нямаш проблеми с оборотите и гаснене по добре не го базикай, че после става сложно, влизаш в голям филм. Може да са ти позапушени инжекторите, ако не ти гасне, и не прави проблеми въобще не я барай, сложи по високооктанов бензин и това е, аз това бих направил, на Шел Випауър с добавки също става, да поизчисти малко системата, ако не е карана дълго време, щото има и такива случаи и бензина става на "пикня".
Слабички са малолитражките, с климатик умират, за това следващата ми кола ще е по мощна, иначе полото за града става, но по магистралата не е особено удобно, но няма идеални неща.
Стара кола, колега, за тия 17 години, пак е добре, че още върви.
Нали е Фолксваген.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Според мен Полото е пушка,направо е като оса! Зависи на каква кола си случил. Често ми се налага да минавам планински проход с много стръмни наклони. Възхитен съм каква тяга има, особено на 2-ра. Нищо не му се опира. На равно пък на 3-та е несравнимо - така бързо отлепя че аудита и голфове само могат да завиждат. Виж вече 4-тата за мен е направо зле - много издиша.
====
====
freelancer, много ми е интересно (при положение че съм чел за твоите перипетии с Полото) следващата ти кола каква би била. Знам, че си проучил из основи, та затова питам...? ;)
====
====
freelancer, много ми е интересно (при положение че съм чел за твоите перипетии с Полото) следващата ти кола каква би била. Знам, че си проучил из основи, та затова питам...? ;)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Здравей, серизоно проучвам двигателите и техните слабости, че имам гаснеща невроза, голям страх ме обзема на тема ниски обороти, игра на обороти и гаснене на двигателя.
Джовани му беше взел душата на моето поло, но аз му я върнах донякъде, разбира се след доста инвестиции и нерви, което ми струваше, още толкова, за колкото купих колата, но здраве да е!
Следващата кола навярно ще бъде Фолксваген 1.9 ТДИ 105 к.с., може и 2.0 ТДИ, но ако е купувана в България, има история и са извършени всичките наложителни смени, като инжектори Сименс, винта на маслената помпа и модела не е от тези, ранните, които пукат глави.
Варианти са и Шкода Октавия пак със същите двигатели, Мерцедес дизел 220 ЦДИ или 200 ЦДИ, Ауди, нещо от тоя сорт. Трябва ми кола, която да бъде комфортна на дълъг път и да става и за града.
Най-добрият вариант за мен определено е дизела 1.9 ТДИ 105 к.с., той ми е фаворит за сега, иска ми се да е и Пасат.
Радвам се, че нямаш проблеми и си доволен от Полото, но явно, щом питаш, може би и ти си се насочил към нещо по широко и по удобно на дълъг път?
Ориентирвам се към неща, които познавам, плюс това имам и дигностичен кабел и VCDS, все пак мога да проверя поне дали има грешки и за какво са.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта