Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
В смисъл, фабрично заложена? Щото радиото си работи и го огледах да не е от него, всичко останало си дойде по таблото.
Благодаря, че се включи.
Благодаря, че се включи.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Гергин написа:В смисъл, фабрично заложена?
Я я снимай по-ясно. И на мен ми мяза на ISO букса. Но подобни букси има и другаде.
Принципно е за захранване на радиото. Някой некадърник да не е пускал директно кабелите?
Или понеже радиото нямало ISO, решил да не купува женска букса за преход, ами да ги запои зад тая букса.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
инжектопляктор написа:[
Днес взех радиаторче за парно - полско. Тия дни ще го слагам.
от 6 август досега сто пъти да си го сменил.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
kris11 написа:от 6 август досега сто пъти да си го сменил.
Аз съм го сменил отдавна. Още миналата година. Извадих кутията без да свалям таблото.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
инжектопляктор написа:kris11 написа:от 6 август досега сто пъти да си го сменил.
Аз съм го сменил отдавна. Още миналата година. Извадих кутията без да свалям таблото.
Приеми извинения - не съм погледал датата .
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
няма да е скоро снимката, че е в жена ми колата. Дано е от радиото.
Определено бяха на кълбо там жиците, някой се беше учил.
Благодаря, че се включи.
Определено бяха на кълбо там жиците, някой се беше учил.
Благодаря, че се включи.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте бобчо bobcho :) Евала много сте добър любознателен с подробности за всяко нещо...рядкост е такъв Майстор...Да ви попитам с много голям интерес гледах всички снимки от вас но не се наемам да го сменя Радиаторчето сам.......Бихте ли се отзовали ако искате де разбира се ще си ВИ ПЛАТЯ квото трябва но няма да мога аз да го направя и клапи и радиаторче.......иска си човек който има опит .Надявам се да го прочетете и напишете или да се чуем както решите......тел. ми е 0896097826 или имейл andro_7757@abv.bg БЛАГОДАРЯ ВИ Предварително.......:)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колегата Бобчо междувременно се ожени, има детенце и ходи на работа, та едва ли ще има време да прави парно на пасат, но можеш да звъннеш на Стефан и да си запишеш час viewtopic.php?f=13&t=44549
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте Бобчо може ли координати за връзка :) ако е удобно да направим и на моята кола пасат б3 клапи радиаторче парно :) Ще ви бъда много Благодарен......:)
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте , колеги . Свалях табло за тези клапи , предварително махнах минуса и плюса на акумулатора преди да започне всичко , след сглобяване включих буксите на акумулатора и след като дадох на контакт имобилайзера започна да цъка около три секунди , колата пали и гасне . Видях че тука един колега е имал същия проблем и са се оказали кабели. При мен не е от кабелите сигурен съм , бях откачил кабела който отива до гривната на ключа и още един който е до него на кутийката на имобилайзера , закачени са и двата . Колата е пасат б4 - 1z , дайте някакви козове че не мога да я помръдна.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
А кафявия кабел за маса закачи ли го и него.
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колега ,точно него не бях закачил , днес след половин час оглеждане на кабелаците забелязах че виси , закачих го и проблема изчезна . Все пак благодаря за точния отговор , рядко питам нещо във форума повече се ровя из темите , но винаги се радвам че като съм в безисходица има компетентни хора да ме насочат точно. Пак благодарско.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте колеги,
днес сменях радиаторчето на парното с облепяне на клапите. Колата е Пасат B4, радиатора е марка NRF. Клапите са добри изолирани и жилата ги управляват коректно, но след като карах 30км и най вероятно системата се е обезвъздушила измерих въздуха на духалките на парното беше 40 гр. при загрята кола. Дали няма останал въздух в радиаторчето или самото то е менте - в града ми предлагаха само такива на цени между 25 и 35 лева китайски. Проблем ли е въпросната температура на изходящия въздух, къде да търся проблема? Ако може някои с такава кола да сподели температури.
Весели празници!
днес сменях радиаторчето на парното с облепяне на клапите. Колата е Пасат B4, радиатора е марка NRF. Клапите са добри изолирани и жилата ги управляват коректно, но след като карах 30км и най вероятно системата се е обезвъздушила измерих въздуха на духалките на парното беше 40 гр. при загрята кола. Дали няма останал въздух в радиаторчето или самото то е менте - в града ми предлагаха само такива на цени между 25 и 35 лева китайски. Проблем ли е въпросната температура на изходящия въздух, къде да търся проблема? Ако може някои с такава кола да сподели температури.
Весели празници!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Как измери Т?
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
На централната духалка над CD-то с термометър за вътрешна и външна температура със сонда пъхната във въпросната духалка на втора степен на вентилатора.
При загряла кола на място, с около 900 оборота.
При загряла кола на място, с около 900 оборота.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта