Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
От известно време си мисля над тази тема. Идеята е да се монтира рейка с бензинови външни дюзи на FSI мотор с цел сутрешно палене и загряване докато се мине на LPG. Дали изобщо е възможно ?
Както е известно проблема не е в газифицирането, а в липсата на охлаждане на бензиновите дюзи след спиране на притока на бензин , който ги охлажда. Варианта за LPG предназначен за FSI не е ок лично за мен, предвид първоначалната висока инвестици и относително високия успореден разход на бензин заедно с LPG.
Въпросите, които изникват при мен са
Как се управляват дюзите при FSI дали е просто +/- като при MPI
Бензиновата помпа при FSI дали може да се ползва ?
Газов инжекцион дали ще има драми с управлението ?
Доколко адекватно ще работи на бензин при първоначално палене това донякъде допълва първи въпрос
Нека не отклоняваме темата в насоки за или против LPG , дизел/бензин, LPG за FSI... Интересни са ми всички гледни точки по конкретната тема Преминаване от FSI към MPI.
Както е известно проблема не е в газифицирането, а в липсата на охлаждане на бензиновите дюзи след спиране на притока на бензин , който ги охлажда. Варианта за LPG предназначен за FSI не е ок лично за мен, предвид първоначалната висока инвестици и относително високия успореден разход на бензин заедно с LPG.
Въпросите, които изникват при мен са
Как се управляват дюзите при FSI дали е просто +/- като при MPI
Бензиновата помпа при FSI дали може да се ползва ?
Газов инжекцион дали ще има драми с управлението ?
Доколко адекватно ще работи на бензин при първоначално палене това донякъде допълва първи въпрос
Нека не отклоняваме темата в насоки за или против LPG , дизел/бензин, LPG за FSI... Интересни са ми всички гледни точки по конкретната тема Преминаване от FSI към MPI.
-
- VW експерт
- Мнения: 12821
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Интересна тема си подхванал.
Ще се радвам и аз да прочета размисли по въпроса.
П.П.Краен вариант е американска Джета с 2.0 или 2.5....
Ще се радвам и аз да прочета размисли по въпроса.
П.П.Краен вариант е американска Джета с 2.0 или 2.5....
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Интересна интересна колко да е интересна На мен и на теб.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Слагай направо карбуратор, какво се занимаваш с глупости
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
от любопитство ровнах в гугъл ... май найстина само за вас двамата е интересна :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12821
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
DoH_KuXoT,освен да рипаме на ТСИ от 2013....
Към днешна дата няма сериозни оплакнвания от двигателите като цяло.
Но газ и там няма.
Към днешна дата няма сериозни оплакнвания от двигателите като цяло.
Но газ и там няма.
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Няма ли газ минавам на дизел след 2009 с 4 букви , има един 110к.с. скоро карах и ме изненада приятно, след месец го карах пак чипнат, собственика твърдеше че е 162к.с. но не са мерени на стенд, вървеше доста повече. Или мексиканска джета MPI или амеркано пасат 2.5se ама пусти автоматици и климатици като ги видя и затварям мобилето...
Не съм се и надявал, някой да извади инфо от опит, защото самата идея си е доста налудничава , но чисто теоретично ми беше интересно дали пък може да се случи.
Не съм се и надявал, някой да извади инфо от опит, защото самата идея си е доста налудничава , но чисто теоретично ми беше интересно дали пък може да се случи.
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
иначе аз съм в същата дилема ... чудя се с какво да сменя MPI-то и оглеждам даже и хибриди
- tdi fen
- Мнения: 4277
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
a tsi с фабричен метан не е ли опция
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Доста усложнен двигател е според моите разбирания, турбина + компресор, всички присъщи драми на даунсайзинга, задължително обвързано с много сериозен пробег (все пак говорим за автомобил втора употреба). Също така метана не ми е фаворит предвид, не дотам широкото му разпространение. С сегашния автомобил обиколих цяла Европа и почти навсякъде съм карал на LPG, метана включително в БГ е обвързан с планиране на маршрута според бензиностанциите с наличен метан.
-
- VW експерт
- Мнения: 12821
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
По-новите ТСИ на метан мисля нямат компресор,а само турбо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Moже да се направи да работи само на газ.
-
- VW експерт
- Мнения: 12821
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Това е ясно, прави се да пали на газ винаги и бензина не играе, но изпарителя няма да му е много приятно, освен ако не се чака да постопли на място и чак тогава да се потегля...
п.с. мен ми е интерсно при фабричния метан на TSI как е решен въпроса с охлаждането на бензиновите дюзи ?
п.с. мен ми е интерсно при фабричния метан на TSI как е решен въпроса с охлаждането на бензиновите дюзи ?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
с течна газ се прави...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта