Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
и тя минава през същите дюзи , които захранват с бензин ли ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Обикновен ГИ с електрически подгрев на изпарителя.
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Това има ли го като готова концепция комплект изпарител с подгрев, или се ползват отоплители за подгрев на антифриз и се дооборудва ?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
DoH_KuXoT написа:и тя минава през същите дюзи , които захранват с бензин ли ?
Да.
Пали на газ, върви само на газ.
Бензин само ако свърши газта
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Не предполагах, че има такъв вариант. Това готов продукт заводско изпълнение ли е?
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Мерси за инфото Има ли в Бг който да предлага тази газова уредба ( такъв тип ) ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
От Ланди твърдят,че конверсията е безпроблемно за ТСИ.
Около 2400 струва.
Около 2400 струва.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Абсолютно съм съгласен с горния пост, аз карам с такава газова на Ловато с OBD и с изпарител за Tsi и цялата система струва 1500 лева и поддържа всички двигатели нови до 170 коня
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Те тези, които използват бензиновите дюзи, изобщо изпарител нямат. Преди 3-4 години, когато излезе Октавия 3 гледах една такава 1.2тси с полска система, но цитирана цена тогава беше 3000 евро - на бензин можеше да се кара единствено когато свърши газта.
За FSi->MPi ми се струва ако се махне помпата за високо налягане и регулатора й, които са ненужни при MPi, компютъра няма как да е съгласен. Нали уж някои нови TSi-та имат и инжектори в колектора, за да се намали карбоновото натрупване - там захранването на тези допълнителни инжектори е през допълнителни горивопроводи с ниско налягане, но реално не може да работи само през външните дюзи, защото помпата за високо налягане би прегряла. Та, мисълта ми е, че компютрите на всички FSi-та си искат информация от помпата за високо налягане и регулатора на горивото, които не знам дали могат софтуерно да се залъжат.
За FSi->MPi ми се струва ако се махне помпата за високо налягане и регулатора й, които са ненужни при MPi, компютъра няма как да е съгласен. Нали уж някои нови TSi-та имат и инжектори в колектора, за да се намали карбоновото натрупване - там захранването на тези допълнителни инжектори е през допълнителни горивопроводи с ниско налягане, но реално не може да работи само през външните дюзи, защото помпата за високо налягане би прегряла. Та, мисълта ми е, че компютрите на всички FSi-та си искат информация от помпата за високо налягане и регулатора на горивото, които не знам дали могат софтуерно да се залъжат.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Виждал съм монтиран обикновен газов инжекцион на опел вектра C.Само монтиран,но не работещ,понеже вектрата се оказала с директно впръскване а майсторчетата рязко се покрили и пратили човечеца да се оправя сам
При закачене на газовия комп,бензиновите времена нямаха нищо общо като на MPI моторите.Някакви супер странни времена се изписваха и подскачаха като еквалайзер на касетофон.
Оказа,се,че бензиновите и дюзи нямат общ + като на обикновените и само по минус да се командват и от там да се прекъснат с газовия компютър.Всяка дюза си имаше по два отделни кабела,които си отиваха директно в бензиновия компютър и работата ставаше забавна
При закачене на газовия комп,бензиновите времена нямаха нищо общо като на MPI моторите.Някакви супер странни времена се изписваха и подскачаха като еквалайзер на касетофон.
Оказа,се,че бензиновите и дюзи нямат общ + като на обикновените и само по минус да се командват и от там да се прекъснат с газовия компютър.Всяка дюза си имаше по два отделни кабела,които си отиваха директно в бензиновия компютър и работата ставаше забавна
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Е те и да са монтирали газта много да не е изкарал.
Тия 2.2 директ пият масло повече от 2.0 при Голф 4.
Тия 2.2 директ пият масло повече от 2.0 при Голф 4.
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
nii написа:Готов.
https://www.vialle.nl/en/products/lpdi
Тук доколкото съм чел по чужди форуми помпата за високо налягане е доста скъпа и дефектира често.
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Dagestan написа:Те тези, които използват бензиновите дюзи, изобщо изпарител нямат. Преди 3-4 години, когато излезе Октавия 3 гледах една такава 1.2тси с полска система, но цитирана цена тогава беше 3000 евро - на бензин можеше да се кара единствено когато свърши газта.
За FSi->MPi ми се струва ако се махне помпата за високо налягане и регулатора й, които са ненужни при MPi, компютъра няма как да е съгласен. Нали уж някои нови TSi-та имат и инжектори в колектора, за да се намали карбоновото натрупване - там захранването на тези допълнителни инжектори е през допълнителни горивопроводи с ниско налягане, но реално не може да работи само през външните дюзи, защото помпата за високо налягане би прегряла. Та, мисълта ми е, че компютрите на всички FSi-та си искат информация от помпата за високо налягане и регулатора на горивото, които не знам дали могат софтуерно да се залъжат.
100% ecu-то ще си търси своето и ще прави проблеми.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме
Авторът да уточни иска ли да се запазят характеристиките на директното впръскване.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 209 госта