Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 22 дек 2017 14:54


и тя минава през същите дюзи , които захранват с бензин ли ?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот muns61 » Пет 22 дек 2017 15:36


Обикновен ГИ с електрически подгрев на изпарителя.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 22 дек 2017 16:05


Това има ли го като готова концепция комплект изпарител с подгрев, или се ползват отоплители за подгрев на антифриз и се дооборудва ?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот nii » Съб 23 дек 2017 17:13


DoH_KuXoT написа:и тя минава през същите дюзи , които захранват с бензин ли ?

Да.
Пали на газ, върви само на газ.
Бензин само ако свърши газта


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот samo_pechka » Съб 23 дек 2017 17:30


Не предполагах, че има такъв вариант. Това готов продукт заводско изпълнение ли е?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот nii » Нед 24 дек 2017 11:19




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот samo_pechka » Нед 24 дек 2017 12:41


Мерси за инфото :th_up Има ли в Бг който да предлага тази газова уредба ( такъв тип ) ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12789
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 24 дек 2017 13:35


От Ланди твърдят,че конверсията е безпроблемно за ТСИ.
Около 2400 струва.


Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот donMaranzano » Нед 24 дек 2017 14:08


Абсолютно съм съгласен с горния пост, аз карам с такава газова на Ловато с OBD и с изпарител за Tsi и цялата система струва 1500 лева и поддържа всички двигатели нови до 170 коня


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот Dagestan » Нед 24 дек 2017 15:55


Те тези, които използват бензиновите дюзи, изобщо изпарител нямат. Преди 3-4 години, когато излезе Октавия 3 гледах една такава 1.2тси с полска система, но цитирана цена тогава беше 3000 евро - на бензин можеше да се кара единствено когато свърши газта.

За FSi->MPi ми се струва ако се махне помпата за високо налягане и регулатора й, които са ненужни при MPi, компютъра няма как да е съгласен. Нали уж някои нови TSi-та имат и инжектори в колектора, за да се намали карбоновото натрупване - там захранването на тези допълнителни инжектори е през допълнителни горивопроводи с ниско налягане, но реално не може да работи само през външните дюзи, защото помпата за високо налягане би прегряла. Та, мисълта ми е, че компютрите на всички FSi-та си искат информация от помпата за високо налягане и регулатора на горивото, които не знам дали могат софтуерно да се залъжат.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот Bai Sando » Нед 24 дек 2017 17:02


Виждал съм монтиран обикновен газов инжекцион на опел вектра C.Само монтиран,но не работещ,понеже вектрата се оказала с директно впръскване а майсторчетата рязко се покрили и пратили човечеца да се оправя сам :mhihi
При закачене на газовия комп,бензиновите времена нямаха нищо общо като на MPI моторите.Някакви супер странни времена се изписваха и подскачаха като еквалайзер на касетофон.
Оказа,се,че бензиновите и дюзи нямат общ + като на обикновените и само по минус да се командват и от там да се прекъснат с газовия компютър.Всяка дюза си имаше по два отделни кабела,които си отиваха директно в бензиновия компютър и работата ставаше забавна :smile


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12789
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 24 дек 2017 17:15


Е те и да са монтирали газта много да не е изкарал.
Тия 2.2 директ пият масло повече от 2.0 при Голф 4.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 25 дек 2017 9:53


nii написа:Готов.
https://www.vialle.nl/en/products/lpdi

Тук доколкото съм чел по чужди форуми помпата за високо налягане е доста скъпа и дефектира често.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 25 дек 2017 9:55


Dagestan написа:Те тези, които използват бензиновите дюзи, изобщо изпарител нямат. Преди 3-4 години, когато излезе Октавия 3 гледах една такава 1.2тси с полска система, но цитирана цена тогава беше 3000 евро - на бензин можеше да се кара единствено когато свърши газта.

За FSi->MPi ми се струва ако се махне помпата за високо налягане и регулатора й, които са ненужни при MPi, компютъра няма как да е съгласен. Нали уж някои нови TSi-та имат и инжектори в колектора, за да се намали карбоновото натрупване - там захранването на тези допълнителни инжектори е през допълнителни горивопроводи с ниско налягане, но реално не може да работи само през външните дюзи, защото помпата за високо налягане би прегряла. Та, мисълта ми е, че компютрите на всички FSi-та си искат информация от помпата за високо налягане и регулатора на горивото, които не знам дали могат софтуерно да се залъжат.

100% ecu-то ще си търси своето и ще прави проблеми.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Преминаване от FSI към MPI...да си поразсъждаваме

Мнениеот muns61 » Пон 25 дек 2017 10:16


Авторът да уточни иска ли да се запазят характеристиките на директното впръскване.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 209 госта