голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
Здравейте,
Весели празници на всички ! Честита Коледа !)
Колеги, имам спешен проблем със запалването на Голф 3 ABF motor 1600 ксм 101 кс 1996г.
Акумулатора върти стартера перфектно, но няма запуск на двигателя. Освен това не свети изобщо при контакт лампата за индикация на акумулатора.
акумулатора си работи, снощи съм го дозареждал за всеки случай. Предполагах че е някое реле ..проверих всички бушони, релета 3, 4 и 12 ...наред са ...ако някой се сеща за друго реле във връзка със случая , моля да укаже и къде точно се намира, защото има още няколко но са пръснати около таблото с бушоните и не са означени...
Как се стигна до тук...колата си е била в движение и изведнъж е спрял мотора, а след отбиване и последващи опити за палене - статера е въртял, но не е палил...погледнах и дистрибуторната капачка и кабелите ...мисля че са наред - почти нови са на 2-3 месеца...а и изглеждат добре...
това е в общи линии....лошото е че сега са празници и няма кой да ти помогне (сервиз) а и колата си трябва ...
благодаря предварително на отзовалите се ...!)
Весели празници на всички ! Честита Коледа !)
Колеги, имам спешен проблем със запалването на Голф 3 ABF motor 1600 ксм 101 кс 1996г.
Акумулатора върти стартера перфектно, но няма запуск на двигателя. Освен това не свети изобщо при контакт лампата за индикация на акумулатора.
акумулатора си работи, снощи съм го дозареждал за всеки случай. Предполагах че е някое реле ..проверих всички бушони, релета 3, 4 и 12 ...наред са ...ако някой се сеща за друго реле във връзка със случая , моля да укаже и къде точно се намира, защото има още няколко но са пръснати около таблото с бушоните и не са означени...
Как се стигна до тук...колата си е била в движение и изведнъж е спрял мотора, а след отбиване и последващи опити за палене - статера е въртял, но не е палил...погледнах и дистрибуторната капачка и кабелите ...мисля че са наред - почти нови са на 2-3 месеца...а и изглеждат добре...
това е в общи линии....лошото е че сега са празници и няма кой да ти помогне (сервиз) а и колата си трябва ...
благодаря предварително на отзовалите се ...!)
Последна промяна от vankata09 на Пон 25 дек 2017 17:42, променено общо 1 път.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: проблем в запалването на голф 3
Ако не светват лампите на таблото,мисля че е от клемореда на контактния ключ.
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем в запалването на голф 3
не! ..светят всички лампи с изключение на тази за акумулатора ..дори и в началото при даването на контакт само тя не свети изобщо..стартера върти, но не пали..(
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: проблем в запалването на голф 3
ABF 101 коня... Какво?!? Колега ако наистина кода на мотора е АБФ то той е 2.0 16v 150 конски сили. Има ли ток на свещите? Пробвайте с друга бобина.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: проблем в запалването на голф 3
Масата се губи според мен. Виж гайката, която е към двигателя, да не е окислена.
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем в запалването на голф 3
Voluminer написа:ABF 101 коня... Какво?!? Колега ако наистина кода на мотора е АБФ то той е 2.0 16v 150 конски сили. Има ли ток на свещите? Пробвайте с друга бобина.
прав си ..извинявай ! 1600 е кубатурата..) ..Наздраве !)
- george.antonov
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD
- Местоположение: Свищов
Re: проблем в запалването на голф 3
Виш идва ли бензин от резервоара.Ако не идва,провери релето на помпата(номер 67,80,167,смъкваш и пробваш на траф 12 волта дали щрака),провери бушона на цялата верига(номер 20),измери си помпата дали е наред(взимаш един мултицед и мериш на изводи 1 и 4 като поставиш мултицета на 2000 ома и трябва да ти извади стоиност между 1 и 3 ома,обикновено показва 2 ома). След това вървиш по веригата(филтър,дюзи).Ако стига бензин,и си сигурен в дюзите,провери свещите(да не са зацапани или за смяна,също провери дали дават искра).
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем в запалването на голф 3
колеги, благодаря на отзовалите се ..
днес проверих бубината дали сработва ...извадих леко кабела, който отива към дистрибуторната капачка от към бубината и завъртяхме стартера- няма искра от бубината към кабела... извадих буксата с три жици на бубината(предполагам е управляващата и) и замерих с мултицета ...при контакт има 12V между 1и 3 извод и между 1 и 2...когато се завърти стартера какво трябва да се получи ако всичко е нормално ??
Притеснява ме липсата на индикация за акумулатора ...няма я никаква ..ни при контакт ни иначе...
проверих масите и на бубината и на тази от алтернатора към двигателя ...изглеждат добре...
за бензиновата помпа мислих (има бензин) , но колата е на газ и се е случило в движение ...а и липсата на искра от буб. ме кара да мисля че проблема е в инсталацията по запалване и управление...
днес проверих бубината дали сработва ...извадих леко кабела, който отива към дистрибуторната капачка от към бубината и завъртяхме стартера- няма искра от бубината към кабела... извадих буксата с три жици на бубината(предполагам е управляващата и) и замерих с мултицета ...при контакт има 12V между 1и 3 извод и между 1 и 2...когато се завърти стартера какво трябва да се получи ако всичко е нормално ??
Притеснява ме липсата на индикация за акумулатора ...няма я никаква ..ни при контакт ни иначе...
проверих масите и на бубината и на тази от алтернатора към двигателя ...изглеждат добре...
за бензиновата помпа мислих (има бензин) , но колата е на газ и се е случило в движение ...а и липсата на искра от буб. ме кара да мисля че проблема е в инсталацията по запалване и управление...
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: проблем в запалването на голф 3
Според теста който си провел е време да се сдобиеш с нова бобина.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: проблем в запалването на голф 3
Дай на контакт извади буксата от делкото и сложи един кабел на средния пин.Допирай периодично кабела някъде на маса и гледай дали бобината дава искра. Ако дава искра заминал е датчика на Хол в делкото.Ако няма искра бобината е изгоряла. Относно лампата на динамото виж тънкия син кабел който излиза от динамото да не се е прекъснал някъде.
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
колеги, проверих с кабел от бубината към маса за искра ...нямаше . свалих бубината и я разглобих ..замерих на самите изводи на бубината - дава късо- 000 ома ...на паралелните изводи на нея,предполагам - това е датчика на хол- съпртивлението между 1 и 3 извод(паралелни на бубината ) са 780 ома, а на 2 и 3 - 990 ома, между 1и 2- 750 ома.... сега ...следва ли от това , че бубината е дала накъсо или си е наред и проблема е другаде..?)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
Цялата работа ми прилича на клеморед...излишно си разглобявал бобината според мен.
Това,че върти,не значи че клемореда е ок.
Направи един лесен тест:Даваш на контакт и отиваш от пред на буксата на бобината.Ще видиш три кабела на тая букса,единият е по дебел черен.Той е + от контакт.Мериш с една пробна лампа и ако светне на черния,значи имаш + от контакт.
Тест номер 2 за клеморед... ти си държиш пробната лампа която трябва да свети постоянно на контакт и съответно на черния кабел,в това време някой върти да пали от вътре,а ти следиш по време на въртене,дали няма да изгасне лампата.Ако изгасне,значи не идва + до бобината,което означава,че клемореда ти е пътник.
Тест номер 3 да речем,че имаш + до бобината ,но пак няма искра на средния кабел...намираш си друга бобина от работещ автомобил,закачаш я и пак не пали,тогава вече отиваш на датчик на колянов вал.Той се намира на много шибано място зад стартера и е хванат на блока на мотора.
Щом ти е изгаснала в движение е много вероятно да е той.
Но първо си направи първите два теста с пробната лампа за да си сигурен,че имаш стабилен + до бобината
Това,че върти,не значи че клемореда е ок.
Направи един лесен тест:Даваш на контакт и отиваш от пред на буксата на бобината.Ще видиш три кабела на тая букса,единият е по дебел черен.Той е + от контакт.Мериш с една пробна лампа и ако светне на черния,значи имаш + от контакт.
Тест номер 2 за клеморед... ти си държиш пробната лампа която трябва да свети постоянно на контакт и съответно на черния кабел,в това време някой върти да пали от вътре,а ти следиш по време на въртене,дали няма да изгасне лампата.Ако изгасне,значи не идва + до бобината,което означава,че клемореда ти е пътник.
Тест номер 3 да речем,че имаш + до бобината ,но пак няма искра на средния кабел...намираш си друга бобина от работещ автомобил,закачаш я и пак не пали,тогава вече отиваш на датчик на колянов вал.Той се намира на много шибано място зад стартера и е хванат на блока на мотора.
Щом ти е изгаснала в движение е много вероятно да е той.
Но първо си направи първите два теста с пробната лампа за да си сигурен,че имаш стабилен + до бобината
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
)
Последна промяна от vankata09 на Съб 30 дек 2017 17:10, променено общо 1 път.
- vankata09
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
така ..направих първите два теста - първият добре, вторият- лампата свети постоянно, но с намален интензитет..следва да отбележа че сякаш акумулатора вече е по слаб..но върти стартера...не знам на това ли се дължи намаления интензитет на лампата или си е нормално заради товара...
остава третия тест.. за който трябва да се купи бубина втора ръка ..явно утре ...но как да се провери с мултицет дали е изправна ..някакви стойности на изводите ...на моята ги написах по горе ...
остава третия тест.. за който трябва да се купи бубина втора ръка ..явно утре ...но как да се провери с мултицет дали е изправна ..някакви стойности на изводите ...на моята ги написах по горе ...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването
Намери от някой познат само за проба.Или пробвай твоята на друга кола,само я закачи на буксата и сложи централния кабел към делкото.
Дано се окаже бобина,че датчик на колянов вал е гаден за смяна.
Дано се окаже бобина,че датчик на колянов вал е гаден за смяна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта