1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Някой може ли да изкаже мнение.Двигателя е AGR c чип(ако има значение)Ако милиграмите се докарат до 3,0 и Timig-a до към 65 дали ще се отрази на чипа?И по скоро има ли нужда от корекция?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не го пипай,добре е сега
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
vlado_tonev написа:Не го пипай,добре е сега
Мерси за отговора
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Така добре ли е или да се заиграя още? Колата е голф 4 1.9 AGR на около 370000км. Сякаш малко по-твърдо работи мотора(след като преместих колелото с около 1мм напред), по като трактор и леко по-мудна ми се струва в ниските... На първо палене при студено време под 0 градуса, правеше един много приятен синьо-бяло-сив пушек, при топло време никакви пушеци при палене. Утре сутрин ще я видя ще дими ли.
Преди настройката - първите 2 снимки
След настройката - последните 2 снимки
P.S. Вече го няма синия пушек на студено палене.
Преди настройката - първите 2 снимки
След настройката - последните 2 снимки
P.S. Вече го няма синия пушек на студено палене.
- Прикачени файлове
-
- untitled.JPG (89.38 KиБ) Видяна 2881 пъти
-
- untitled4.JPG (91.31 KиБ) Видяна 2881 пъти
Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 10:11, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7657
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Заръстена ти е цедката на авансаторния клапан.
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Значи това трябва да сменя:
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7657
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Покрай това не е зле да си смениш и всички гумички по помпата.
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Видях, че има 2 О-пръстенчета. Утре ще ги "лекувам". Доста нафтичка май ще текне!?
P.S. Помпата я "лекува" Ifidik преди 3 години, но сменя само О-пръстените й, без да се пипа този клапан.
P.S. Помпата я "лекува" Ifidik преди 3 години, но сменя само О-пръстените й, без да се пипа този клапан.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7657
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Тая цедка продава ли се в България?
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Там където работя я имаме по Bosch на 1,72лв. Може ли малко жокерче - трябва ли да сваля помпата за да сваля клапана(май "да")?
P.S. До колкото видях, няма да се размина без сваляне.
P.S. До колкото видях, няма да се размина без сваляне.
Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 9:19, променено общо 2 пъти.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7657
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Абе става и на място.
Но
Добре е да си го правил преди за да знаеш какво правиш, защото на място няма видимост. Обикновено малкият о-пръстен остава залепнал в помпата и за да го извадиш трябва да бъркаш в отвора. На място е гадно.
Плюс това, ако тая цедка е мръсна, значи и буталото на авансатора е мръсно. А това почистване на място е абсурд.
Най-добре вваляне на помпата и пълно обслужване.
Но
Добре е да си го правил преди за да знаеш какво правиш, защото на място няма видимост. Обикновено малкият о-пръстен остава залепнал в помпата и за да го извадиш трябва да бъркаш в отвора. На място е гадно.
Плюс това, ако тая цедка е мръсна, значи и буталото на авансатора е мръсно. А това почистване на място е абсурд.
Най-добре вваляне на помпата и пълно обслужване.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, и аз да споделя проблема с ГНП-то, мотора е 1.9 SDI. Сменихме горната гарнитура на капака и тази под нея защото течеше от там. Мотора е AQM. Ето снимки от преди смяната:
Ето снимки след смяната на гарнитурите на ГНП:
Притеснява ме защото центровката я няма никъде в скалата, само с точки е отбелязана и с числа.
Какво трябва да се бутне и коригира за да е ок? Колата пали от половин оборот, не пуши. Преди смяната на гарнитурите сякаш претрисаше по малко при студен мотор и бучеше по малко!
Благодаря предварително и се извинявам на колегата, че използвам неговата тема!
Ето снимки след смяната на гарнитурите на ГНП:
Притеснява ме защото центровката я няма никъде в скалата, само с точки е отбелязана и с числа.
Какво трябва да се бутне и коригира за да е ок? Колата пали от половин оборот, не пуши. Преди смяната на гарнитурите сякаш претрисаше по малко при студен мотор и бучеше по малко!
Благодаря предварително и се извинявам на колегата, че използвам неговата тема!
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Timing -а ти е 18 а скалата почва от 20.Мисля,че си доста в закъсниние
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да в закъснение е, иначе колата върви, не дими и пали от половин оборот! А преди малко тоя майстор дето ми смени гарнитурите му я откарах да си свърши работата и намали милиграмите, а те бяха преди смяна на гарнитура 2.6-2.8 след смяна 5.4-5.6 сега се мръдна плочката и са 2.2-2.4 ...:
А центровката не са я пипали!
Да си направя центровката, какво бутна и на къде, нещо белезите на шайбата на андренажния ремък...Ако може подробно да ми напише някой! Гледах клипове в ютуб но някак си изглежда лесно. Какви ще са подобренията, ако направя центровката и къде трябва да е тайминга и fuel temp? Мотора е AQM 1.9 SDI
А центровката не са я пипали!
Да си направя центровката, какво бутна и на къде, нещо белезите на шайбата на андренажния ремък...Ако може подробно да ми напише някой! Гледах клипове в ютуб но някак си изглежда лесно. Какви ще са подобренията, ако направя центровката и къде трябва да е тайминга и fuel temp? Мотора е AQM 1.9 SDI
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Timing-a около 60 трябва да бъде.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 777 и 42 госта