Здравейте, имам Голф 4-ка 1.6 SR, внос от Италия с инсталиран метанов инжекцион Romano.
Когато я пробвах за първи път на метан беше много спъната и реших, че може би има проблем с настройката на инжекционна и затова я закарах на газаджия да я настроят. Сега върви на метан почти както и на бензин (почти няма разлика). Не откриха други проблеми (уж)
НО ме притесняват 2 неща:
1. Когато колата не е достигнала 80-90 градуса, но е на метан се мъчи да гасне когато дам по рязко газ - варианта е да натискам плавно газта за да не заглъхва. Вдигне ли веднъж 90 градуса вече няма никакъв проблем и дори и да изстине малко (ако е била гасена) отново няма проблем.
Какъв може да е проблема?
2. Когато я карам на метан и я карам на дълъг път или на някоя права из града, колата започва да се охлажда прекалено много. Наскоро ми се наложи да карам около 80 км на магистрала (навън беше доста студено) и температурата на двигатела не успя да вдигне дори 70-80 градуса. Иначе из града няма проблеми. Възможно ли е термостата да е издал багажа?
Благодаря предварително и честита Коледа!
Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 21 юни 2017 17:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
Аха.
А някой да знае причината за първия ми въпрос ?
А някой да знае причината за първия ми въпрос ?
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
На колегата Huyndai Accent 1.4 с метанов инж. е по същия начин. След като застудя докато загрее почна да гасне.Веднъж загрее ли цял ден няма проблеми.KME G3 е метана, поръчахме кабел как ли не я мъчихме няма оправяне.Вдигнал съм му градусите на 40 за превключване и уж имало малко подобрение , но пак гасне 1-2 пъти докато вдигне 90.Предишния собственик казва , че от нова при студено време си била така.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
Метана не се влия толкова от температурата на антифриза и околния въздух.
Нещо друго ще да е.
Нещо друго ще да е.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 21 юни 2017 17:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
Бях видял някъде, че е възможно да има някакви боклуци от метана натрупани някъде по трасето и когато колата загрее те омекват и спират да правят този проблем, но не знам подробности.
Помислих си, че може да е от газовия филтър, но доколкото разбрах из нета и форуми ако е задръстен колата ще се спъне много и няма да може да вдига над 3000 оборота (при форсиране). А при мен няма такъв проблем.
Странното е, че когато съм в движение и е вдигнала над 40 градуса (системата позволява вече да се обърне на метан) си превключва и си върви нормално. Но наложи ли се да спра и после да потегля има голяма възможност да угасне ако не подам много плавно газ.
Не е болка за умиране, но е дразнещо и се притеснявам да не е нещо по-сериозно и искам да видя дали някой тук знае причината за този проблем преди да се наканя да ида при газаджия.
Помислих си, че може да е от газовия филтър, но доколкото разбрах из нета и форуми ако е задръстен колата ще се спъне много и няма да може да вдига над 3000 оборота (при форсиране). А при мен няма такъв проблем.
Странното е, че когато съм в движение и е вдигнала над 40 градуса (системата позволява вече да се обърне на метан) си превключва и си върви нормално. Но наложи ли се да спра и после да потегля има голяма възможност да угасне ако не подам много плавно газ.
Не е болка за умиране, но е дразнещо и се притеснявам да не е нещо по-сериозно и искам да видя дали някой тук знае причината за този проблем преди да се наканя да ида при газаджия.
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 1.6 SR - Въпроси за метанов инжекцион
Zdravko Zankov написа:Метана не се влия толкова от температурата на антифриза и околния въздух.
Нещо друго ще да е.
И аз така си мислех, но явно не е. На Caddy с фабричен метан мисля , че до 5 градуса си пали директно на метан, бензина е алтернативно гориво с малък резервоар.
На колегата е метанов инжекцион на 5+ години. При сменени филтри,рейка,изпарител докато не загрее гасне. Това говорим като застудя времето.Докато беше 15-на градуса нямаше такива проблеми , хем и тогава изпарителя си беше стария.Направя ли го да превключва на 20 градуса е страшно, освободиш от скорост и гасне.След като я направих на 40 градуса гасне 1-2 пъти докато загрее до 90 градуса. След като я купи сменихме всички маркучи по системата водни,газови,от рейката към смукателя,към МАП сензора, сменихме и филтрите продухали сме тръбата от бутилката.Колата работи като часовник не се чува и върви добре , но проблема в студеното време си остана.
Не съм пробвал да му вдигна градусите още малко примерно 45-50, но тогава градско каране ще върви предимно на бензин.Колегата и свикна и си я кара така.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта